Wtf is dit nou weer voor iets zweverigs? Hoor je je kind niet tegen de muur te smijten?
Wordt wat wanneer ze naar school gaan
Nu al medelijden met de leerkrachten die met deze ouders moeten omgaan.
Oooh net voor het eerst in onze eigen auto gereden. Gelest in een dikke Audi, en nu over op een Twingo. Wat een verschil hahah!
ANWB stelletje!
Al meegemaakt. Ik was even met een andere kleuter naar toilet en er had dus een meisje ondertussen op de muur getekend.
âS avonds telefoon van de moeder. Haar kind was helemaal overstuur want ik was boos geworden. Situatie uitgelegd maar ânou ja, ze deed dat niet expres, vind dat niet iets om boos over te wordenâ. Had nog naar de directeur ook gebeld om te klagen over mij.
Goed, heb de moeder de volgende dag een doekje gegeven en gezegd dat ze dan zelf de muur mocht komen poetsen. Als het thuis mag zal ze vast wel weten hoe ze het er weer van krijgt ook.
âŠ
Dit belooft wat als dat kind gaat puberen
Oke ik zit dus in zoân hotel en het is er zo absurt heet in die aankomsthal. Wtf. En zijn ook tennisbanen blalbla en weetikhet. Maar dat boeit me geen hol. Wat iss dit. Nouja ben iig uitgebloed en al iets minder chagrijnig.
Ergens vind ik het wel best raar dat iemand dus stiekem fotoâs maakt van mensen op straat en vervolgens ook nog eens op instagram post.
Wat is fietsbanden oppompen een kloteklus zeg. Ik vind het altijd een klein wonder dat ik niet door mijn rug ga daardoor
Ik heb een elektrische pomp gekregen voor deze ellende en voor autobanden: Xiaomi Mi Portable Electric Air Pomp
altijd ellende als je ineens moet poepen vlak voordat je bezoek krijgt
Vandaag nog gebruikt. Klonk een stuk leuker dan âhuiswerk doenâ.
Vriend vroeg net of ik het jammer vind dat hij vanavond weer naar vrienden gaat. Neee joh lekker gaan have fun!!! Net iets te enthousiast misschien
Same here, heb hem misschien iets te vaak gevraagd hoe laat hij had afgesproken en toen is ie een halfuur vroeger vertrokken :p.
Mensen filmen mij soms terwijl ik aan het werk ben (op 2/3 meter afstand) en vragen niet eens even of ik dat wel oke vind kan wel raden dat veel van die filmpjes op social media belanden, echt kut.
Wat voor werk doe je dan?
Mensen moeten echt een lesje portretrecht krijgen.