Maar ik maak geen groter probleem. Jij klaagt hier al een halfjaar steen en been en minimaliseert in die klachten jouw handelen. Ik geef enkel aan: Je bent in deze situatie niet coulant, want een huurder heeft rechten. Dat is een feit en geeft jou als verhuurder verantwoordelijkheden. Vervolgens kom je mij vragen wat ik in een andere hypothetische situatie zou vinden. Ik geef daar een vrij genuanceerd antwoord op en jij trekt je dat persoonlijk aan. Je actie was niet zo handig, niks meer, niks minder. Maakt je niet ineens een minder mens, niemand vindt het kwaadaardig, iedereen snapt hoe het ontstaan is. Maar handig was anders.
Wil je dat echt?
Ik word een beetje ongemakkelijk van je verdediging. Ik kan me ook posts herinneren waarin jij (denk ik dan?) enorm klaagt en in je laatste posts zou het dan ineens een prima deal zijn. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, mij maakt het niet echt uit om eerlijk te zijn. In ieder geval, als je zelf (jullie) een schoon geweten hebt is het prima toch?
Ja vooral je vriend niet laten intrekken voordat je huisgenoot weg is. Dat zou ik echt mega kut vinden als huisgenoot
Sorry, bedoelde die poll ook echt niet lullig oid, meer dat er veel reacties op kwamen en ik wel benieuwd was wat nu de consensus was.
En wat jullie anders hadden kunnen doen zou ik zeggen: communiceren, communiceren, communiceren⦠ik heb ook een tijd met 2 vriendinnen gewoond waarbij ik de hoofdhuurder was en zij niet op het contract stonden, maar wel ingeschreven stonden en de huur aan mij overmaakten. Wij hebben toen zelf een soort overeenkomst opgesteld die we allemaal hebben getekend. Uiteindelijk vast niet rechtsgeldig, maar wel duidelijke afspraken waar je elkaar ook op kan wijzen.
Over beschimmeld eten gesproken, heeft iemand anders ook dat de kaas-ui bollen van AH onder zitten? Is bij mij over de afgelopen maanden al meermaals geweest.
En dan over mijn post van gisteren over schimmel in huis (mooi bruggetje). Ik vond op dit forum meerdere berichten over Washcat dus die ga ik morgen halen bij Action. To be continued
Zojuist het volgende verzoek op instagram ontvangen:
Hey Iām sorry if this offends you, but you really attractive and Iād like you to be my sugar baby, just letting you know my intentions, all daddy want is a good conversation and someone to talk to and $5000 in return no nudes required I will also take good care of your needs and get your bills settled and I will be giving you a good weekly allowance.
echt een goede business om hierop in te gaan en via openAI de teksten te laten genereren. make money
Opscheppen over je middelbare school? Nog nooit op LinkedIn gekeken?
Hahaha deze krijg ik ook 5x per week
Ok dat is niet de plek om daarover op te scheppen hahaha
Eindelijk allemaal lichtpuntjes want ik heb een nieuw appartement, lekker terug in mijn eigen stadsie over 2 maanden
Humble brag
Mijn vriend net bij een reclame over een docu over Frederique Spigt: he Ploumen!
Canāt be unseen.
@grace
Weer een nieuwe look voor Lilianne.
Ik 0x per week
Ben nou zo benieuwd wat er gebeurt als je hier daadwerkelijk op ingaat. Proberen ze dan toch je betaalinformatie te krijgen of zo?
Ja je moet eerst 20 dollar naar ze overmaken om te bewijzen dat je real bent met ze en daarna gaan ze jou betalen maar dat doen ze dan natuurlijk niet
Haha bah wat treurig toch zeg. Wel jammer dat de echte suger daddies door dit soort scams nu nergens meer aan de bak komen!
Hahaha dit doet mij denken aan jaaaren terug toen mijn telefoon een compilatie maakte van mijn hoogtepunten in september ofzo inclusief impactvolle muziek. Allemaal fotoās van cashback bonnetjes en een doos diepvriesfrikandellen.
Ik heb dat filmpje helaas niet meer, weet wel dat het indruk maakte op @Ainu
Jezus wat is het koud vandaag
Hallo ik probeer mn bed uit te komen
Blijf erin. Of ga zo snel mogelijk naar werk (denk ik) voor de kachel.