Wat je even kwijt wil #63

Kom we gaan

2 likes

Kom ik heb hem al gesneden

28 likes

Ik heb geen oplossing of suggesties verder, maar ik herken het wel heel erg!

2 likes

Heel herkenbaar! Ik vond het ook vooral heel moeilijk ofzo dat ik niks meer had om ‘naartoe te leven’. Bij studeren heb je altijd vrij eenvoudige doelen: tentamen, vak afronden etc. En relatief veel vakantie en je zag je vrienden vaak. En toen ik ging ik werken dacht ik na een maand ofzo idd ook: ja en nu dan? Alsof alle dagen op elkaar leken en er niks meer was om naartoe te werken. Ik moet wel zeggen dat het bij mij uiteindelijk vanzelf beter werd. Toen ik minder moe was van elke dag werken en een beetje routine kreeg had ik ook meer energie om dingen te gaan doen/bedenken. Maar af en toe heb ik het nog steeds wel een beetje. Dan wil ik iets anders in mijn leven, maar ik zou niet kunnen vertellen wat.

16 likes

Geen sociaal acceptabele uitknop, helaas

2 likes

Ja precies dit bedoelde ik eigenlijk! Fijn dat je het herkent. Wel jammer dat je geen permanente oplossing hebt gevonden

1 like

Mijn tiktok FYP is echt een en al anticonceptie filmpjes geworden. Schreeuwende vrouwen tijdens de bevalling, filmpjes over hoe groot de naald van een ruggenprik wel niet is, ‘pregnancy noses’ etc. etc. etc.

3 likes

Zijn je vrienden/vriendinnen ook al afgestudeerd?

Beetje half half, de vriendinnen die ik het meest zie niet

3 likes

Je bedoelt de waarheid

6 likes

Ja vreselijk zeg

2 likes

doe

5 likes

Ik vind zondag echt een verschrikkelijke dag. Twijfel of ik nog even de stad in moet gaan, heb alleen niet zo’n zin om er heen te fietsen maar ik verveel me ook de pleuris.

3 likes

Een hele simpele is de reactie “waarom zeg je dat?” En kijk ze dan zwoegen.

24 likes

In het groot echt om op te chillen?

1 like

Nou, ik heb weer allemaal schimmel ontdekt thuis. Laatst heb ik het geprobeerd te behandelen met heet water + soda (was een tip van de verhuurder) maar het is dus nog erger geworden en ik heb ook nieuwe plekken ontdekt. Misschien heb ik die eerst simpelweg niet gezien maar ik maak me nu echt zorgen. Ik kwakkel al een tijdje met verkoudheid en ziek zijn en zo en nu zit in mijn hoofd heel sterk dat het (mede) hierdoor komt. Plus ik weet niet echt wat voor trucjes er verder nog zijn tegen schimmel. Het liefst hoor ik gewoon: dĂ­t moet je doen tegen schimmel en dan is (en blijft) het ook echt weg. Ik heb ook het idee dat er niet 1 oplossing is tegen alle verschillende plekken zoals muren/plafonds, kozijnen en vloeren/plinten.

Haha oh dat scheelt! Ziet er wel leuk uit :grin:

Hoe hoog staat je verwarming? Is duur om te stoken maar helpt wel.
En goed luchten!
Vaak is dat een probleem. Aan opstijgend vocht kan je zelf weinig doen, dat moet de huisbaas oplossen.
En goede ventilatie in bv de badkamer en slaapkamer is heel belangrijk.
Had ook schimmel in huis en werd elke dag wakker met hoofdpijn. Sinds we een ventilatie rooster hebben geinstalleerd +motortje. Heb ik er geen last meer van.

Heel vervelend hoor succes
 als de warmere maanden weer komen gaat t beter zijn.

2 likes

Lijkt me dat je verhuurder dus met een structurele oplossing moet komen.

Ventileren, warm stoken en bijv. HG schimmelreiniger zijn uiteindelijk allemaal lapmiddelen als je huis gewoon een vochtprobleem heeft. Schimmel zal dan altijd terugkomen.

3 likes

Geef jezelf gewoon wat meer tijd om te wennen.

5 likes