Wat je even kwijt wil #63

Ik heb een intens leuke avond gehad maar voel me nu mega belabberd en hang al de hele ochtend boven een emmer. Oops. :nauseated_face:

1 like

Ik heb net om 11:11 een flinke stort in de plee gelegd. Happy new stortjaar

11 likes

Bedoel je een barfje gelegd?

4 likes

Happy skittings💩

6 likes

Helder

7 likes

Ik ga het jaar goed beginnen met koffie en zelfgemaakte koekjes :sunglasses:

3 likes

11 likes voor jouw bericht over 11:11

7 likes

Waarom ben ik ook weer pas om 7 naar bed gegaan, jezus. Heb 't gevoel alsof ik nog zat ben :woozy_face:

2 likes

Ik zit die nieuwjaarsduik te kijken op tv west en mensen zijn daar gewoon met hele kleine kinderen in dat water :sob:

1 like

Nog meer hoedjes!
Ik zou eigenlijk een compilatie van hoedjes willen van de afgelopen jaren.

4 likes

En @anon81378386 , weet zo even niet in welk topic maar (volgens mij) @Ovenschaal raadde aan een hotel vlakbij het vliegveld te kiezen, dat is een vuurwerkvrije zone en die kamers zijn meer geluiddicht vanwege de vliegtuigen.

6 likes

Oneerlijk dat ik toch koppijn heb terwijl ik geen alcohol heb gedronken.

Maar lekker dat het zonnetje schijnt zeg

1 like

dan zou ik toch naar de dokter gaan

2 likes

Mijn moeder belde gisteren op dat ze met ons hondje naar de dierenarts is geweest en blijkbaar een ontsteking had waar ze niet meer mee wilden wachten tot maandag dus ze is gisteren met spoed geopereerd. Gelukkig krijg ik nu te horen dat alles goed is gegaan en ze inmiddels weer thuis is.

12 likes

Poep- en pieshumor :white_check_mark:

4 likes

Helemaal kater vrij opgestaan :partying_face:

4 likes

Bij ons in de straat viel ook zo’n grote illegale pot om en ging gelukkig goed maar had net zo goed heel makkelijk in iemands oog oid kunnen komen. Echt heftig.

Super heftig voor je neef dat je gewoon ergens aan het kijken bent en dit.

Heerlijk in mijn pauze de rijdende rechter kijken en nieuwe schoenen bestellen.
Goed begin van het jaar (minus het om 6 uur opstaan)

1 like

Ik voel me best fris dus ga zo even naar de film denk ik. Hopelijk zijn er onderweg ook nog ergens oliebollen te halen want ik heb gisteren geen gegeten :sob:

4 likes

Wilde dit jaar een nieuwjaarsduik doen maar wordt nu pas wakker en alleen maar zin in niks doen. What to do

3 likes