Wat je even kwijt wil #63

Dat is het voordeel van mijn baan in loondienst: geen Windows (en uberhaupt geen besturingssystemen, alleen een mobiele telefoon). En bij mijn freelancewerkzaamheden kan ik het zelf gelukkig bepalen :slight_smile:

3 likes

Ik vind het dr ook niet staan. Je hebt gelijk.

2 likes

dit vind ik dus ook heel belangrijk in mijn zoektocht naar een nieuwe baan/een van de redenen waarom ik hier niet wegga en dat vind ik best stom van mezelf haha

oh en ook: ik wil niet ergens werken waar ze mailen ipv slacken

3 likes

ik vind het bij haar vooral stom dat ze in oktober stoptober deed, en ook zei dat ze roken/drinken niet meer wilde promoten. En toen had ze binnen drie weken al weer in instagram post waarbij ze heel cool een sigaret vast had. Dat je niet gestopt bent oke, maar om het dan zo snel weer te promoten, is toch raaaar. Vooral omdat ze echt een heel verhaal had opgehangen over hoe slecht het is en niet cool, en dat ze geen slechte invloed wilde hebben op haar volgers.

4 likes

Is ook wel heel moeilijk. Content posten zonder peuk in je hand.

1 like

Draagt zeker 9 van de 10 keer zo’n okseltasje en nu een baggy broek low-waisted broek maar nog nét niet zo’n ketting om haar buik.
Edit: ik zit er toch een beetje naast maar snap niet waarom ze Maison Margiela tabi’s draagt. Das toch niet haar aesthetic.

Ik slack de hele dag :cowboy_hat_face:

9 likes

3 likes

Wtf is dit nou weer voor iets zweverigs? Hoor je je kind niet tegen de muur te smijten?

2 likes

Wordt wat wanneer ze naar school gaan

4 likes

Nu al medelijden met de leerkrachten die met deze ouders moeten omgaan.

19 likes

Oooh net voor het eerst in onze eigen auto gereden. Gelest in een dikke Audi, en nu over op een Twingo. Wat een verschil hahah!

7 likes

Ik heb met een vriend afgesproken en hij komt aanlopen en we hebben hetzelfde aan :smiling_face_with_tear:

61 likes

ANWB stelletje!

3 likes

Al meegemaakt. Ik was even met een andere kleuter naar toilet en er had dus een meisje ondertussen op de muur getekend.
‘S avonds telefoon van de moeder. Haar kind was helemaal overstuur want ik was boos geworden. Situatie uitgelegd maar ‘nou ja, ze deed dat niet expres, vind dat niet iets om boos over te worden’. Had nog naar de directeur ook gebeld om te klagen over mij.
Goed, heb de moeder de volgende dag een doekje gegeven en gezegd dat ze dan zelf de muur mocht komen poetsen. Als het thuis mag zal ze vast wel weten hoe ze het er weer van krijgt ook.

48 likes

:thinking:

Dit belooft wat als dat kind gaat puberen

3 likes

Zijn jullie dit

21 likes

Oke ik zit dus in zo’n hotel en het is er zo absurt heet in die aankomsthal. Wtf. En zijn ook tennisbanen blalbla en weetikhet. Maar dat boeit me geen hol. Wat iss dit. Nouja ben iig uitgebloed en al iets minder chagrijnig.

1 like

Ergens vind ik het wel best raar dat iemand dus stiekem foto’s maakt van mensen op straat en vervolgens ook nog eens op instagram post.

90 likes

Wat is fietsbanden oppompen een kloteklus zeg. Ik vind het altijd een klein wonder dat ik niet door mijn rug ga daardoor

5 likes