Ik heb vandaag geleerd dat het kerstseizoen tot 2 februari duurt en dat de kerstboom in de Sint Pieter ook pas dan wordt opgeruimd, waarom zou jij het slechter hebben dan de Paus!
Lekker nou Grou voor een tweede ronde sinterklaassnoep
Of vieren ze dat ook op andere plwkken
Ik heb zo’n bizar goed haardag. Vanmorgen m’n haar in een lage knot snel gewikkeld zodat m’n pet zou passen tegen de regen en bij aankomst op werk zat het nog zó goed en leuk.
Ik weet alleen wel zeker dat ik dit dus nooit meer kan reproduceren, zoiets doe ik altijd alleen maar ‘ per ongeluk’.
Ik heb hetzelfde vandaag en wil mijn haar gewoon niet losmaken. Haarlak erin en nooit meer douchen lijkt een betere optie
En zittend slapen
Mijn moeder slikt hiervoor biotine (Vitamine b8) op aanraden van haar dermatoloog. Wellicht kun je daar ook eens naar kijken?
Oh dan hoop ik voor jou dat het wel te doen gaat zijn! Als dat niet is zullen ze waarschijnlijk ook wel extra pijnstilling geven veronderstel ik? Als ik zoek op wat je beschrijft lijkt het wel mee te vallen, ze spreken eerder over een uitgedraagd hoornvlies als grootste complicatie wat je makkelijk zal kunnen verlichten/verhelpen met kunsttraten als thealoz duo of lacrinorm. Maar ik snap je angsten wel, moet je echt niet slecht over voelen, de meeste artsen weten dit ook wel dat alles rond het oog toch vaak eng is voor de patiënt, je krijgt sowieso een xanax aangeboden voor de ingreep haha. In principe schrijven ze voor mijn probleem gewoon paracetamol voor.
Mijn behandeling zou éénmalig moeten zijn! Mijn hoornvlies was volledig kapot door een herpesinfectie en heeft wilt niet meer goed aan de bowman-laag hechten waardoor ik regelmatig wondjes had waarbij ze weer opnieuw een schraping moeten doen. Ik ben nu in behandeling ervoor in een academisch ziekenhuis waar ze eerst hebben geprobeerd om 3 maanden een verbandlens te doen (was geen succes), dan was dit de tweede optie op een betere hechting en heling, als dat ook niet aanslaat (weten we over ongeveer een maand) zal het optie 3 zijn waarbij er een soortgelijke behandeling wordt gedaan maar dan met laser (PTK-behandeling), die derde optie was ik initiëel voor gestuurd maar daar zijn ze huiverig voor omdat ik dus die herpesinfectie heb gehad en het UV-licht van de laser dat terug kan triggeren. Alhoewel ik nu dus ook al op zware tabletten acciclovir ben gezet om te voorkomen dat het weg blijft, alhoewel ik er vooral rare jeuk van krijg :’)
De hond van mn ouders komt morgen naar mijn werk om te kijken of hij geschikt is als ‘vrijwilliger’ op onze afdeling, ik denk niet dat hij aangenomen word maar goed wel zin in
Nee alleen in Grou.
Mijn pake en beppe woonden daar en wij vierden het daarom ook altijd. Was als kind erg leuk 2x zo kort na elk kaar “Sinterklazen/piteren”.
Kan Tony niet mee als vrijwilliger?
Of is die niet sociaal?
Hahaha ik heb hier nu al zin in. Doe je verslag.
Nee die heeft vandaag nog een dhl bezorger aangevallen dus die is heel erg ongeschikt
Oh dit vind ik echt te cute…! Hoop dat onze golden retriever dit ook nog nooit mee mag maken in haar carrière.
Kan Tony geen ongelijk geven, beter dhl dan postnl
Good Guy Tony
Maar nee lijkt me inderdaad dan niet heel verstandig
Ik vond vandaag een bankpas op straat en had hier ooit de tip gelezen om dan 1 cent over te maken naar het rekeningnummer. Dus dat gedaan en de eigenaar belde net. Morgen komt hij zijn pas ophalen .
Mijn hond doet dat ook! Groot succes en ze vinden het geweldig om oneindig een balletje voor hem te gooien.
waarom niet gewoon afgeven op de bank?
In Nederland zijn amper bankkantoren. Mijn bank heeft er zelfs 0, en dat is gewoon een grote landelijke bank
Oh, ik zou het echt fantastisch vinden als mijn huisarts een golden retriever in haar spreekkamer zou hebben. Zou er serieus gelijk rustiger van worden.
(Maar is vast niet uitvoerbaar, naast allergieën en angsten, zit waarschijnlijk ook niet iedereen erop te wachten.)