Lol ik kijk Guido weijers. En in t begin vroeg hij aan de zaal van wat viel op dit jaar. En een dude zo “Jaa die klimaat protesten!!”
Guido zn hele show gaat over het klimaat en over vega zijn
Hahaha ik heb echt zo’n hekel aan oud en nieuw. Echt van mijn tenen tot aan mijn kruin
Oke zo eens proberen met een appelbol dan
Schande.
Nee je moet de oliebollenkraam opwarmen inde airfryer. Net alsof ze uit het vet komen.
Ik vind het ook een heel dom concept. Zo midden in de winter aan iets nieuws beginnen.
Ben ineens zo bang voor onze auto. Vlakbij de parkeerplekken wordt zoveel vuurwerk afgeschoten, ben zo bang dat iets omwaait en de auto opblaast. Maar ik weet niet eens of dat kan :’)
Jaloers. Wou liefste alleen thuis blijven maar dan wou mijn vriend niet naar zijn vrienden toe. Dus nu lig ik noodgedwongen bij m’n ouders op de bank die me verzorgen😂 had zo graag in m’n eentje in bed gelegen nu.
Ik ga 00.00u niet redden. Lig al in bed en val zo in slaap.
Is toch belachelijk? Voortaan voet bij stuk houden hoor, of alsnog lekker in bed liggen als hij naar z’n vrienden is.
Net als alle andere klagers hier, laat dat je nieuwe voornemen zijn. Niemand dwingt je om het te vieren. Deze dag is niet stom, je bent zelf stom dat je niet gewoon doet wat je wilt.
Hier ook. Bed -aangepast door moderator-
Ja ik ben net geopereerd en heb eigenlijk verzorging nodig. Maar gunde hem een leuke avond dus dit was het compromis dat we hebben gesloten. Normaal drijf ik mijn zin wel door haha maar hij heeft al een aantal dagen zo lief voor me gezorgd dat ik hem dit gunde.
Ik lig ook in bed, ga zo slapen, denk ik. Vind het wel jammer, maar ik accepteer m’n leven steeds vaker zoals het is. En ik probeer het ook te veranderen hoor. Ik heb afgelopen week een paar afspraken ingepland om m’n leven op bepaalde punten te veranderen, ik ben de afgelopen tijd een paar (kleine) keren voor mezelf opgekomen en ik heb afgelopen maanden en voor het nieuwe jaar een paar (redelijk haalbare) doelen gesteld. Ik ben benieuwd hoe 2023 gaat worden. Slaap lekker iedereen die het niet te laat gaat maken!
Ik ook! Even lekker seksen en dan slapen
Ja
Ik heb net de fles champagne die ik van mijn date heb gekregen gepopt en de hele tafel staat vol met oliebollen, kaas, bitterballen en champagne truffels. Ik heb der helemaal zin in mensen.
Edit: ik lees nu bovenstaande berichten en het contrast valt op, lol. Maar ik vind o&n dus echt fantastisch. Ik word er altijd een beetje emo van om het jaar af te sluiten en terug te kijken naar het afgelopen jaar terwijl ik het vuurwerk buiten hoor en het zoveelste glas champagne inschenk
jezus wat zijn de old amsterdam kaasbitterballen van kwekkeboom goor, alsof de kaas zijn naam alle eer aan doet en gemaakt uit van amsterdamse tenenkaas
Brr er wordt bizar veel en hard vuurwerk afgestoken naast onze auto. De ruiten van ons huis trillen ook gewoon. Gelukkig slaapt de baby overal doorheen
Onze schuin onder buren geven een feestje. En ja het is oud en nieuw maar ik wil straks gewoon slapen . Die muziek is zo hard en ze karaoke ook op Feyenoord liedjes
Dit is echt niet normaal, hoe harde knallen er zijn. Het hele appartement trilt. Mijn kat is doods en doodsbang en ligt verstijfd onder het bed. Vind t zooo kut.