Wat je even kwijt wil #63

Mijn Instagram heeft ineens ondertiteling wat is dit nou weer :sob:

Edit: 02:22 :sparkles: New year new me the cards are with me

3 likes

Love mijn vrienden… dit is blijkbaar het moment dat iedereen in gaat omkleden naar een onesie of joggingbroek :joy:

9 likes

Wat een vreselijk kut oud en nieuw heb ik gehad. Ugh.

12 likes

Still going strong. En ik wil slapen en in een vrijstaand huis wonen. Ik haat buren die feestjes geven

4 likes

Jaaa weer even mn ava aangepast voor dit happy little partyhoedje

Gelukkig nieuwjaar! :clinking_glasses:

8 likes

I feel you

Ik ben op de bank gaan liggen :smiling_face_with_tear:. Omdat het in de woonkamer wat minder te horen is en ik net mijn bed uitgetrild werd. Goede eerste nacht van 2023. Ik durf ook niet te klagen.
Hopelijk kan jij ook snel slapen

1 like

Meh ik kom net van een huisfeestje, ik was echt te brak en te moe dus was als eerste weggegaan om 3 uur. Vriend had het nog veel te gezellig dus die is gebleven. Maar alleen naar huis fietsen en nu alleen in bed liggen vind ik ook stom :face_exhaling:

2 likes

Ahw misschien dat je daar beter kunt slapen! Hopelijk heb je morgen geen druk schema haha.

ik slaap helaas nog niet maar ik slaap morgenmiddag wel bij.

Ik lig in het logeerbed bij oma en ik kan zo in de ogen kijken van een eng antiek popje in een kinderwagen. Dat staat samen met een oma popje in een schommelstoel in het raamkozijn :smiling_face_with_tear:

13 likes

Gelukkig 2023 allemaal :heart:
Ik ben net thuis en compleet over mijn slaap heen :grimacing::woman_facepalming:t3::sweat_smile:

5 likes

Ik wil een kip met gouden eieren. En een minnaar die op afroep beschikbaar is om mijn schouders te masseren. En dat er nooit vogelpoep op het raam komt.

5 likes

Wat is fietsen met tegenwind toch kut. Man, man man, ruim een uur gedaan over een stuk dat in 40 min kan :sob::sob:voelde me net geertje; ik had er geen kracht meer voor

12 likes

Nog steeds keihard vuurwerk :weary::weary: k wil slapen

Geef ze maar een oliebol voor ontbijt

6 likes

Best een fijne Oud&Nieuw gehad. :smiling_face_with_three_hearts:
Eerst met mijn vriend serie gekeken en snacks gegeten.
Toen geslapen van 21:45 tot 23:45 uur.
Net op tijd weer beneden. Om 00:00 uur toen ik mijn vriend knuffelde moest ik spontaan huilen.
Samen nog één aflevering van serie gekeken, paar mensen geappt.
Om 01:00 uur weer naar bed
Nu om 7:00 weer wakker en zo lekker op de bank met pancakes en een filmpje. Of misschien ga ik nog even simsen😁. Mijn vriend slaapt nog wel een poosje denk ik.

:heart::heart: voor iedereen die geen fijne jaarwisseling heeft gehad​:kissing_heart:

28 likes

Dan rest mij nog de vraag; rol jij je kniepertjes op of laat je ze plat?
Hier worden ze maandag gebakken.

2 likes

Mijn autodrop craving heeft plaats gemaakt voor gemberbier. Nog een halfuurtje wachten en dan kan ik het halen.

3 likes

Oudjaar: kniepertjes
Nieuwjaar: rolletjes (het jaar rolt zich voor je uit)

6 likes

Hier een top oud en nieuw gehad! Lekker thuis met schoonouders op bezoek. Spelletje gedaan en het was zo 12u. Eindelijk een keer thuis zodat we op het dakterras vuurwerk konden kijken, zoveel te zien! Hond heeft het gelukkig ook redelijk oké gedaan en rond half 1 was het het weer rustig genoeg voor hem gelukkig.
Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar :heart:

4 likes