Ja ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst hechtingen heb dus ik weet ook niet hoe dit normaal gaat. Mogen er vrijdag uit.
Zo lekker in de zon!
Ik heb vaak sex dromen die wel bevredigend eindigen, maar dan over mensen waar ik helemaal niet over wil dromen. Dus dan komt de ongemakkelijkheid pas als ik wakker ben. Why brainâŚWHY.
Echt first world problem dit maar zoân beetje mijn enige hobby is ergens lunchen, of wat drinken in een koffietentje, uit eten. Maar die prijzennn tegenwoordig
Dit is de reden waarom ik vlieg. Om jou mooi weer te geven met je verjaardag! Gefelii.
Wat fijn! Daarna voelt het vast beter. Hou het litteken een beetje soepel door het in te vetten. Dan wordt het niet zo stug.
Kleine tip
Bedankt voor de tip!
Ik kreeg de tip om mijn littekens in te smeren/masseren met vitamine olie en dat heeft goed geholpen. Litteken waarbij ik dat niet gedaan heb (omdat ze toen die tip niet gaven) is een stuk stugger dan het andere litteken.
Het is gewoon warm? Ziek
ooh mijn god dit geeft me echt flashbacks, die muziek maakte het zĂł grappig
gelukkige verjaardag!
Gefeliciteerd @Schaakmat
Ik word jaloers van jullie berichtjes over het mooie weer. Het is hier grauw en koud en ik voel me al zo rot, zou wel wat zon kunnen gebruikenâŚ
Er komt vanavond noodweer met zware hagelbuien, stelt dat je gerust?
Welke vitamine olie gebruik je? Ik wil het litteken van de bevalling soepel houden en gebruik normaal cicaplast overal voor maar advies was om echt een olie te gebruiken ipv crème/zalf.
Vitamine E olie.
Ik gebruik zelf deze en vind hem echt heel fijn. Inmiddels niet meer nodig voor mn litteken, maar gebruik m inmiddels voor van alles: Droge plekken, massageolie en ook als dag/nachtcreme. Ik vind het echt top spul.
Hopelijk geneest je litteken mooi.
Hier staan ook nog wat productadviezen van een huidtherapeute over littekens.
Misschien heb je er wat aan en anders lekker negeren gezien ik ongevraagd advies geef haha.
Neeeheee Of nouja als je thuis bent/in bed ligt is dit wel lekker en gezellig maar morgen overdag weer warmer aub.
Ik ben volgende week jarig en dan wil ik ook droog en mooi-ig weer
Haha, helpt wel een beetje
in principe maakt het niet uit wat je gebruikt, het is vooral belangrijk dat je door een olie of creme te smeren de huid soepel en âin bewegingâ houdt waardoor het litteken weefsel beter weggaat. En gebruik royaal zonnebrandcreme als je met het litteken in de zon zal komen.
ja hallo ik heb net een hangmat voor mân verjaardag gekregen vanmorgen en was me al helemaal aan het inbeelden dat ik daar binnenkort al gebruik van zou kunnen maken maar niet in de hagel!!!???