Wat je even kwijt wil #63

Ik heb nu ontzettend zin in die cadillacs van autodrop. Maar ja de supermarkt in mijn buurt is nu gesloten.

7 likes

Morgen voor het eerst sinds 17 jaar niet brak. Amazing

12 likes

Wat zijn oliebollen thuis toch een deceptie. Ze zijn eigenlijk alleen lekker als ze net uit het vet komen

11 likes

Heb je ze wel ff in de oven gedaan? Dan is het nog enigszins acceptabel.

4 likes

Nee!! Moet dat? Ik eet ze gewoon cold uit the sack

2 likes

Ballen cold uit the sack. Damn, is je vriend zeker wel blij mee.

Maar zonder gein, ja dan worden ze van buiten weer een beetje crunchy. Anders is het zo’n massieve taaie bal.

7 likes

Neeee joh, ff in de oven :smile:

5 likes

Niet te lang want dan heb je kool en een woonkamer vol rook.
18 jaar later hoor ik het nog😅

6 likes

Ik lig ziek in bed vandaag, maar goed dat Oud & Nieuw me echt niks kan schelen

3 likes

Oliebollen in de airfryer. Heeeeelijk

4 likes

Ik vind oud en nieuw echt het meest onzinnige feest van het jaar. Tijd uitzitten tot 12 en dan naar bed gaan. :nerd_face:

36 likes

Lol ik kijk Guido weijers. En in t begin vroeg hij aan de zaal van wat viel op dit jaar. En een dude zo “Jaa die klimaat protesten!!”
Guido zn hele show gaat over het klimaat en over vega zijn :joy:

2 likes

Hahaha ik heb echt zo’n hekel aan oud en nieuw. Echt van mijn tenen tot aan mijn kruin :joy:

7 likes

Oke zo eens proberen met een appelbol dan

3 likes

Schande.

Nee je moet de oliebollenkraam opwarmen inde airfryer. Net alsof ze uit het vet komen.

3 likes

Ik vind het ook een heel dom concept. Zo midden in de winter aan iets nieuws beginnen.

6 likes

Ben ineens zo bang voor onze auto. Vlakbij de parkeerplekken wordt zoveel vuurwerk afgeschoten, ben zo bang dat iets omwaait en de auto opblaast. Maar ik weet niet eens of dat kan :’)

Tijd uitzitten. Ik lig in bed. Heerlijk, kan het iedereen aanraden.

7 likes

Jaloers. Wou liefste alleen thuis blijven maar dan wou mijn vriend niet naar zijn vrienden toe. Dus nu lig ik noodgedwongen bij m’n ouders op de bank die me verzorgen😂 had zo graag in m’n eentje in bed gelegen nu.

1 like