Ja soms inderdaad wel. Nu niet zo. Heb in september wel een holteronderzoek gehad dus weet wel dat er niks aan de hand is. Zo maar afleiding zoeken.
Ik wil dat Apple op de nostalgische toer gaat en weer fancy space age achtig meuk maakt of op zijn minst laptops met een funkier ontwerp (doorzichtig of felle kleurtjes).
En ik had mij verheugd op een ongezond ontbijt met van die vieslekkere donuts maar schijnbaar heb ik die vannacht al opgegeten.
Onze nieuwe bank is er, nu al zoooo blij mee!
@Flopsyunicorn @Afstandsbediening20 Hmmm ik ga me idd maar eens verdiepen in biotine! Bij de dokter waren mijn bloedwaarden allemaal perfect, maar kan me niet herinneren dat ze mij hierop getest hebben, dus het is denk ik wel verstandig om me er even in te verdiepen! Haha.
Ik wil je minoxidil ook nog aanraden
Klarna altijd, heb je iets besteld en is het nog niet eens ontvangen dan staat er al, betaal nu blabla euro. Rustaaagh werkt verder prima hoor en ben er tevreden over maar mag ik het eerst ontvangen voordat ik het eventuele bedrag betaal dat is namelijk de hele bedoeling van Klarna lol.
Ik ben in een of andere meubel outlet op een afgelegen industrieterrein, was leuk jullie gekend te hebben
Ik heb op m’n werk nog een aantal Windows XP computers en echt de nostalgie is fantastisch als ik daar op werk (verder is alles vreselijk aan Windows XP maar goed)
Heb je iets retour gestuurd. Twee dagen later ‘HEB JE HET AL VERZONDEN?’
Ja jambek.
Ik krijg die videos van die Charlotte en haar verschrikkelijke date drama verhalen NIET uit mn Tiktok algoritme. Ik vind haar zo onbeschrijfelijk irritant.
Ik ben gewoon bij Windows XP gestopt met Windows (en overgestapt naar Mac OS), dus Windows ziet er voor mij altijd zo uit.
Ja hou op. Ik klik steeds “not interested” maar het helpt niet
Is dat die blonde vrouw die kinderen heeft met een andere vrouw? Die zo steeds haar slijm opslurpt?
Ik wil tips en advies over een outfit en schoenen. Maar waar moet ik mijn vraag stellen met mijn fotos? Mode topic? What are you really wearing today? Durf te vragen? Stel je persoonlijke vraag?
Mijn onderburen (met 4 kinderen in een gehorig appartementje ) hebben vakantie denk ik en omg ze maken zoveel geluid gewoon tot laaaat in de nacht. Maar 2 van die kinderen zijn echt nog jong? En die zijn steeds om 2 uur s’nachts nog wakker.
Ja daar.
Ik zou voor het modetopic gaan!
Ik vind haar toch zo’n bijzondere stijl hebben
Same! Tot ik voor werk weer met Windows moest werken, wat een drama. Ben er inmiddels wel weer aan gewend, maar mis mijn mac nog dagelijks. Volgende baan wil ik gewoon weer een macbook