Wat je even kwijt wil #63

Om deze reden werk ik ook thuis vandaag en de mensen die morgen nog een poging wagen schud ik wel af met “ik ben verkouden”. Opbokken.

2 likes

Waarom niet gewoon zeggen ‘ik zoen niet’ ipv al die smoesjes? Kan maar duidelijk zijn toch. Misschien houdt het dan ook eens op als blijkt dat 75% van de mensen er helemaal niet op zit te wachten.

63 likes

Je zou dat wel verwachten. Gezien we al een aantal lockdowns achter de rug hebben.

Natuurlijk krijg ik nu van allemaal mensen waarmee ik oud en nieuw heb gevierd door dat ze corona hebben :smiling_face_with_tear:
Ik lees hierboven over drie zoenen op werk. Doe het niet!

2 likes

Ik word al een dag of 3 wakker met het gigantische gevoel; ik wil nu een baby

Dat is best even verwarrend

6 likes

Ik vrees de hele week. En de week erna.

1 like

Voor volgende week, dan is 3 koningen geweest en mag het officieel niet meer.

1 like

Dat houdt mensen niet tegen hoor. Meeste collega’s zijn de hele week nog vrij en de week/weken erna zijn alle nieuwjaarsborrels (bij mij) gepland, dus het gaat gewoon gebeuren.
(3 koningen ‘kennen’ we hier ook niet btw)

4 likes

Ik heb gister geen koffie gedronken want brak en nu heb ik koppijn. Heeeel veel zin in koffie maar eerst even ontbijten.

2 likes

Mijn loodgieter is vorige week donderdag gekomen en zou deze vrijdag opnieuw komen om wat klusjes af te werken. Nu heb ik sinds gisteren een lek, mijn verwarming werkt niet en ik heb geen warm water :frowning: Super vervelend dus. Ik heb hem al gebeld deze ochtend, maar hij nam niet op. Dus heb ik hem een sms gestuurd. Dat is nu een uur geleden.

Na hoeveel tijd is het acceptabel om hem opnieuw te bellen?
Ik heb koudddd en ik wil douchen!

Update: ik heb hem nog eens gebeld en hij komt deze middag!

3 likes

Veel sterkte.

2 likes

Natuurlijk, iemand verliezen is heel verdrietig, ongeacht de leeftijd. Gecondoleerd en heel veel sterkte <3

2 likes

haha godverdomme, ik ben al de hele week om 2 à 3u gaan slapen en nu moet ik morgen om 8u30 in het ziekenhuis zijn voor een ingreep dus waarschijnlijk om 7u vertrekken :sob:

4 likes

Mijn moeder leeft echt in 2030. Die had dus 20 jaar geleden al buttons met ‘ik zoen niet’

48 likes

Echt iedereeee keer weer. :joy:

4 likes

Is iedereen nog uit aan t brakken ofzo, t is echt lekker rustig op t werk.

4 likes

Ja hier ook, vind ik niet erg!

1 like

Uch ik moet echt heel veel doen, maar heb echt mega drukke dagen gehad dus heb lang uitgeslapen. Lig nu ook alweer bijna in coma op de bank maar ik moet echt weer even in een ritme komen, dus wil vanmiddag eigenlijk even grote schoonmaak doen om mezelf wakker te houden en te zorgen dat ik deze week gewoon lekker kan werken in een schoon huis. Maarja, kat ligt bovenop me te slapen

7 likes

Ik heb bijwerkingen van de medicatie waar ik mee ben gestart, zegt m’n werkgever dat ik komende week gewoon thuis mag blijven en dat ze al een backup plan hadden. (Ze wisten dat ik ging starten)
Ik ben zo blij dat ik een werkgever heb die daar geen probleem van maakt.

81 likes

Ben onderweg naar Parijs en we willen hier een escape room doen ook. Eentje heet Slaughterhouse en de ander Lost Asylum, beide met acteurs. Lost Asylum is psychologisch eng en Slaughterhouse is ‘slasher’ eng. Slaughterhouse is beter beoordeeld maar omg idk of ik die wel durf dus nu twijfel ik.

9 likes