Haha net als m’n moeder die deze ‘’ gebruikt in écht verdrietige situaties. Vind het altijd zo droog overkomen maar ze bedoelt het goed
In Friesland gaan ze nog steeds wel hard op de omgekeerde vlaggen. Ik dacht dat ze alles hadden gekregen wat ze wilden.
Of deze als huil emoji
Ach, Jezus veranderde water in wijn. Dus die had je niet kunnen helpen
Een hotdog heeft me gered. Ik was echt bijna dood maar een hotdog en een of ander raar kebab iets heeft mij mn levenslust terug gegeven.
Ik had een proefabonnement genomen op de flair en daarna bellen ze je voor een vast abonnement. Dat vind ik helemaal prima, zo werkt het en misschien wil ik ook wel een abonnement. Maar ik heb pas 1 magazine gekregen uit een reeks van 4 en ze bellen me nu al elke dag. Echt annoying, dat wordt dus geen abonnement
Mijn moeder gebruikt deze emoji als lachende emoji. Raak ik ook altijd van in de war.
Ik mis dus echt deze, die gebruikte ik heel vaak
Bij ons in Drenthe helaas ook nog
Ik heb mn haar in een soort net niet new kids mat laten knippen en het is helemaal enig. En zo’n leuke lieve kapster. Love it
Ben je ook aan de shagggg of heb je een feestje in de nek?
Ik deel met familie een abonnement van tijdschrift.nl, dan kun je o.a. Flair lezen en nog heel veel andere tijdschriften. Misschien ook interessant voor jou, als je digitaal lezen (op tablet ofzo) geen probleem vindt. Kost 10 euro per maand, dus als je het deelt met een andere tijdschriften liefhebber dan is het wel echt een goeie deal
Ik heb net kaneelolie voor in mn diffuser gekocht dus volgens mij valt het allemaal wel mee
Sorry als dit een lyric is dan weet ik het niet
Ik ben lid van de online bibliotheek en dan heb je ook de tijdschriftenbieb-app gratis erbij, en daar staat de flair ook in!
Kerstboom is opgeruimd, takkie kerstslinger en een ander ding laat ik nog hangen/staan. En vanavond naar een vriendin om verlaat sint/kerst te vieren met eten en cadeaus.
Ik werd net in de supermarkt aangetikt door het karretje van een andere vrouw. Helemaal in haar eigen wereld op haar telefoon en met oordopjes in. Toen gebeurde het later weer en vroeg ik zo vriendelijk mogelijk of ze uit wilde kijken en toen was ik zelf een blinde hoer ok.
Net gewinkeld in Leidschendam en lid nu lekker in 't hotel in bad en straks warm en koud buffet, waarna we met de bus naar VVAL worden gebracht. Love deze dag
Nog wat leuks gekocht?
Ahw ik wilde net iets opvouwen maar m’n moeder was aan het strijken. Nu heb ik m’n pink en ringvinger aan t ijzer verbrand EN DAT DOET PIJN
Twee geurkaarsen bij bath and body works in de sale, blij mee