Haha ja die eethoek met bompa die altijd op die bank wat zat te brommen
Voor de geĆÆnteresseerden j.ade v.erhoef heeft ale afleveringen op YT gezet. Gewoon de Windows media player afgespeeld en scherm opgenomen. @kali @Oprah
CARMEN TELEFOON!
Voornemen om voor 0.00 te gaan slapen en vooral als ik moet werken is mislukt.
Same.
Avonddiensten verneuken mijn ritme elke keer weer
Slecht weer dus mijn vriend en ik willen allebei niet fietsen naar werk. Oplossing: ik werk thuis, nog dik een uur in bed liggen.
Kwart over 9 gaan slapen want hoofpijn en kapot. 9,5 uur later wakker worden met hoofdpijn een ik voel me nog steeds kapot
Joepiee na 2 weken weer werken is zo leuk he⦠not.
Ja same ik was vergeten dat 't nog donker is om 8 uur
Nou trein eerder genomen en ik kon zitten. Wel naast een chagrijn die eigenlijk niet voor me opzij wilde maar je moet blij zijn met wat je hebt
Echte meisjes in de jungle is online!
Ga ik een afl kijken voor werk?
Ja
Ah yes eindelijk het juiste moment gevonden om die ādrie maanden gratis videolandā voucher te gebruiken. Nu hopen dat die app mij niet tot wanhoop drijft.
Verhuizen lijkt me een goede optie. Volgens mij moet je schimmel echt enorm goed aanpakken als in huis isoleren etc en is het gigantisch slecht voor je gezondheid.
Had ik ook gedaan als ik een ochtendmens was, blijkbaar stonden de eerste twee al om 00.00 online maar vergeten
Huh zegt dit restaurant nou gewoon dat je mag neuken in hun toiletten?

Eindelijk weer even gesport. Morgen na werk weer yoga. Hopelijk kom ik weer een beetje in ritme en komt er niet weer iets tussen.
Ahahaha bij de eerste zin dacht ik nog waar heb je het over. Tot ik verder ging lezen.
Haha ja je hebt er ook hokjes met twee toiletten erin. Dus je kan ook gezellig samen toiletteren.
Ah je bent er dus geweest? Hoe vond je het eten? De menukaart sprak me echt aan, maar las reviews dat mensen de kwaliteit echt vonden tegenvallen.
Couples who poop together, stay together he