Ja ik zag al helemaal voor me hoe hij aangereden werd. Hij rende ook midden op de parkeerplaats.
Ja dat is wel weer zo. En weer van verloren dingen gevonden
Ik ben (hoog)zwanger en heb besloten lekker thuis te blijven vanavond. Vrienden van ons kwamen vanmiddag langs om oliebollen te bakken, dus toch nog wat gezelligheid gehad, maar eind van de middag heb ik heerlijk gedoucht en ben ik op de bank geploft.
Onze vrienden gaan vanavond nog wel door, shotjes staan al klaar hoorde ik. Ergens ben ik toch een heel klein beetje jaloers, maar tegelijkertijd vind ik het ook heerlijk om niks te hebben vanavond.
Ik ben de tijd een beetje aan het uitzitten. Om 23.00 mag ik aansluiten bij een stelletje die hier naar een show gaan kijken op het plein. Heb zo een rot jaar gehad en voel me zo onbelangrijk/ongewenst…
Ik heb alleen nog maar oliebollen en friet gegeten vandaag, denk echt dat het frietvet uit mijn poriën loopt straks
ik had een beetje vage oud en nieuwplannen, nergens zin in, en nu ga ik lekker naar een heel leuk feestje op een boot, echt zin in!
Ik ga zo 15 km fietsen en ik ben heel benieuwd hoeveel vuurwerkafstekende mensen ik tegenkom. Hopelijk veel siervuurwerk
Ik verwacht veel ‘ik ben brak’-posts morgen in dit topic.
Vanmiddag had een Huub in de chat gevraagd wie er bij hem wilde gourmetten, sindsdien gaat het los.
Wel iets meenemen, koud hebben is zo zonde van de pret
Heb je iets van een grote sjaal dat je om je heen kan slaan.
Ik heb nu ontzettend zin in die cadillacs van autodrop. Maar ja de supermarkt in mijn buurt is nu gesloten.
Morgen voor het eerst sinds 17 jaar niet brak. Amazing
Wat zijn oliebollen thuis toch een deceptie. Ze zijn eigenlijk alleen lekker als ze net uit het vet komen
Nee!! Moet dat? Ik eet ze gewoon cold uit the sack
Neeee joh, ff in de oven
Niet te lang want dan heb je kool en een woonkamer vol rook.
18 jaar later hoor ik het nog😅
Ik lig ziek in bed vandaag, maar goed dat Oud & Nieuw me echt niks kan schelen
Oliebollen in de airfryer. Heeeeelijk
Ik vind oud en nieuw echt het meest onzinnige feest van het jaar. Tijd uitzitten tot 12 en dan naar bed gaan.