Wat je even kwijt wil #63

Misschien “Ik bedoel?”

4 likes

Letterlijk

2 likes

I mean, I’m like…it’s like you know…it’s like a word. It’s a word but it’s like…overused. Like…

5 likes

Goeie! Zeker waar/

3 likes

Ik ging vandaag met de bus en moet echt wennen aan al die intense lichaamsgeuren van sommige mensen met wie je hutjemutje op elkaar geplakt zit.

6 likes

Ja en nee. Ik vind het sowieso vrij risky om iemand in huis te nemen omdat jij het tijdelijk slechter kunt betalen, maar dat is je goed recht. Ik snap dat je ervoor kiest, maar ik denk dat je dan de gevolgen wel volledig moet overzien. Als je dan alles netjes uitzoekt, duidelijke afspraken maakt en dat vastlegt en op tijd volgens de regels opzegt denk ik: doe je ding. Maar als dat niet het geval is vind ik het niet zo raar dat die huisgenoot de grenzen op zoekt. Dat heb je immers zelf ook gedaan.

5 likes

Moet je niet even langs met de fysiotherapeut daarmee?

2 likes

Nou vier dagen je arm niet of nauwelijks kunnen strekken vind ik wel foute boel.

1 like

Het is een uur later. Hoeveel heb je al van je haar geknipt.

12 likes

Ik heb dit ook een keer gehad met mn biceps, zo’n vijf dagen lang. Daarna trok t weg. Gewoon erg overbelast. Hoeft dus niet perse foute boel te zijn

1 like

Ik heb ook altijd van dit soort gekke fratsen. Dan luister ik muziek in andere talen en zoek ik op vlogs of dingen over andere landen. En dan krijg ik geen nederlandse reclames meer maar van dat land waar ik dan die week obsessed mee ben.

2 likes

Nog niks! Maar heb net m’n eten op en de slimste mens begint pas over 23 minuten dus wie weet

4 likes

Was de afspraak 1 a 2 jaar naar jouw grillen? :joy:

10 likes

Ik heb net 35 seconden lang FRANKRIJK FRANKRIJK FRANKRIJK naar m’n tv geschreeuwd dus ik denk dat ik maar aan de pony ga beginnen.

11 likes

@buffel Ik zie ook niet zo goed waarom jij hier de asshole zou zijn (en je vriend/huisgenoot ook niet trouwens). Je bent vanaf het begin toch duidelijk geweest over je redenen en omstandigheden en wanneer het zou ophouden? En hij is daarmee akkoord gegaan. Ik moest meteen denken aan de situatie waarbij je van de woningbouw een woning huurt die op de planning staat om gesloopt te worden. Dan ga je ook een (in dat geval wel schriftelijke) overeenkomst aan waarbij ze op een willekeurig moment kunnen zeggen ‘joe over 5 weken moet je eruit’. Je gaat zoiets gewoon bewust aan, net als jouw huisgenoot. En jouw huisgenoot heeft dan nog een jaar gehad om iets anders te zoeken.
Naja ik snap je wel iig, hoop dat je je rust gauw een beetje terugvindt thuis.

14 likes

Mwa ik weet niet of ik hard ben of jij de situatie waar je al maanden over klaagt nu ineens presenteert als een mooie deal waar iedereen tevreden mee is met een superfijne huisgenoot waarmee je prima gewoond hebt. Maarja allemaal best, niet mijn leven en sores.

18 likes

Nou toch maar even voor het overzicht

• YTA (Buffel is the asshole)
  • NTA (die vriend is the asshole)
  • ESH (everyone sucks here)
  • NAH (no assholes here)

0 stemmers

1 like

Je kan ook een pizza knippen…

4 likes

Naja, ik zou beginnen met huurbescherming in acht nemen

13 likes

Van tevoren een contract opstellen met een opzegtermijn met wederzijdse instemming, en je vriend pas laten intrekken als je huisgenoot eruit is.

30 likes