Wat je even kwijt wil #63

Het is echt mijn nachtmerrie om naar zo’n bijeenkomst van kroegpraat van Liesbeth Rasker te gaan

16 likes

Ik heb echt zin om weer te gaan stemmen en alle drama die erbij komt kijken.

1 like

Heee dit is geen #yes-mode!!!

4 likes

Hahahahaha en in de tweede week raakt ze ziek en dan zie je van die filmshots dat ze ligt te zweten in zo’n klamboe.

3 likes

Ik vond mn vriend irritant dus heb het snoep opgegeten wat hij had uitgezocht

21 likes

De week voor kerst was ik echt 4 dagen mega verkouden en daarna was het plotseling weg. En deze week was ik weer de lul sinds zondag… gister was ook mijn reuk + smaak ineens weg. Maar dat lijkt nu ineens voorbij en zoals ik me nu voel denk ik dat ik zaterdag klachtvrij. Is dit de 4 dagen flu ofzo :unamused:

3 likes

O miracle mornings! Dan had je nu tijd voor je meditatie, ijsbad, training, affirmaties, vidualisaties en schrijven in je dankbaarheidsboek.

32 likes

Whaha ik neem me dit altijd voor als ik ook om 4/5uur wakker word en niet meer in slaap kan vallen ‘als ik over een uur nog niet slaap ga ik eruit, wandeling maken, yoga oefeningen doen’. Realiteit: in bed blijven liggen en 2 uur door TikTok scrollen :clown_face:

13 likes

Ik herken dat kwakkelende wel deze winter. :woozy_face: Lijkt wel alsof het af en aankomt.

1 like

Hahaha, c1 heb ik. Wouw, heel mijn auto onder de schimmel. Lag een hele lading water bij het reserve wiel :joy:

2 likes

Ik zit echt helemaal alleen op kantoor. Zo saai!

Ik ben bang dat iemand mij heeft aangestoken, want ik heb het koud en een pijnlijke keel :grimacing:

Weten we zeker dat ik niet via dit forum besmet kan worden?

2 likes

Volgens mij heeft 75% van Nederland dit op het moment, dus je bent sowieso nergens veilig

4 likes

Ik weet echt dat hartkloppingen over t algemeen geen kwaad kunnen maar vind t toch zeer onplezant. T voelt gewoon alsof ie er half mee stopt of t aan t begeven is.

2 likes

Meest random post van vandaag :joy:

5 likes

Ik snap je ja, merk je dat het vaak een aanleiding heeft?
Bij mij is het vaak als ik moe ben of heel veel stress heb gehad.
Daardoor kan ik het dan iets relativeren in mijn hoofd.

3 likes

Als je gemotiveerd genoeg bent om er een kwartiertje moeite in te steken kan je je nieuwe Windows eruit laten zien als XP! Met OpenShell

3 likes

Je kunt ook in de zorg gaan werken! We hebben net afscheid genomen van Windows 7 en internet explorer. :sunglasses:

42 likes

Lekker oldschool computeren. Ik gun jou dat, honey.

4 likes

Voor extra minimum effort staan hier alle downloadlinks en instellingen in

7 likes