Wat je even kwijt wil #63

Wasstraat of autowasservice? Misschien kunnen die de bestaande schimmels killen.

2 likes

Meh m’n panic concert kaarten in de verkoop gedaan. Balen, maar het is niet anders.

1 like

Bijenkorf is echt lekker bezigšŸ˜‚

Er is een jas die ik wil maar uitverkocht in mijn maat, enkel XL is beschikbaar dus hou het de hele tijd in de gaten.

Aantal dagen: 80% korting
Gisteravond: volle prijs
Vanochtend: 80% korting
Nu: 30% korting

Daarbij zijn de andere kleuren opeens op magische wijze heel veel op voorraad en vijf minuten later weer niet :joy:

2 likes

Warmte en ventilatie, maar dat is allebei lastig bij een auto die buiten staat. Vochtvreters erin zetten? Kattenbakkorrels op de vloer strooien? Uiterste noodgreep nog kijken of je achterbank te demonteren valt zodat je hem binnen kan drogen?

5 likes

Ik heb opnieuw eten besteld. Tot zover mijn goede voornemens. :woozy_face:

2 likes

Ik heb dit ook gehad bij mijn auto, bij mij hielp een vochtvreter aardig. Wel opletten dat die niet omvalt in je auto (been there)!

2 likes

Zou zo’n vochtvreter erin zetten, zo een waar je een soort hoefijzer inlegt. Werkte bij mij echt top na een incident in de wasstraat.

1 like

Ik voel me echt dom. Ik kom voor het eerst in mijn grote mensenleven in Belgie, vlakbij Brussel (Dilbeek) en bijna iedereen praat hier Frans. Ik dacht dat hier Vlaams werd gesproken lol. Iedereen is wel lief en begrijpt mijn houtjetouwtje Frans

11 likes

Ik ga vandaag andijviestamppot met vega spekjes eten, dat is echt al tien jaar geleden, maar ik kijk er zo naar uit :drooling_face:

8 likes

Ben zo ongelooflijk blij met mijn vriend dat ik het even wil delen haha. Durfde nooit te daten en dit was echt ver buiten mn comfortzone, maar morgen hebben we 3 maanden en had nooit gedacht zo gelukkig te kunnen zijn met iemand :smiling_face_with_three_hearts: was de hoop op liefde echt verloren door mn ouders

87 likes

Oh welke bedoel je? Ik ken alleen die zakjes weet je wel

2 likes

Ik ben al 3 dagen aan het spacen op de medicatie die ik heb gekregen. Heel bijzonder.

2 likes

Ja die moet je niet hebben, die zijn echt voor condens en niet voor echt een natte auto. Mij werd deze toen geadviseerd, regelmatig even leeggooien wel

5 likes

Nog een beetje leuk spacen of alleen horror?

Is nochtans het dorp waar Vlamingen thuis zijn :smiling_face_with_three_hearts:
Ga wel eens taart of koffiekoeken halen bij Stijnen, zeer lekkere bakker.

5 likes

Nou best ok. Ik heb vroeger wel eens wat gebruikt en het lijkt op een combi tussen xtc en speed. Maar dan een light versie.

2 likes

Mijn mate van luiheid - kerstkaarten kopen, deze in mijn la gooien en iedereen appen: ā€˜de kerstkaarten zijn gekocht en liggen nog in mijn la, maar fijne feestdagen, hè’.

17 likes

Toevallig een van deze auto’s?

Ik had het zelf met een Aygo (3 deurs) ook, bekend probleem bij deze auto’s. Ze hebben het toen heel gemakkelijk kunnen herstellen. De schimmel ging weg met een doek, het leek heel oppervlakkig. Ook had ik toen een vochtvreter geplaatst en een paar lange ritten met de kachel heel warm voor het vocht.

Ik ben zooo moe maar ik moet eigenlijk nog douchen. Maar ik krijg me er niet toe bewogen. En morgenochtend vervloek ik mezelf als ik niet gedoucht heb

2 likes

Ik heb sinds kerst zoveeeel zin in chocolade, chips, koekjes en andere snacks. Moet vanaf volgende week weer een beetje normaal gaan doen.

3 likes