Klarna altijd, heb je iets besteld en is het nog niet eens ontvangen dan staat er al, betaal nu blabla euro. Rustaaagh werkt verder prima hoor en ben er tevreden over maar mag ik het eerst ontvangen voordat ik het eventuele bedrag betaal dat is namelijk de hele bedoeling van Klarna lol.
Ik ben in een of andere meubel outlet op een afgelegen industrieterrein, was leuk jullie gekend te hebben
Ik heb op m’n werk nog een aantal Windows XP computers en echt de nostalgie is fantastisch als ik daar op werk (verder is alles vreselijk aan Windows XP maar goed)
Heb je iets retour gestuurd. Twee dagen later ‘HEB JE HET AL VERZONDEN?’
Ja jambek.
Ik krijg die videos van die Charlotte en haar verschrikkelijke date drama verhalen NIET uit mn Tiktok algoritme. Ik vind haar zo onbeschrijfelijk irritant.
Ik ben gewoon bij Windows XP gestopt met Windows (en overgestapt naar Mac OS), dus Windows ziet er voor mij altijd zo uit.
Ja hou op. Ik klik steeds “not interested” maar het helpt niet
Is dat die blonde vrouw die kinderen heeft met een andere vrouw? Die zo steeds haar slijm opslurpt?
Ik wil tips en advies over een outfit en schoenen. Maar waar moet ik mijn vraag stellen met mijn fotos? Mode topic? What are you really wearing today? Durf te vragen? Stel je persoonlijke vraag?
Mijn onderburen (met 4 kinderen in een gehorig appartementje ) hebben vakantie denk ik en omg ze maken zoveel geluid gewoon tot laaaat in de nacht. Maar 2 van die kinderen zijn echt nog jong? En die zijn steeds om 2 uur s’nachts nog wakker.
Ja daar.
Ik zou voor het modetopic gaan!
Ik vind haar toch zo’n bijzondere stijl hebben
Same! Tot ik voor werk weer met Windows moest werken, wat een drama. Ben er inmiddels wel weer aan gewend, maar mis mijn mac nog dagelijks. Volgende baan wil ik gewoon weer een macbook
Dat is het voordeel van mijn baan in loondienst: geen Windows (en uberhaupt geen besturingssystemen, alleen een mobiele telefoon). En bij mijn freelancewerkzaamheden kan ik het zelf gelukkig bepalen
dit vind ik dus ook heel belangrijk in mijn zoektocht naar een nieuwe baan/een van de redenen waarom ik hier niet wegga en dat vind ik best stom van mezelf haha
oh en ook: ik wil niet ergens werken waar ze mailen ipv slacken
ik vind het bij haar vooral stom dat ze in oktober stoptober deed, en ook zei dat ze roken/drinken niet meer wilde promoten. En toen had ze binnen drie weken al weer in instagram post waarbij ze heel cool een sigaret vast had. Dat je niet gestopt bent oke, maar om het dan zo snel weer te promoten, is toch raaaar. Vooral omdat ze echt een heel verhaal had opgehangen over hoe slecht het is en niet cool, en dat ze geen slechte invloed wilde hebben op haar volgers.
Draagt zeker 9 van de 10 keer zo’n okseltasje en nu een baggy broek low-waisted broek maar nog nét niet zo’n ketting om haar buik.
Edit: ik zit er toch een beetje naast maar snap niet waarom ze Maison Margiela tabi’s draagt. Das toch niet haar aesthetic.
Ik slack de hele dag