Wat je even kwijt wil #63

Beterschap!

Ja moet zeggen dat ik er op t feestje waarschijnlijk ook tegenop zou zien, want zou het met allemaal stelletjes vieren en dat is ook niet heel chill met middernacht.

Vind het alleen ergens een beetje ‘sneu’ van mezelf om dan alleen te gaan zitten omdat ik moe ben, geen zin heb om er heen te rijden en me 1 moment rond middernacht ongemakkelijk voel. Aan de andere kant, hoezo zou dat sneu zijn als ik dan gewoon kan doen wat ik wil, lekker zuipen en vreten op de bank, en om middernacht vuurwerk kijken boven de stad vanuit mn raam :blush: dus neig er toch naar, independent powerrr

Thanks voor alle reacties ook!

13 likes

Excuus, heb mn post aangepast :sweat_smile: Scheel gekeken.

1 like

Zou je iemand anders die in jouw positie zit ook sneu vinden? Niet zo hard zijn voor jezelf. Ik vind o&n zon stom feest omdat er word verwacht dat iedereen het leuk moet hebben met andere en allemaal andere dingen. Maar ik zou gewoon je eigen ding doen.

24 likes

Ik was dus in een vrij luxe hotel gisteren. Je kon rondrennen in de woonkamer alles. Maar er waren alleen 2 plastic! Bekertjes. En verder van alles. Ik kon uiteraard zo wel bellen om glazen te vragen maar ik denk bijna dat dat een foutje was. Heb in alle kasten gekeken. Of ik heb iets gemist. Ja, heel random bericht maar ik heb vroeger zelf in een luxe hotel gewerkt en er waren altijd glazen. Snap ook niet dat ik daar nu over nadenk lol.

10 likes

Ik heb net al een vuurwerkafstekende puber voor “lul” uitgescholden hahaha zo droog, “lul!”.

28 likes

Normaal kan ik rond deze tijd niet eens meer naar buiten kijken omdat er overal rook is.
Maar dit jaar hoor ik amper wat. Echt genieten dit. Hoop ook dat het om 1 uur snachts vanavond is afgelopen.

4 likes

Echt een blessing om in een vuurwerkvrije gemeente te wonen waar ook mensen zich er aan lijken te houden. Hoor alleen af en toe een knal in de verte.

12 likes

Vandaag is de sterfdag van mijn moeder, 8 jaar alweer :pensive:. Amper geslapen vannacht want elk jaar speelt die hele fucking film zich weer af in mij hoofd…

54 likes

Haha sick, hopelijk oliebollenontbijt, want na een uur zijn ze al niet meer te baften.

3 likes

Bij mijn bank kan je dat niet voor een onbepaalde tijd instellen, max een jaar ofzo. Dus hoeft niet frauduleus te zijn. :blush:

2 likes

Ik heb de kussens uit mijn stoel gehaald en in de badkamer neergelegd, zodat ik een beetje normaal kan zitten wanneer mijn hond in vibratie standje staat. Haar mand is ook al onder de badkamer meubel neergezet.

10 likes

Ik heb dit echt 5x opnieuw moeten lezen om te begrijpen

4 likes

Ik snap er ook niks van? Je hond in vibratiestand? En waarom moet je dan in de badkamer zitten?

5 likes

Ik denk dat dr hond zo hard aan het trillen is van angst voor vuurwerk, en dat daarom het mandje ook in de badkamer staat (omdat dat de stilste ruimte is?)

10 likes

ding ding
Klopt ja. Gisteravond zat ze al te trillen en ze blijft wat rustiger als er iemand naast zit.

2 likes

Aah lekker een bopla met biba’s en een spebi on the side. :beer:

29 likes

Ben jij woordvoerder van de Caas en Bopla Community

3 likes

8 likes

Zijn dit niet 3 kinder programmas op ketnet.

3 likes

Ik ben redelijk opgeknapt en al mijn testen waren negatief dus gelukkig met een sisser afgelopen. Ga het vanavond wel vieren maar niet al te gek doen. :grimacing: