Ik host een klein feestje vanavond en ik ben echt al de hele dag een beetje zenuwachtig? Terwijl de boodschappen in huis zijn (veel te veel geld uitgeven maar vooruit), voorbereidingen gedaan zijn en het huis redelijk toonbaar is. Echt irritant
De standaard oliebol van de meeste oliebollenkramen zijn sowieso al vegan, dus ik snap dat artikel niet zo goed. Alleen die van de supermarkt zijn vaak niet vegan, van alle kramen die ik ken in de stad waar ik woon weet ik dat ze vegan oliebollen hebben. Dus grote kans dat er veel vegan oliebollen gegeten worden vandaag:)
Herkenbaar, heb dat altijd voor een feestje die ik zelf host. Maar het komt altijd goed
Oh ja irritant is dat! Mijn vriend zit nu ook met dat gevoel naast mij. Net boodschappen gedaan en we hoeven niks meer tor vanavond. Dus ik las je bericht hier voor en hij zei dat hij zich precies zo voelt haha.
Ha nou ben ik daar in ieder geval niet alleen in. Ik heb mezelf in ieder geval net een wijntje ingeschonken
Ondertussen is mijn vriend de rust zelve, terwijl hij momenteel vijf dingen aan het bakken is.
Geniet ervan
Oud en nieuw doe ik dit jaar op de manier waarop ik het liefst elk jaar zou willen (en vanaf nu waarschijnlijk ook ga) doen:
Oudejaarsdag beginnen door met een vriendin samen wenkbrauwen en nagels te laten doen, lunchen en koffie drinken,
daarna samen lekker (maar niet te ingewikkeld) koken, en afsluiten door met champagne op de bank Emily in Paris te bingen
Kan ik ook aansluiten? Klinkt echt perfect!
Niet perse normaal gesproken. Vaak niet soms wel. Een beetje zo hoe iedereen zijn eigen huisrecept heeft.
Geen idee voor wie ik nu net m’n grote teen heb staan scheren, maar goed here we are
Dit vind ik zo tof om te lezen! Fijne jaarwisseling al ast
Klinkt heerlijk!
Dit word m’n eerste nuchtere jaarwisseling. Ben gestart met medicatie en kan er echt niet bij drinken.
En ik vind het eigenlijk helemaal niet erg. Heb 2 0.0 speciaal biertjes gehaald en ga morgen wakker worden zonder kater
Vandaag een kast uitgeruimd. Het was een “pleur daar maar in” kast.
Zoveel weggegooid en zoveel werk! En nu zit ik op de bank voldaan maar je ziet er dus niks van.
Ooooh maar elke keer als je die kast open doet krijg je dat gevoel van voldoening terug. Heerlijk!
We gaan vanavond esma’s maken en ineens zie ik dat er ook esma oliebollen zijn en heeft yvette van boven een recept geplaatst voor esma creme brulee.
Ja nu wil ik dit ook allemaal natuurlijk
Oude jas waarvan het niet erg is als ie zoek raakt eventueel
Jij ook een heel fijne jaarwisseling! Proost!
Nou ik heb mijn avontuur wel weer gehad. Mijn hond net buiten kwijtgeraakt. Hij rende uit paniek buiten zo van me weg. Ben in paniek naar de voordeur gerend, stond hij daar angstig op me te wachten. Kon wel janken van opluchting.
Oh wat fijn dat je hond ook de weg naar huis heeft genomen. Echt zo sneu voor dieren dit vuurwerk.