Wat je even kwijt wil #63

Ik wou die zo graag he. En nu denk ik gadver lellik beest.

1 like

Ik heb deze gekocht!

Deze heeft een mix van zowel pepermunt als rozemarijn olie :blush: Ik scheid mijn haar eigenlijk over mijn hele hoofd en dan doe ik een paar druppels op mijn scheiding en masseer ik het in. Ook doe ik nog wat extra op de kale plekjes. Dat masseer ik dan echt een goede 5 minuten minimaal in, en vervolgens doe ik een badmuts op met een normale wollen muts eroverheen en dan laat ik het eigenlijk een avond inwerken. Hitte schijnt ook belangrijk te zijn, dus vandaar dat ik het zo doe haha.

10 likes

Ik heb deze ook.
Ben benieuwd wat het voor mij gaat doen :slight_smile:

5 likes

Deze is maar 10 euro bij de Kruidvat, weet niet of je hem daar ook gekocht hebt en dit alleen een voorbeeld misschien haha.

2 likes

Ohhh wow echt waar?! Precies dezelfde of een andere? Dat wist ik niet :joy: Hij was toen ik hem kocht in de aanbieding, maar vond het best wel prijzig haha

3 likes

Ja dezelfde. In het beauty of haartopic is deze ook een paar maanden geleden besproken. Ik zelf gebruik het al een maand of 4 en heb er heel veel nieuwe babyhaartjes bij.

7 likes

Kijk even in het haar/kapsel topic. Daar is deze olie ook veel besproken!

4 likes

Jaa precies dezelfde. Al is die vgm bij de kruidvat wel vaak uitverkocht.

4 likes

@Loxodonta @Speurneus @Soy.peor Ohhh joh ik ben dus vet laat to the party hahaha en ik dacht echt dat ik iets nieuws had ontdekt :joy: Bedankt dat je me dit laat weten want dit gaat me heel veel geld besparen haha. Fijn dat je er ook baat bij hebt gehad loxodonta! Volgens mij merk ik ook wat babyhaartjes, maar denk dat het te vroeg is om daar 100% zeker van te zijn.

4 likes

@Flopsyunicorn had jij ook die van Amazon of het kruidvat? Haha ik hoop echt dat het voor ons allebei goed gaat werken :blush: Als ik ook maar een beetje van die kale plekken weg krijg ben ik al blij eigenlijk

3 likes

Kruidvat!
Ben vaak in het centrum te vinden tijdens mijn werk dus ff snel de Kruidvat ingewandeld tussen de cliƫnten door :joy:
Ik slik ernaast ook biotine, weet niet of het wat voor je is.
Heeft bij mij ook mega veel babyhaartjes opgeleverd

3 likes

Wow bikkel hoor! Ik heb door mijn diabetes eiwit lekkende adertjes in mijn oog. Als dat te ver uit de hand loopt moet er ook een naald in :frowning:

1 like

Oh da’s wel kut ja, weet je ook hoe het zit qua diepte? De ingrepen die ik heb gehad zijn allemaal betreffende het epitheel wat dus echt nog het bovenste laagje is terwijl ik me kan bedenken dat de adertjes dieper zitten… Gelukkig werkt te plaatselijke verdoving dus wel heel goed (zijn gewoon wat druppels die prikken bij het in doen) en geneest het oog wel snel waardoor de pijn niet ellenlang kan duren (al denk ik dat het wel moeilijker is met diabetus). Maar in het algemeen zijn ze wel heel veilig hoor! Ik kreeg ook gewoon apparatuur aan om mijn hartslag en bloeddruk te meten terwijl het eigenlijk maar een heel banale ingreep was.

Wel toevallig want er was gisteren nog een andere patiƫnt aan het wachten en die had dus wel problemen met oogdruk door haar diabetes, ze moest daardoor ook al direct aan infuus om de drul te verlagen voor dat ze gingen opereren.

1 like

Wat goed! Maak je het zelf?

Edit sorry had nog niet verder gelezen

4 likes

Ik moet morgen de kerstboom weer aftuigen en opruimen, maar ik ben zoo verliefd op m’n zorgvuldig verzamelde collectie kerstballen. De meesten zijn van de afgelopen twee jaar en ik ben gewoon nog lang niet op ze uitgekeken 🄹😰

13 likes

Ik ben echt zo moe dat ik zo lekker ga slapen, morgen ook weer een tering vroege dienst dus heel erg is het niet.

2 likes

Als je kunt ook wachten tot drie koningen (6 januari). Volgens katholieke traditie is dat de dag dat je je boom aftuigt. Dat of je laat het staan tot volgend jaar

4 likes

Ja bij mij zit het achterin T_T. Maar is dit voor jou een procedure die je vaker moet herhalen?

4 likes

Wat veel woorden voor iemand die geen puf heeft om te communiceren.

18 likes

ā€˜DAAR IS HET TOCH VAN!?’
’ Nee, knul. Born to be alive is van Patrick Hernandez’

5 likes