Wat je even kwijt wil #63

Ik ben vandaag ook alleen met oud en nieuw en iedereen vindt dat zielig en daardoor begon ik mezelf bijna zielig te vinden lol (peer pressure much), terwijl ik dat dus niet vind. Ik kies er trouwens ook zelf voor, want ik heb gewoon de optie om ergens naartoe te gaan. Zit eraan te denken om mezelf in mijn eentje klem te zuipen vanavond, want ik ben nog nooit alleen dronken geweest, maar weet zeker dat ik daar spijt van krijg morgenochtend :joy:

4 likes

De man rond 1:50 ziet zijn wereld instorten en ik heb het al 10x herkeken. Schitterend. Volgend jaar wil ik ook een vegan oliebol.

41 likes

Ik heb net zelf oliebollen gebakken en naar mn oudtante en opa gebracht. Karmapunten: ze waren allebei zooo blij. Dus ik 2x zo blij dat ik het heb gedaan :slight_smile:

27 likes

jep ik las het ook, zat me al af te vragen waar de klemtoon dan ligt.

Heerlie, en vooraf natuurlijk een pasta bolo met itakru

3 likes

Maar wat zijn biba’s? (Mist bijna mijn metro stop)

Bitterballen

2 likes

Ohno ik heb iets lekkers gezien op tiktok en ik wil het nu ook proberen. Pani puri. Het ziet er zo goed uit haha. Ik had al gezien dat de amazing oriental een kit heeft.

4 likes

Jaloers hier houden ze zich er echt totaal niet aan

2 likes

Ik was met tweede kerstdag alleen. En ik zag er wel een beetje tegenop om alleen te eten maar nu achteraf was het prima. Volgend jaar is het weer kerst en ook weer oud nieuw. Ik zou lekker doen waar je zelf zin in hebt!

5 likes

Ik heb het 2 jaar geleden alleen gevierd en ik vond het eigenlijk wel prima. Heb lekker eten en drinken gehaald, oliebollen, iets leuks aangezet. Vierde het daarvoor met mijn moeder en nu met een vriend (vorig jaar ook), maar als ik alleen was geweest had ik het ook prima gevonden.

Mijn angsthaaskat is dus heel slechthorend en hij vond vuurwerk altijd vreselijk eng. Nu ben ik vanavond niet thuis en ik hoop echt dat hij er vrijwel niets van hoort nu. Eerder vloog 'ie op bij elke knal, nu totaal nog niet gelukkig. Zijn broer vindt de knallen niet fijn, maar is wel dol op siervuurwerk.

2 likes

Hahah geweldig. En die vrouw die er direct na zit is echt zo tof (met die witte haarband), cute

6 likes

Ze hebben ook punani con peras

6 likes

Ik was alleen vorig jaar en vond het echt heerlijk. Favo serie kijken, lekker eten. Zou het het liefst weer doen

3 likes

Ondanks al het geknal op de achtergrond lekker hardgelopen in het bos, normaal durf ik niet op oudjaarsdag dus ben trots.

65 likes

Hoe ze gaat juichen naar die winkel. Ik wil ook iemand die mij zo aanmoedigt.

8 likes

3 halve oudejaarsloten gekocht. Geef geld pls

3 likes

Hahaha wat geweldig! Ben nu ook heel benieuwd naar die oliebollen!

1 like

Die lust ik niet.

2 likes

De oliebollen bij ons in het dorp zijn al meer dan 85 jaar vegan :joy: Het familierecept is volgens de kraam nooit veranderd.

13 likes