Yaaay naar bed!
Gelukkig nieuwjaaaaar iedereen! Helaas alleen oud geworden en niet miljonair.
Edit: hopelijk een jaar dat iedereen voor zichzelf kiest, en fuck de rest. Leven is te kort en jij bent veel te leuk voor allerlei andere onzin. Pro tip: 1 januari brakheid is echt het perfecte excuus om onder alles uit te komen als je daar nog niet sterk genoeg voor bent
Gefeliciteerd jarige Slippers!
Ik ben echt blij dat we al dit gedoe weer hebben gehad. Sterkte voor de mensen die morgen heel de fam af moeten.
Jeee feesthoedjes
Joepie, eerste ruzie van het jaar is al een feit omdat ik mega moe ben en hij dronken. Wil wel naar huis rijden maar ik durf nog niet happy new year
Helemaal gestoord hier
Auto in de fik gestoken, brandweer gekomen om te blussen… gooien ze vuurwerk naar die brandweer
Oeeeh we hebben hoedjes! Gelukkig nieuw jaar lief forum wat een heerlijke abond
Gelukkig nieuwjaar!
Al die voorbereiding en zenuwen van te voren, is iedereen om half 2 naar huis? Ik word oud (of host gewoon slechte feestjes kan ook)
Zij worden oud, bedoel je? Of heb jij ze naar huis gestuurd?
Ha nee klopt, zij worden oud! Pff ik mis de tijd dat ik tot 5u s ochtends met ze in de woonkamer stond te dansen
Mijn Instagram heeft ineens ondertiteling wat is dit nou weer
Edit: 02:22 New year new me the cards are with me
Love mijn vrienden… dit is blijkbaar het moment dat iedereen in gaat omkleden naar een onesie of joggingbroek
Wat een vreselijk kut oud en nieuw heb ik gehad. Ugh.
Still going strong. En ik wil slapen en in een vrijstaand huis wonen. Ik haat buren die feestjes geven
Jaaa weer even mn ava aangepast voor dit happy little partyhoedje
Gelukkig nieuwjaar!
I feel you
Ik ben op de bank gaan liggen . Omdat het in de woonkamer wat minder te horen is en ik net mijn bed uitgetrild werd. Goede eerste nacht van 2023. Ik durf ook niet te klagen.
Hopelijk kan jij ook snel slapen