Ik heb een elektrische pomp gekregen voor deze ellende en voor autobanden: Xiaomi Mi Portable Electric Air Pomp
altijd ellende als je ineens moet poepen vlak voordat je bezoek krijgt
Vandaag nog gebruikt. Klonk een stuk leuker dan âhuiswerk doenâ.
Nee wij hebben wel betere smaak
Vriend vroeg net of ik het jammer vind dat hij vanavond weer naar vrienden gaat. Neee joh lekker gaan have fun!!! Net iets te enthousiast misschien
Same here, heb hem misschien iets te vaak gevraagd hoe laat hij had afgesproken en toen is ie een halfuur vroeger vertrokken :p.
Mensen filmen mij soms terwijl ik aan het werk ben (op 2/3 meter afstand) en vragen niet eens even of ik dat wel oke vind kan wel raden dat veel van die filmpjes op social media belanden, echt kut.
Wat voor werk doe je dan?
Mensen moeten echt een lesje portretrecht krijgen.
-weg-
Ik ga zoooo goed op The Loneliest van Maneskin. Echt 10/10
Doet me echt denken aan dat je vroeger in vriendenboekjes bij hobbyâs âcomputerenâ schreef
Ik ga morgen naar vrienden van amstel live maar we wonen heeeelemaal in 't oosten dus hebben er zoân hotelarrangement bij gedaan maar heb eigenlijk nog meer zin in 't hotel ontbijt dan vrienden van amstel live zelf
Same!
Bler keihard mee in de auto als die voorbij komt
Mijn kat viel daarnet in de zetel mijn tenen aan, bleef haken in m´n sok, trok die uit en is er nu met m´n sok vandoor. Benieuwd waar ik ze terug vind (en heb koude voeten nu).
Me: wo echt moe, ga vroeg naar bed
Also me om 20.30: laat ik de muren van toilet weer wit gaan schilderen
Me om 20.45: oh heb geen verfbak nja gebruik de deksel van de verfpot wel daarvoor
Oke brein thanks voor je eeuwige chaos en impulsiviteit
Vandaag lekker eiig het weekend in gegaan.
Thanks mom voor het gekookte eitje.
Was maar goed dat mijn werklaptop al gesloten was.
Modetopic. Definitely modetopic.
Ik ben al langere tijd ziek (fysiek) en mijn manager kwam op bezoek. Was prettig gesprek, echt vanuit betrokkenheid, maar ze vroeg of ik nog medicatie gebruikte. De vraag overviel me en ik wilde hem eigenlijk niet beantwoorden, maar kan ook niet liegen en dus vertelde ik dat ik nu AD gebruik.
Maar ik wil helemaal niet dat ze dat weten op mijn werk. Ze reageerde er overigens heel normaal op, maar kan het toch slecht loslaten. Ook omdat ik van mijn werkgever afhankelijk ben hoeveel tijd ik nog krijg. En als ze nu denken: dat is een labiele tak, moeten we vanaf, dan kan dat. Gebeurt vast niet, maar toch.
Ik weet overigens dat ze dat niet mag vragen en dat ik daar niet op hoef te antwoorden. Maar wist niet hoe op dat moment.
Ik heb nu al spijt van de kater die ik morgen ga hebben. Ik had terug naar jezus moeten keren toen het nog kon.