Wat je even kwijt wil #63

Gvd zitten m’n haar en make-up een keer allebei goed, moeten we door een dikke regenbui naar ons etentje. :rage::angry: Raak hier onredelijk geïrriteerd door.

5 likes

Dit haat ik ook echt aan deze periode. Je weet gewoon van ellende niet meer wat je met je kleding en haar etc moet dus ik verschijn tegenwoordig overal “Lekker praktisch” maar vind dat eigenlijk helemaal niet leuk. Wind en regen, nog wekenlang pfff…

2 likes

Vrienden van Amstel live

3 likes

Ik heb nieuwe dr martens en weet dat inlopen de hel is, maar ik krijg deze nieteens aan??? Echt kut. Ik heb echt nieuwe nodig :sweat_smile:

Edit; heb t ff geprobeerd maar lijk wel gek voor die 250 euro. Gaan terug

3 likes

Welke zijn het?

4 likes

De sinclair extra hoog. Ik heb die al maar dan met aunt sally leer en dit is pisa leer. Ze zijn zo stug? Echt vreemd.

2 likes

Wel coole! Maarja dat werkt niet als ze niet aan gaan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Nee ik heb al puffend en steunend 1 voet erin gekregen maar toen dacht ik ja doei, misschien moet ik gewoon een maat groter of een ander model :joy:

2 likes

Wow, wat een lifehack! :pray:

1 like

Ik luister daarom altijd dezelfde boeken, kan overal prima beginnen en helpt wel als afleiding om in slaap te komen

5 likes

Zit er geen timer op? Ik stel altijd iets van een kwartier in en dan hoef ik niet zo ver terug.

2 likes

Timer instellen! Doe ik altijd haha

2 likes

Te veel gelachen, te veel gedronken en te veel gegeten met vriendinnen. Deze oma is ook heel blij dat ik het nu wel goed vind dat ik thuis ben ipv nu nog de behoefte te hebben om nog ergens op een bar te gaan dansen.

6 likes

Heb gister weer mijn topper op bed gelegd.
Oo wat ligt dat weer lekker :heart_eyes:
Was even vergeten hoe chill dat is.

4 likes

Hoezo haal je die er af dan?! Waar is dat goed voor?

5 likes

Ik heb maar een hele boel selfies gemaakt voor ik op de fiets stapte, als ze me morgen in onbeschonken toestand nog steeds aanstaan kan ik m’n profielfoto’s op fb, Insta en LinkedIn aanpassen. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Gisteren een lange zit gehad in een restaurant. In plaats van dat ik lekker uitslaap, vonden mijn darmen het nodig om mij wakker te maken.

1 like

Ik ben gewoon om 7u wakker terwijl mijn kinderen nog slapen. Hoezo? :disappointed_relieved:

2 likes

Wel alleen de Tom/Thomas-afleveringen vind ik
Of nou ja ik luisterde het vrij in het begin en toen vond ik hem het leukst, weet niet of het nu 1 groot advertentieverhaal is geworden

1 like

'Ik hoop dat de volgende begrafenis die van jou is :slight_smile:

56 likes