Huren is awesome want een half uur na mijn belletje stond er een monteur op de stoep om mijn lekkende kraan te fiksen
Ik ben gister heel stom gevallen omdat een paar gastjes bij de tramhalte niet aan de kant gingen en ik me erlangs probeerde te wurmen en nu heb ik aan elke kant van m’n lichaam iets wat pijn doet/oncomfortabel is.
Ik moet me echt inhouden om niet elke dag gewoon alle duitse supermarkten af te gaan . Eerst cultuur snuiven en dan snacken!
Zo half over je schouder heen? Ik deed dat ook heel vaak omdat ik klein ben en die gordel sneed in mijn nek. Maar godzijdank droeg ik mijn gordel op de juiste manier toen ik in een auto-ongeluk belandde, van de snelweg af raakte en over de kop sloeg. Die gordel heeft me echt gered en geen haar op mijn hoofd die nu nog overweegt om mijn gordel niet goed te dragen.
Wow wat heftig! Ik heb ook een auto ongeluk gehad (niet als die van jou). Maar ik had echt blauwzwarte plekken waar mijn gordel zat dus moet er niet aan denken hoe hard ik was gevlogen als ik niet vast had gezeten
Ik wilde al een tijdje overstappen naar een andere tandarts want ik woon middenin de stad en mijn tandarts zit helemaal buiten de stad en ik heb het vandaag EINDELIJK gedaan. Op 3 min loopafstand. En ook gewoon plek in maart wanneer ik eigenlijk zou gaan.
Wat voor ingreep heb je precies gehad?
Een anterieure stromale punctie! Schraping van het epitheel en maken van gaatjes in de bowman laag om een betere hechting tussen beiden te krijgen. Een paar dagen veel pijn, barslecht zicht en dus lichtshuwheid. Hopelijk is het daarna eindelijke beter.
Oh ja, dat zie je mensen idd ook doen! Zo gevaarlijk en ik heb idd geluk gehad. Ben nu een gewaarschuwd mens.
Dus we moeten Gordel gordeldier weer terugbrengen
Hey wie hebben we hier? Goochem goochem het gordeldier!!!
Echt wáárom leeft dat liedje nog ergens in m’n hoofd. Hier had iets nuttigs opgeslagen kunnen staan
Ik vind jou echt giga goed dat je zelf het liedje zingen doet
Mijn broer heeft dit met het Senseo liedje. Ik onthoud alleen het laatste zinnetje van die jingle
Het is liefde met een crema laagje erop
Voor de liefhebber:
Oooh wat heftig! Ik moest het even googlen. Vond je de procedure eng? Zo bij je oog?
Ik ken nig steeds vijf filmpjes van mastermovies compleet uit mijn hoofd. Geen idee waarom en het is absoluut niet nuttig.
Born to be alive is niet van de village people.
Ik heb na mijn kale mannen haarpoeder experiment toch maar besloten om iets te gaan doen aan mijn dunne haar en kale plekken. Ik was al bij de dokter geweest ervoor maar er was niks opmerkelijks uit mijn bloedtesten gekomen, en ook kon de dokter niks eraan merken. Ze zei tegen mij dat het waarschijnlijk gewoon gerelateerd is aan stress.
Dus nu heb ik zelf wat research gedaan en kwam ik erachter dat pepermunt en rozemarijn olie goed zouden werken om haar terug te groeien. Ik besloot het maar gewoon te proberen want niet geschoten altijd mis. En ik moet zeggen dat het echt goed lijkt te werken! Mijn haar lijkt gewoon dikker en steviger. De kale plekjes zitten er nog, maar tot nu toe merk ik wel echt verschil gewoon aan hoe mijn haar nu is in vergelijking met voorheen, en ik ben pas drie weken bezig. Ik hoop dat na een paar maanden die kale plekjes misschien ook wel weg zijn. Dus even een tip voor iedereen die met hetzelfde probleem zit als ik!
Ook hou ik trouwens alle progress bij dus mocht ik over een paar maanden echt heel veel verschil zien dan ga ik het sowieso hier wel even laten zien haha
Nee viel hartstikke mee! Ik heb al eerder schrapingen gehad bij de oogarts met een spleetlamp wat irritanter was dan dit eigenlijk. Ze plakken met wimpers vast, ogen open met een spreider zodat je zelf eigenlijk al geen verkeerde beweging kan maken. De naald zelf zie je zelf eigenlijk niet meer omdat je zicht heel slecht is vanaf het moment dat ze het epitheel weghalen. iets meer detail: Ik zag alleen een vage schim als ze aan het prikken waren. Soms voelde je dan wel dat de cellen mee omhoog gingen en in elkaar zakten met zo een ‘plop’ geluid als je begrijpt wat ik bedoel :’)
@Otzi fijn te lezen dat je toch iets hebt gevonden dat lijkt te werken!
Rozemarijn zie ik inderdaad vaker voorbij komen. Heb je zelf een mengsel gemaakt of wat doe je precies?