Verdommeeee, 1 januari en gelijk ongesteld.
Dus tongen is het succes van een goed oud en nieuw feestje? Man man man dan snap ik nu waarom het zo kut is om bij je ouders te zijn met oud en nieuw ![]()
![]()
Haha hier hetzelfde ik hield het ook niet vol, ik sliep om 03:00 en mijn vriend kwam net om 10:00 thuis ![]()
Kan iemand dit op een tegeltje Photoshoppen? Graag en danku
Eeeens jammer dat mijn tongpartner niet leuk was, maar goed volgende keer beter
Rustig nachtje gehad om me zo klaar te maken voor een feestje overdag in de club ![]()
Da universe is blessin ma soul this year. Ik heb het al 01:11, 02:22 en 03:33 zien worden en zojuist 11:11. Al die dubbele getallen zijn positief toch!!? ![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ben 't jaar mooi begonnen met een nieuwe telefoon haha, schone lei
en ga straks met m’n vriend nieuwjaarsduiken ![]()
Ik heb een intens leuke avond gehad maar voel me nu mega belabberd en hang al de hele ochtend boven een emmer. Oops. ![]()
Ik heb net om 11:11 een flinke stort in de plee gelegd. Happy new stortjaar
Bedoel je een barfje gelegd?
Happy skittings💩
Helder
Ik ga het jaar goed beginnen met koffie en zelfgemaakte koekjes ![]()
Waarom ben ik ook weer pas om 7 naar bed gegaan, jezus. Heb 't gevoel alsof ik nog zat ben ![]()
Ik zit die nieuwjaarsduik te kijken op tv west en mensen zijn daar gewoon met hele kleine kinderen in dat water ![]()
Nog meer hoedjes!
Ik zou eigenlijk een compilatie van hoedjes willen van de afgelopen jaren.
En @anon81378386 , weet zo even niet in welk topic maar (volgens mij) @Ovenschaal raadde aan een hotel vlakbij het vliegveld te kiezen, dat is een vuurwerkvrije zone en die kamers zijn meer geluiddicht vanwege de vliegtuigen.
Oneerlijk dat ik toch koppijn heb terwijl ik geen alcohol heb gedronken.
Maar lekker dat het zonnetje schijnt zeg