Wat je even kwijt wil #63

Die van ons is 1x mee geweest naar mijn werk, maar toen lag ze achter bij de assistentes en ik had hun opdracht gegeven dat geen enkele patiënt mocht zien dat die hond er was. :sweat_smile: Alleen in de pauze kwam ze mij zoeken op m’n kamer. :heart:

11 likes

Ik had echt een kutdienst op werk (en afgelopen diensten waren ook al kut), dus zat er echt even doorheen. Maar net even lekker met collega’s van andere groepen geluld waarbij ik echt m’n ei kwijt kon & daarna gewoon gezellig gekletst. Zo fijn om op deze manier te gaan slapen, in plaats van met dat kutgevoel. Ik ben helemaal blij nu :relaxed:

12 likes

Ik ben in Bulgarije maar je mag hier gewoon roken in restuarants??? Gadverdamme al mijn kleren stinken

Ik voel me echt zo’n zeikerd, maar ik was zojuist samen met met een kennis op visite bij iemand en ik wilde aanstalten maken om mijn trein te halen maar hij dus niet. “Ja we kunnen toch een taxi nemen” maar ik vind dat gewoon veel te duur nu en niey nodig als ik gewoon mijn trein kan halen. Hij opperde ook nog een trein later maar dat vind ik gewoon naar ook qua tijdstip + daarna alleen naar huis verder reizen. We zijn uiteindelijk wel om 23:30 vertrokken maar ik had echt het idee dat ik aan het zeuren was. Ben echt blij als ik mijn rijbewijs ooit haal en gewoon kan gaan rn staan waar IK wil.

14 likes

Ben weer bezig met opruimen/verhuisdozen uit te zoeken wat mee gaat en weg kan.
Maar zit steeds alles te passen en op te zetten en oh dit was ik ook nog kwijt. Schiet niet op zo.

1 like

Moest je samen met hem weg? Anders de volgende keer gewoon lekker gaan wanneer jij dat wilt hoor.

11 likes

Ik word helemaal gek van die storm

2 likes

Ja dus het was echt lastig. Maar ik ben inmiddels thuis! :dancer:

TikTok is echt een maffe plek, ik kwam net een account tegen van iemand die leukemie heeft gehad?? en van die nepbaby’s bestelt en daarmee gaat wandelen, winkelen, in doeken wikkelen en live video’s maken. Misschien is dit therapeutisch maar ik hoop echt dat ze wat mentale support krijgt, ik schrok er wel even van. Wordt dit als therapiemiddel gebruikt als je bv miskramen hebt gehad???

tiktok is: allysonallyboo

2 likes

Is ook een docu over op NPO, reborn

1 like

Gelukkig heb je er verder geen oordeel over!

15 likes

Ging net uit bed. Valt er ineens zo’n open kast om en ik schrok helemaal niet? Dacht alleen huh wat hoor ik. Nu moet ik die kast wel opruimen lol.

1 like

Ik lig nog in bed omdat ik zo thuis ga werken, omdat niemand op kantoor is. Nu appt net een collega dat ze toch wel naar kantoor komt en of ik ook kom. Nu twijfel ik meteen haha, thuis kan ik gewoon rustig aan doen maar een beetje menselijk contact is wel lekker.

1 like

Als die vrouw behoefte heeft om dit te doen (ergens voor zorgen, reden om naar buiten te gaan, verwerken van wat er gebeurt?) Wie ben jij dan om daar wat van te vinden? Ze doet er niemand kwaad mee en blijkbaar helpt het haar.

9 likes

Haha ik werd vannacht wakker omdat er iets viel. Ik ben blijven liggen want hoorde verder niks, is m’n douche gordijn naar beneden gepleurd :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Los van het stukje leukemie, ik vind t ook raar om te zien hoor, die grote nepbaby’s. En dat is mijn persoonlijke mening.

4 likes

Haha ja officieel mag het in de balkan landen ook niet maar iedereen rookt gewoon binnen. Echt fijn :sweat_smile::sweat_smile:

Zulke poppen zijn echt zo knap gemaakt! In Valkenburg zit (of zat?) ook een winkel met oa levensechte poppen. Ik vind het wel bijzonder dat iets simpels als een pop kan werken bij een trauma. Mooi juist.

3 likes

Erger nog, we vragen ook nog dat je m doorknipt. En wachten tot de eigenaar zelf contact opneemt.

Heb gewoon blote benen vandaag en heb ‘t nog steeds warm 🥹

2 likes