Wat je even kwijt wil #63

Eindelijk weer even gesport. Morgen na werk weer yoga. Hopelijk kom ik weer een beetje in ritme en komt er niet weer iets tussen.

3 likes

Ahahaha bij de eerste zin dacht ik nog waar heb je het over. Tot ik verder ging lezen.

2 likes

Haha ja je hebt er ook hokjes met twee toiletten erin. Dus je kan ook gezellig samen toiletteren.

4 likes

Ah je bent er dus geweest? Hoe vond je het eten? De menukaart sprak me echt aan, maar las reviews dat mensen de kwaliteit echt vonden tegenvallen.

Couples who poop together, stay together he

2 likes

Nee! Ik zou er eind december heen gaan maar toen kon het wegens de brand niet doorgaan. Mijn collega’s zijn wel geweest en het is wel zien en gezien worden, de sfeer/entourage schijnt wel tof te zijn, maar het eten is niet zo spannend.

2 likes

Ah dank! Dan sla ik hem over :slight_smile:

1 like

Goffer nu wil ik weer een ladyphone!

2 likes

Ik was blijkbaar ook helemaal vergeten hoeveel tijd ik daadwerkelijk nodig heb om van mn eigen voordeur tot het spoor te komen dus had mn trein ook meteen gemist. Toon was meteen gezet 🫠

6 likes

6 likes

Voor mijn gevoel heb ik dus echt goed geslapen, maar ik ben nu we echt super moe en heb onwjs hoofdpijn. Hierdoor komt er op werk ook niks uit mn handen en kan ik me echt nergens op focussen. Echt top dit

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Binnenkort gaan ze blijkbaar 14 weken lang werkzaamheden uitvoeren in het complex, schuren en schilderen etc. :sob::sob::sob: ik hoop zo dat het niet teveel geluidsoverlast is want 14 weken is echt heel lang.

2 likes

ik heb besloten dat ik mijn kerstboom gewoon lekker heel januari nog laat staan
ik vind hem zo gezellig en ik kan nog geen afscheid nemen

32 likes

dit heb ik ook en volgens mij omdat mijn wekker ging tijdens een droom, dan is je rem-slaap onderbroken. was dat bij jou ook?

Geen idee eigenlijk. Ik droom zoveel en ik hoor mn wekker voor mijn gevoel altijd in een droom, haha

2 likes

Niet jouw probleem. Moet hij zelf maar regelen dat hij ergens kan overbruggen.
Ik ken de situatie niet maar als dit een vervelende huisgenoot is zou ik gewoon aangeven dat jullie deze datum hebben afgesproken.

4 likes

Precies, als hij zijn huur al heeft opgezegd, ook al is dat bij jou en niet bij de verhuurder, dan moet 'ie gewoon dan eruit @buffel . Niet jouw probleem. Is ook vast wel iets tijdelijks te vinden om die periode te overbruggen. Je zou hem eventueel tegemoet kunnen komen door tijdelijk nog wat van zijn meubels te bewaren, zodat hij daar geen opslag voor hoeft te huren oid, maar zou hem wel duidelijk maken dat hij er gewoon uiterlijk 31 januari uit moet zijn

3 likes

Oh ja, dan is het wel anders. Zou dan inderdaad nog even doorbijten. Misschien kunnen jullie er afspraken over maken dat hij wat vaker bij zijn vriendin blijft, zodat jullie een paar dagen per week iig al wel het huis voor zijn 2en hebben?

4 likes

Hoe is deze situatie eigenlijk gekomen? Heb er nu best vaak over gelezen maar snap het niet zo. Kan me niet zo goed voorstellen dat de partner van mijn huisgenoot intrekt en dat ik dan mag vertrekken maar misschien is het in goed overleg gegaan natuurlijk :yum:

18 likes