Hahaha nee niet eens maar als je een link hebt???
Maar ze woonden echt aan zo’n doorgaande drukke weg zonder stoep boven een winkel/resto/oid en ik herinner me dat alles strak moest in dat appartement. Net zo stak als Debbie’s kop nu
Hahaha nee niet eens maar als je een link hebt???
Maar ze woonden echt aan zo’n doorgaande drukke weg zonder stoep boven een winkel/resto/oid en ik herinner me dat alles strak moest in dat appartement. Net zo stak als Debbie’s kop nu
Woonde ze niet boven die zonnestudio waar zij ook werkte /eigenaar van waren? Dat dacht ik me te kunnen herinneren.
Ohhhhja!!! Memories unlocked
Ik kan me ook gewoon precies herinneren hoe de eethoek voor de keuken bij Carmen en Jean Marie eruit zag. Echt creepy maar ik weet het nog tot in detail
Neen heb geen link maar denk dat het laatste seizoen op Videoland staat. Een koppel van 40 wilt een huis (open bebouwing) dichter bij hun binnenspeeltuin met een budget van 1 miljoen. Het is de aflevering van Caroline en Filip.
Ze willen een zwembad, studio voor de oudste zoon, walk in koelkast, dressings en elke kamer met badkamer.
Bij de reveal van het huis is ze niet blij en zegt ze dat dit lintbebouwing is omdat ze de buren kan horen als de ramen open staan.
Haha ja die eethoek met bompa die altijd op die bank wat zat te brommen
Voor de geïnteresseerden j.ade v.erhoef heeft ale afleveringen op YT gezet. Gewoon de Windows media player afgespeeld en scherm opgenomen. @kali @Oprah
CARMEN TELEFOON!
Voornemen om voor 0.00 te gaan slapen en vooral als ik moet werken is mislukt.
Same.
Avonddiensten verneuken mijn ritme elke keer weer
Slecht weer dus mijn vriend en ik willen allebei niet fietsen naar werk. Oplossing: ik werk thuis, nog dik een uur in bed liggen.
Kwart over 9 gaan slapen want hoofpijn en kapot. 9,5 uur later wakker worden met hoofdpijn een ik voel me nog steeds kapot
Joepiee na 2 weken weer werken is zo leuk he… not.
Ja same ik was vergeten dat 't nog donker is om 8 uur
Nou trein eerder genomen en ik kon zitten. Wel naast een chagrijn die eigenlijk niet voor me opzij wilde maar je moet blij zijn met wat je hebt
Echte meisjes in de jungle is online!
Ga ik een afl kijken voor werk?
Ja
Ah yes eindelijk het juiste moment gevonden om die ‘drie maanden gratis videoland’ voucher te gebruiken. Nu hopen dat die app mij niet tot wanhoop drijft.
Verhuizen lijkt me een goede optie. Volgens mij moet je schimmel echt enorm goed aanpakken als in huis isoleren etc en is het gigantisch slecht voor je gezondheid.
Oh die heb ik ook nog ergens liggen!! Zo even zoeken
Had ik ook gedaan als ik een ochtendmens was, blijkbaar stonden de eerste twee al om 00.00 online maar vergeten