Hahaha deze krijg ik ook 5x per week
Ok dat is niet de plek om daarover op te scheppen hahaha
Eindelijk allemaal lichtpuntjes want ik heb een nieuw appartement, lekker terug in mijn eigen stadsie over 2 maanden
Humble brag
Mijn vriend net bij een reclame over een docu over Frederique Spigt: he Ploumen!
Canāt be unseen.
@grace
Weer een nieuwe look voor Lilianne.
Ik 0x per week
Ben nou zo benieuwd wat er gebeurt als je hier daadwerkelijk op ingaat. Proberen ze dan toch je betaalinformatie te krijgen of zo?
Ja je moet eerst 20 dollar naar ze overmaken om te bewijzen dat je real bent met ze en daarna gaan ze jou betalen maar dat doen ze dan natuurlijk niet
Haha bah wat treurig toch zeg. Wel jammer dat de echte suger daddies door dit soort scams nu nergens meer aan de bak komen!
Hahaha dit doet mij denken aan jaaaren terug toen mijn telefoon een compilatie maakte van mijn hoogtepunten in september ofzo inclusief impactvolle muziek. Allemaal fotoās van cashback bonnetjes en een doos diepvriesfrikandellen.
Ik heb dat filmpje helaas niet meer, weet wel dat het indruk maakte op @Ainu
Jezus wat is het koud vandaag
Hallo ik probeer mn bed uit te komen
Blijf erin. Of ga zo snel mogelijk naar werk (denk ik) voor de kachel.
Ik heb een mooie warme winterjas gezien die ik echt graag wil. Maar het voelt ergens stom om in een warme en duurdere winterjas te investeren terwijl het bijna de hele winter niet echt koud koud is geweest (op die ene week na maar toen zat ik in een warm land).
Dus ik heb besloten om vanmiddag naar de winkel te gaan om de jas nog een keer te passen.
De winter is pas net begonnen, wie weet wordt het nog wel super koud
Een mooie jas gaat toch jaren mee? Dat is toch niet voor alleen deze winter?
Je moet juist in de sale je winterjas kopen haha. Anders ben je echt een dief van je eigen portemonee.
Confronterend dit. Gevoelsmatig is het voor mij na oud en nieuw zo goed als lenteš„²
En anders HG halen, dat is goed spul! Mocht dat niet werken, ik weet dan nog spul uit Duitsland wat echt als een tierelier werkt, maar dat moet ik dan even voor je opzoeken want geen idee hoe het heet. (en is wellicht minder makkelijk aan te komen)
Zeg dat nou niet