Wat je even kwijt wil #63

It’s corn!
A big lump with knobs
It has the juice it has the juice
Can’t imagine a more beautiful thing

Nu heb ik zin om een blik mais leeg te lepelen

9 likes

Mn broer vertrekt aankomende week een maand naar Thailand en ik ben best een beetje zenuwachtig. Ben bang dat er iets gaat gebeuren ofzo. Bluh.

6 likes

Kelly in haar Y2k-wereld, Samsung lady phone, lage heupjeans met een Gucci of Louis Vuitton heuptas. Trendsetter.

7 likes

Ik ga altijd stuk om JMP dat ie op de boorden van zijn blouse nog gesponsord wordt. Zelfs de meest paupere BNer heeft dat niet

Ik vind m hier net Debbie trouwens en dat vind ik hun engste dochter. Kelly vind ik fantastisch, Debbie vind ik doodeng (en Nicolas ook) en lindsey is gewoon Carmen maar dan 40 jaar jonger.

23 likes

Soms hoor ik ineens een Vlaamse stem in mijn hoofd die zegt: zeg wete gij waar d’n Bruno en d’n Brooes zijn?

40 likes

Sjenaiiia, Kenzjie en Kejaano.

11 likes

Wie de fuck is Bruno tho

Echt erg dat ik dit weet maar het is toch

Sjenaaija
Kendjie
Kiejaanoo
Lijam
Broes
Feej

En dat was t toch?

11 likes

Hahahah heb ik Bruno zelf verzonnen? Past er wel tussen.

2 likes

In de aflevering van net droeg hij een kostuumvest met het MasterCard-logo op ter hoogte van de zak. Maar echt alles is gepersonaliseerd en als je kijkt dan zie je ook dat die mensen geld hebben. Influencing 1.0 :joy: Die leefden in zo’n luxe.

6 likes

Laat het GRAS maar groeien, laat het GRAS maar groeien, ooooh ik rij het nooit meer af

pfff nu wil ik ook alles weer kijken, echt I love it.
Sam & Kelly waren het leukste idd,

12 likes

Hahahha ja die kraagjes :joy:

4 likes

Op Videoland staat een serie met Sam en Kelly met hun kinderen op reis in Europa (is al wel n jaar of twee oud dus ken je wel mss) en dat is ook echt leuk om te kijken, zijn echte leuke mensen geworden ook die kleine kinderen.

5 likes

Jaa klopt had ik gezien, leuk! Er komt ook een nieuw seizoen aan geloof ik

Ik kan ook echt gieren om die highlight BOE Sam :joy: “godverdomme jong”

4 likes

Is debbie diegene die toen een ooglid correctie liet doen. Vond ik zon grappige aflevering.

2 likes

Nu zijn Carmen en Debby zo strakgetrokken van de plastische chirurgie. Echt zo jammer.

7 likes

Dat was Carmen toch?

3 likes

Ohja true. Kan me Debby niet meer zo herrinneren want had niks mer haar haha

2 likes

Debbie is de oudste en had het nagelsalon en is met Nicolas.

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODU3NDY3MTk5Nzk5NTM0?igshid=MDJmNzVkMjY=
Zeer lenige Kelly die WAP tiktok doet. Ben weer helemaal fan haha

2 likes

Weet niet Debbie woonde in zo’n strak appartement aan zo’n sfeerloze lintbebouwing en het was altijd heel ongezellig met Nicolas, ze hadden echt geen vibes itt Kelly en Sam.

En Nicolas probeerde altijd Frans te praten met de kinderen maar die negeerden hem altijd. En zowel hij als Debbie als hun kinderen hadden van die blauwe koude seriemoordenaarogen.

Brrr

12 likes

Jij hebt ook blind gekocht gekeken?
“Dit is lintbebouwing! Hier mankeren slaapkamers, hier zijn geen dressings, hier is geen studio” top tier televisie.

11 likes