Oud collegaatje die ik in Praag heb leren kennen loopt nu stage in Duitsland vlak over de grens bij mij dus nu hebben we zaterdag afgesproken om af te spreken en heb er zo veel zin in!
Ik heb een vriendin waar ik normaal heel veel mee appte maar de laatste x was in oktober zij vroeg iets en ik antwoordde daar op gewoon over een uitje wat ik had gehad en daar reageerde ze vervolgens nooit meer op? Nou vind ik het irritant als mensen laat reageren dus ik was gewoon aan het wachten en die reactie kwam nooit. En ik heb ook nooit meer iets gezegd. Ik ben helemaal niet boos ofzo en ik mis haar maar heb geen idee hoe ik het gesprek weer start? Hoe langer je wacht hoe lastiger het ook is ofzo
gewoon “hoi lang niet gesproken, hoe is het met je?”? Volgens mij hoef je dit niet ingewikkeld te maken en tsja het kan zijn dat ze een keertje vergeten is te reageren
Ja I know maar voelt zo akward omdat we eerst dagelijks appten dus denk dat we allebei die stap niet durven zetten en wil er ook helemaal geen ding van maken, want er is eigenlijk niks aan de hand haha.
Dan kan je toch gewoon appen wat @Chuckie aan gaf?
Dan maak je er geen ding van en is meteen t ijs gebroken.
Pfff en de eerste teleurstelling van 2023 is een feit. Ik weet even niet hoe ik hiermee ga copen vandaag haha.
Ik weet niet wat er in de Washcat zit (bleek en andere troep gok ik) maar het werkt echt heel goed. Ik wil nu even niet in die kamer komen maar misschien maak ik later wel een voor- en nafoto voor de mensen die het aankunnen.
Meh, mijn vader heeft meegedaan aan het bevolkingsonderzoek darmkanker en er is bloed gevonden dus hij moet voor vervolgonderzoek. Hij had de afgelopen weken corona en daardoor veel last van zijn buik. De huisarts heeft hem daarom vorige week goed onderzocht en geen gekke dingen gevonden. Mijn ouders hebben een enorm stressvol jaar achter de rug met veel verdriet (twee naaste familieleden verloren aan kanker). Ik hoop echt dat het meevalt maar ik maak me veel zorgen
Ah super vervelend en spannend. Hopelijk neem ik wat stress bij je weg dat dit ook bij mijn moeder het geval was en dat er niets ernstigs werd gevonden. Ik ga voor je duimen dat dit ook bij jouw vader het geval is.
Dankjewel! Mijn ouders kennen veel mensen bij wie het inderdaad ook niets ernstigs was, daar probeer ik me maar een beetje aan vast te houden.
Hahahahaha heerlijk keeps you grounded
Ik zag gisteravond een oud klasgenootje in een gokreclame. Best wel grappig want hij was vroeger een communist.
Weer sinusitis
ik ben die persoon dat zoeken naar het gesprek is wederzijds! Groetjes, iemand die al vier maanden moet antwoorden op een oude beste vriendin.
Omg haha😂 we moeten het gewoon doen is toch zonde om zo’n beste vriendin te laten verwateren voor altijd
De vraag die er echt toe doet: Heeft er al iemand paaseieren gespot?
Ja, bij Action en Jamin. Supermarkt nog niet maar duurt niet lang denk ik haha
Bij de action hadden ze ze in december al
Ja bij de action is al een heel schap
Oh ik kan niet wachten tot ze bij de hema zijn. Zo veel zin in mn favo smaak.