Ik denk dat je kan hopen wat je wil, maar vuurwerk afsteken gaan ze toch wel doen. Hoe dom ook, het weer houdt ze echt niet tegen.
O Indiaase restaurants verkopen het hier. Ik vind het wat minder, maar hier doen ze ook raita en granaatappelpitjes op. Ik ben niet zo van van de pitjes, maar het is wel verfrissend
Omg ik haat deze dag. Ik voel me kut en wilde mezelf afleiden door op date te gaan vanmiddag. Nu gaat het niet door want er is een aanrijding met een trein. En er had een vogel op mijn zadel gepoept en ik heb een witte jas. Ik ben vanavond ongewenst alleen, waar ik ook echt niet naar uit kijk. Gelukkig heb ik wel tien oliebollen voor mezelf gekocht. Kut nye. Moest ik even kwijt.
Mijn hele huis is extra gepoetst, schoon beddengoed er op en nu nog heerlijk de tijd om te tutten en klaar te maken Zo een zin in vanavond
Ook een vuurdoop voor mijn date want die gaat een aantal van mijn vrienden ontmoeten.
Heb er net ook maar 1 gehaald, had nog 5 euro winst van vorig jaar in mn wallet zitten dusssss
Vogelpoep brengt geluk dus wie weet wat er vandaag nog op je pad komt
Haha lul is ook een heel droog woord. Het erge wat door mijn hoofd gaat is dan âGvd KUTKINDâ. En ja dat zeg ik dan wel soms. Ik ben ook maar een mensâŠheb medelijden met de volwassenen op aarde.
Oeeh ik ben dol op granaatappel!
Gaat hier al los alsof het 12 uur is
@ iedereen: thanks iedereen voor jullie reacties, ik ben oertuigd, ik blijf thuis vanavond! Chillavond here we come
Ik heb het gedaan. Waarom ook niet he
Wie niet speelt is wijs, maar wint nooit een prijs
Ik host een klein feestje vanavond en ik ben echt al de hele dag een beetje zenuwachtig? Terwijl de boodschappen in huis zijn (veel te veel geld uitgeven maar vooruit), voorbereidingen gedaan zijn en het huis redelijk toonbaar is. Echt irritant
De standaard oliebol van de meeste oliebollenkramen zijn sowieso al vegan, dus ik snap dat artikel niet zo goed. Alleen die van de supermarkt zijn vaak niet vegan, van alle kramen die ik ken in de stad waar ik woon weet ik dat ze vegan oliebollen hebben. Dus grote kans dat er veel vegan oliebollen gegeten worden vandaag:)
Herkenbaar, heb dat altijd voor een feestje die ik zelf host. Maar het komt altijd goed
Oh ja irritant is dat! Mijn vriend zit nu ook met dat gevoel naast mij. Net boodschappen gedaan en we hoeven niks meer tor vanavond. Dus ik las je bericht hier voor en hij zei dat hij zich precies zo voelt haha.
Ha nou ben ik daar in ieder geval niet alleen in. Ik heb mezelf in ieder geval net een wijntje ingeschonken
Ondertussen is mijn vriend de rust zelve, terwijl hij momenteel vijf dingen aan het bakken is.
Geniet ervan
Oud en nieuw doe ik dit jaar op de manier waarop ik het liefst elk jaar zou willen (en vanaf nu waarschijnlijk ook ga) doen:
Oudejaarsdag beginnen door met een vriendin samen wenkbrauwen en nagels te laten doen, lunchen en koffie drinken,
daarna samen lekker (maar niet te ingewikkeld) koken, en afsluiten door met champagne op de bank Emily in Paris te bingen