Wat je even kwijt wil #63

Oh bahh ik heb super erge keelpijn wat zeer doet met slikken. Ik hoop echt dat het snel weg gaat want vrijdag ga ik voor het eerst de broer en heel wat vrienden van mijn vriend ontmoeten en wil echt gaan!

1 like

Ik heb vissen in de tuin die normaal winterslaap houden maar ze zijn alweer wakker :pleading_face:

1 like

Heerlijk. Je bent 30+ en neemt samen een dag vrij om met Lego te bouwen en koekjes te eten.

47 likes

voor als je het de volgende keer naar nog een hoger level wilt tillen. :smiley:

Best shit als je 2 weken vakantie hebt en pas aan het einde van de tweede week fit genoeg bent om dingen te doen die meer van je eisen dan een bliksembezoek brengen aan een woonwinkel. De griep van dit jaar leek wel een eeuwigheid te duren.

7 likes

Legoception :smile: Beterschap trouwens! Hoop dat je nog kunt genieten van je laatste vakantie dagen.

1 like

Lunchen met wentelteefjes van de oliebollen die ik nog over had :heart:

17 likes

Er was een vreemde kat die ik gewoon kon aaien :heart:. Zo leuk.

15 likes

Dit doe ik al 3 dagen en vandaag ging m’n lievelingsbroek niet meer dicht :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb een ziek goede camera van iemand geleend en ga morgen een eigen videoclip schieten. Echt zin in. Ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan het vast.

50 likes

Waarom is er (voor zover ik weet) geen adventskalender om deze ellenlange maand door te komen?

23 likes

Gat in de markt. Spring erin

3 likes

Iemand die ik ken had vorig jaar (of twee jaar terug?) een soort activiteiten adventskalender gemaakt met activiteiten om januari in de lockdown door te komen dat was echt top haha

3 likes

Oh dit vind ik eigenlijk echt een goede, waarom dat doen in december wat sowieso al een drukke maand is, als je het ook in januari kunt doen om zo zo’n helse maand iets dragelijker te maken?

3 likes

Ik heb opzich al een basic modelletje maar met chocola zou ook leuk zijn!

Als er hier een ondernemermeid zit, steel dit idee vooral!

57 likes

Heeee deze heb ik ook! Leuk he? Elke dag een feestje, zelfs in januari!

Ps trouwens wel elke dag 1 vakje doen en niet alles in 1x!

18 likes

Volgende afspraak met de arts ‘ja ik ben gestopt met de medicatie, was aan het eind van mn adventskalender!’

15 likes

Een versie voor als je bijna gaat trouwen, de datum waarop je uitgerekend bent of de kinderen juist weer naar school gaan :tada:.

2 likes

Elk jaar krijg je voor je verjaardag mailtjes van bedrijven en in de loop der jaren heb ik mij voor bijna alles wel kunnen uitschrijven. Dit jaar bleef er enkel nog mijn fietsverzekering over. Dat vond ik wel weer grappig.

3 likes

Tijd voor een nieuwe lievelingsbroek!

2 likes

Oh huh fuck zeg, heel mijn achterbank in de auto en vloer achterin is nat. Geen idee of het door een open raampje is gekomen of een lekkage maar er zat al schimmel op. Het dak overigens niet.
Na 2 dagen al schimmel (de laatste keer dat ik in m’n auto heb gezeten) :sob::sob::sob: heb met doekjes alles droog proberen te maken maar hoe de fuck krijg je dit droog.

Ben benieuwd hoelang het duurt totdat er achterin de auto nieuwe wezens gaan ontstaan :deciduous_tree::herb::seedling:. Heb de garage natuurlijk al gebeld maar kan pas eind januari terecht haha.

2 likes