het platte kniepertje staat voor het jaar dat zich eind december volledig heeft ontvouwen, het rolletje symboliseert op nieuwjaarsdag het nog onbekende nieuwe jaar.
Van internet gehaald, zo bedoelde ik het
Ik zag een eekhoorn met wandelen vanmorgen vroeg!!! Zo blij!!
Is er een plek in NL waar het wel rustig was vannacht? Want dan wil ik daar volgend jaar ook heen.
Ik las eenhoorn en dacht dat je teveel champagne op had gisteravond
Ik gok Texel
Zou nog toffer zijn tho. Jammer dat ik geen alcohol drink
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ga de hele dag dutjes doen denk ik
Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen!!
Dat er weer heel veel mooie, fijne en liefdevolle mogen zijn komend jaar.
Wel met slagroom hoop ik!
Daar waren we vorige oudjaar (niet deze) maar viel nog tegen. Voornamelijk wegens dat park vuurwerkvrij was en mensen toch gingen afsteken (ondanks het landelijk verbod toen lol). Geluid kwam wel van minder kanten (want minder dorpen).
Wij gaan naar buitenland dit jaar hebben we besloten. Hier was nog veel geluid/geknal van de dorpen nabij en stress van hond en mij.
Verdommeeee, 1 januari en gelijk ongesteld.
Dus tongen is het succes van een goed oud en nieuw feestje? Man man man dan snap ik nu waarom het zo kut is om bij je ouders te zijn met oud en nieuw
Haha hier hetzelfde ik hield het ook niet vol, ik sliep om 03:00 en mijn vriend kwam net om 10:00 thuis
Hahaha nee dat was gewoon even een leuk detail.
Ik heb er even een “en” voor gezet zodat nu niet iedereen denkt dat leuke oud&nieuw = tongen
maar opzich nu ik er over nadenk halve leuke oud&nieuw is wel tongen.
Sorry voor mijn gebazel
Kan iemand dit op een tegeltje Photoshoppen? Graag en danku
Eeeens jammer dat mijn tongpartner niet leuk was, maar goed volgende keer beter
Rustig nachtje gehad om me zo klaar te maken voor een feestje overdag in de club
Da universe is blessin ma soul this year. Ik heb het al 01:11, 02:22 en 03:33 zien worden en zojuist 11:11. Al die dubbele getallen zijn positief toch!!?
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ben 't jaar mooi begonnen met een nieuwe telefoon haha, schone lei
en ga straks met m’n vriend nieuwjaarsduiken