Dan wordt het wel beter als straks iedereen in werkritme zit (is mijn ervaring)
Schijnt dat in sommige gevallen je neus wat breder wordt tijdens zwangerschap
Ja dit of: wat bedoel je precies, wil je dat iets meer toelichten / uitleggen? Dat is in de werksfeer bij valse opmerkingen ook echt heerlijk als alle aandacht dan op die persoon komt.
Edit: geleerd van tiktok en een verrijking van mijn leven.
Hahaha, Zo ongeveer.
Het deel over dat ik dacht dat het een gekookt eitje was en dat mijn moeder dat gezegd had klopt.
Er zit wel een klein beetje een ander verhaal achter, ik zal het proberen in het kort uit te leggen.
Ik zou die eigenlijk met mān lunch gaan eten maar we hadden met collegaās besloten om in een lunchroom te gaan eten. Dus eigenlijk heeft dat eitje de hele dag in mān tas gezeten. Ook is het bij ons heel gebruikelijk om in de pauze te gaan pingpongen. Eerder in de week viel ik over mān wĆ©l gekookte eitje waarvan ik vergeten was dat ik die had meegenomen met āā Wie heeft er nou weer een pingpongbal in mān tas gestoptāā
Om 5 uur wilde we dus nog een potje gaan pingpongen en grapte ik āāzal ik deze nu alsnog als pingpong bal gebruikenāā En ik wilde hem omhoog houden om te laten zien alleen kneep ik iets te hard. Dus het resultaat was: mān hand en helaas precies mān telefoon die nog op mān bureau lag zat onder.
ik vind het ergens wel ironisch en vermakelijk hoe slecht de sneeuwcondities op wintersport zijn zodat heel de elite even een slechte dag heeft (op de ongelukken na natuurlijk)
Voor het eerst naar VVAL vanavond , heel benieuwd - beetje jammer dat ik geen vrij meer kon nemen morgen.
Mijn neuspiercing gaat er morgen uit want na meer dan een jaar wil hij nog steeds niet gewoon niet genezen ben er vet sip om haha maar oke wil mijn neus ook weer niet helemaal vertyfen met littekenweefsel mehehh
Is het wel ontspannend? Of zoān gepriegel dat je er juist gefrustreerd van wordt? Haha. Ik twijfel ook om zoiets te halen maar kan dus twee kanten opā¦
Net 1,5 uur gewandeld, eindelijk weer een keerā¦
Gisteravond 1x neusspray gebruikt en moet direct weer afkicken
Mijn zus heeft ook zoiets, een kas, vanmiddag keken we samen naar de instructies en man, dat is echt een hele klus, maar wel leuk denk ik!
Afgelopen week zo een schoonmaak en opruimbui gehad, alles is weer schoon en opgeruimd.
Hahaha ik heb ongegeneerd leedvermaak
Ik heb vandaag maiswafels, popcorn, gewone mais en tortilla chips gehad.
Het was een goede maisdag.
Ik kijk de pfaffs en zo leuk om terug naar te kijken. Jean-Marie krijgt net zijn eerste computerles in 2005
Deze week ging het ergens op het topic over Claudia de Breij en dat ze toch best grappig is. Ik kwam een interview met haar tegen bij nooit meer slapen. Leuk interview was dat en heb nu dus maar de oudejaarsconference opgezet. En idd ze is grappig.
Stom hĆØ. Heb gister mijn helix eruit gehaald die gewoon niet wil genezen.
Het was de afgelopen 2 weken zo heerlijk rustig in de trein en op het station, ik zie er echt zwaar tegenop nu weer elke dag te moeten duwen en staan
Ah kak ik was dit vergeten. Lekker staan in de trein joepie.
Je kan alles op vtmgo, het streaming platform van vtm, kijken. Ik weet wel niet of dat open staat voor Nederlanders. Ik kijk het op tv.