Kan ik ook aansluiten? Klinkt echt perfect!
Niet perse normaal gesproken. Vaak niet soms wel. Een beetje zo hoe iedereen zijn eigen huisrecept heeft.
Geen idee voor wie ik nu net m’n grote teen heb staan scheren, maar goed here we are
Samesies
Ik moet mezelf vermaken tot 20:00 en twijfel of ik een fles wijn open zal trekken. Wil gewoon ff twee glaasjes wijn maar ja dan moet die hele fles weer op (en had al cocktails en Champi voor vanavond). Maar dit is natuurlijk echt een non-issue dus ik trek m wel open en iemand op het feestje drinkt m hopelijk wel leeg.
Dit vind ik zo tof om te lezen! Fijne jaarwisseling al ast
Klinkt heerlijk!
Dit word m’n eerste nuchtere jaarwisseling. Ben gestart met medicatie en kan er echt niet bij drinken.
En ik vind het eigenlijk helemaal niet erg. Heb 2 0.0 speciaal biertjes gehaald en ga morgen wakker worden zonder kater
Vandaag een kast uitgeruimd. Het was een “pleur daar maar in” kast.
Zoveel weggegooid en zoveel werk! En nu zit ik op de bank voldaan maar je ziet er dus niks van.
Ooooh maar elke keer als je die kast open doet krijg je dat gevoel van voldoening terug. Heerlijk!
We gaan vanavond esma’s maken en ineens zie ik dat er ook esma oliebollen zijn en heeft yvette van boven een recept geplaatst voor esma creme brulee.
Ja nu wil ik dit ook allemaal natuurlijk
Oude jas waarvan het niet erg is als ie zoek raakt eventueel
Niet!!
Jij ook een heel fijne jaarwisseling! Proost!
Nou ik heb mijn avontuur wel weer gehad. Mijn hond net buiten kwijtgeraakt. Hij rende uit paniek buiten zo van me weg. Ben in paniek naar de voordeur gerend, stond hij daar angstig op me te wachten. Kon wel janken van opluchting.
Oh wat fijn dat je hond ook de weg naar huis heeft genomen. Echt zo sneu voor dieren dit vuurwerk.
Ja ik zag al helemaal voor me hoe hij aangereden werd. Hij rende ook midden op de parkeerplaats.
Ja dat is wel weer zo. En weer van verloren dingen gevonden
Ik ben (hoog)zwanger en heb besloten lekker thuis te blijven vanavond. Vrienden van ons kwamen vanmiddag langs om oliebollen te bakken, dus toch nog wat gezelligheid gehad, maar eind van de middag heb ik heerlijk gedoucht en ben ik op de bank geploft.
Onze vrienden gaan vanavond nog wel door, shotjes staan al klaar hoorde ik. Ergens ben ik toch een heel klein beetje jaloers, maar tegelijkertijd vind ik het ook heerlijk om niks te hebben vanavond.
Ik ben de tijd een beetje aan het uitzitten. Om 23.00 mag ik aansluiten bij een stelletje die hier naar een show gaan kijken op het plein. Heb zo een rot jaar gehad en voel me zo onbelangrijk/ongewenst…
Ik heb alleen nog maar oliebollen en friet gegeten vandaag, denk echt dat het frietvet uit mijn poriën loopt straks