Wat je even kwijt wil #63

Ik ben eigenlijk wel tevreden, gebouwen om me heen zijn vooral kantoren dus eigenlijk helemaal geen harde geluiden van irritant vuurwerk dichtbij, maar heb wel uitzicht over de stad en zie al het mooie siervuurwerk in de verte :blush:

2 likes

Whoaaah, voor het eerst dat ik hier woon dat er vuurwerk wordt afgestoken. Zoveeeeeel. Ben er helemaal hyper van :sweat_smile: dit ken ik niet hoor, van mn vorige dorpje. Lol.

Hoppaaaa 60 euro in de staatsloterij. :money_with_wings: Als dit niet mijn jaar wordt, weet ik het ook niet meer

46 likes

Gelukkig nieuwjaar, stelletje forummers dat jullie er zijn.

41 likes

Ik kreeg net een plastic stuk van afgestoken vuurwerk tegen m’n hoofd geknald en nu heb ik een bult, hoofdpijn en duizeligheid😭 goed begin van 2023 zo.

4 likes

Omg dank voor deze reminder, hier 50!!

5 likes

Heel gelukkig Nieuwjaar!

3 likes

Yaaay naar bed!

6 likes

Gelukkig nieuwjaaaaar iedereen! Helaas alleen oud geworden en niet miljonair.

Edit: hopelijk een jaar dat iedereen voor zichzelf kiest, en fuck de rest. Leven is te kort en jij bent veel te leuk voor allerlei andere onzin. Pro tip: 1 januari brakheid is echt het perfecte excuus om onder alles uit te komen als je daar nog niet sterk genoeg voor bent :muscle:

64 likes

Gefeliciteerd jarige Slippers!

5 likes

Ik ben echt blij dat we al dit gedoe weer hebben gehad. Sterkte voor de mensen die morgen heel de fam af moeten.

34 likes

Jeee feesthoedjes

2 likes

Joepie, eerste ruzie van het jaar is al een feit omdat ik mega moe ben en hij dronken. Wil wel naar huis rijden maar ik durf nog niet :sweat_smile: happy new year

7 likes

ik wil een ander hoedje @Nescio

2 likes

Helemaal gestoord hier

Auto in de fik gestoken, brandweer gekomen om te blussen… gooien ze vuurwerk naar die brandweer

3 likes

Oeeeh we hebben hoedjes! Gelukkig nieuw jaar lief forum :partying_face::partying_face::partying_face: wat een heerlijke abond :grin:

4 likes

Gelukkig nieuwjaar! :sparkles:

1 like

Al die voorbereiding en zenuwen van te voren, is iedereen om half 2 naar huis? :sweat_smile: Ik word oud (of host gewoon slechte feestjes kan ook)

2 likes

Zij worden oud, bedoel je? Of heb jij ze naar huis gestuurd?

1 like

Ha nee klopt, zij worden oud! Pff ik mis de tijd dat ik tot 5u s ochtends met ze in de woonkamer stond te dansen

1 like