Wat je even kwijt wil #63

Ik ook! Week ziek, week half beter en dus maar gaan werken met veel pijnstillers. Toen werd ik weer zieker en nu heb ik al bijna 2 weken een longontsteking, echt als je lang ziek blijft of ziek bent, semi beter bent en weer zieker wordt echt aan de bel trekken hoor! Mijn huisarts zei dat ze dit nu veel vaker zagen na Corona en mensen die nu infectie op infectie oplopen en daardoor dus veel zieker worden. Gaf ook aan dat als ik nu weer beter ben en weeeer ziek word ik meteen aan de bel moet trekken daar. Ik had zelf niet echt aan zien komen dat het zĆ³ mis kon gaan zeg maar :sweat_smile:

3 likes

Nou ik heb nu al een angstig hondje in de badkamer omdat een aantal klootviolen niet kunnen wachten om vuurwerk af te steken. Ik hoop dat een paar vingers van hun mee in de lucht vliegen :angry:

1 like

Misschien even naar een duurdere schilderzaak gaan en om kleurvaste stalen vragen? die wijken dan niet af van de kleur op de muur. Is wel duurdere verf maar ik vond het wel fijn dat ik die staal op de muur kon plakken en kon zien hoe hij echt zou worden.

3 likes

Ik lig in bed te scrollen en dut ook een beetje in waardoor ik veel maar half lees.

Ik dacht dus dat hier een topic stond: klaag hier over je secret santa haha. Ik dacht nog ā€˜damn thatā€™s wildā€™.

25 likes

Ja ik ben al bij de huisarts geweest vorige week omdat ik al ruim een maand hoest, toen zag ze alleen een ontstoken keel, maar mā€™n longen waren schoon dus ik moest met zoutoplossing gorgelen. Toen ging het wel iets beter maar toen kreeg ik dus enorme hoofdpijn en ontstoken holtes, kreeg ik via de huisartsenpost naproxen maar daar kreeg ik flinke maagpijn van dus maar weer gestopt. Het hoesten wordt ook maar niet minder, dus misschien dat ik volgende week maar weer aan de bel trek als het niet beter wordt. Thanks voor je advies :blush:

2 likes

We waren in wat kringlopen geweest en toen zei mā€™n vriend: we kunnen nu ook wel even de grens over naar Duitsland, even naar de supermarkt daar en de DM. Ik: hmm nah zal wel druk zijn in de vakantie. Hij: nee joh is doordeweeks.

:skull::skull::skull: Half nederland was daar voor drank en vuurwerk, ik ben zo overprikkeld nu

11 likes

We zullen het meenemen als suggestie voor volgend jaar!

4 likes

canā€™t wait!!:popcorn:

3 likes

Even een tip: in interieur topic komen veel mensen die over deze dingen graag meedenken. Zou je daar even ā€˜meldenā€™

5 likes

Er zijn te weinig markers gegeven om er dit jaar over te zeuren. Misschien halen we volgend jaar wel die quota

4 likes

Je kan bij de drogist omeprazol halen voor je maag zodat je wel een sterkere pijnstiller erbij kan slikken. Beterschap!

2 likes

Ik vrees er stiekem ook voor. Morgen mijn immuunsysteem maar eens flink boosten en thuiswerken. Heb op spierpijn na geen andere klachten.

Gisteren wel drie biertjes gedronken met een vriend dus misschien komt het daar door?

2 likes

Ik ga drie fotoboeken online bestellen voor ā‚¬75 maar ik snap afmetingen niet dus echt een totale gok of de fotoā€™s wel zichtbaar zijn zonder vergrootglas straks

Ja. Ze zijn inmiddels alweer wat uren bezig. Helaas.

Ik heb net een uur geslapen en nu kom ik mn bed niet uit, lig echt te lekker. Vannacht als ik weer wakker lig heb ik spijt he

1 like

Elke dag is zaterdag qua drukte in de week tussen kerst en oud en nieuw :skull:
Groetjes uit een veel te druk Utrecht

1 like

Kun je hem niet in A4ā€™tjes uitleggen op tafel? Dan heb je er een beter beeld van.

Ik heb normaal niet vrij nu maar nu wel, ik ging naar de bios en het was zoooo druk in de stad (ook Utrecht). Ik vond het echt bizar, wist niet dat dat normaal was. Het was drukker dan de gemiddelde zaterdag in ieder geval.

3 likes

Loool ik zit iets te kijken over mensen die echt miljoenen hebben gewonnen en dan vragen ze wat ga je dr mee doen. Zegt een zon vent ā€œEen spotify abonnement nemen.ā€
Zozo doe maar duur .

41 likes

Haha ik zat het net over te dromen. Maar het zou geen Spotify abonnement worden

2 likes