Wat je even kwijt wil #63

Ik heb een mooie warme winterjas gezien die ik echt graag wil. Maar het voelt ergens stom om in een warme en duurdere winterjas te investeren terwijl het bijna de hele winter niet echt koud koud is geweest (op die ene week na maar toen zat ik in een warm land).

Dus ik heb besloten om vanmiddag naar de winkel te gaan om de jas nog een keer te passen.

2 likes

De winter is pas net begonnen, wie weet wordt het nog wel super koud

17 likes

Een mooie jas gaat toch jaren mee? Dat is toch niet voor alleen deze winter?

25 likes

Je moet juist in de sale je winterjas kopen haha. Anders ben je echt een dief van je eigen portemonee.

5 likes

Confronterend dit. Gevoelsmatig is het voor mij na oud en nieuw zo goed als lente🥲

10 likes

En anders HG halen, dat is goed spul! Mocht dat niet werken, ik weet dan nog spul uit Duitsland wat echt als een tierelier werkt, maar dat moet ik dan even voor je opzoeken want geen idee hoe het heet. (en is wellicht minder makkelijk aan te komen)

2 likes

Zeg dat nou niet :frowning:

2 likes

Oud collegaatje die ik in Praag heb leren kennen loopt nu stage in Duitsland vlak over de grens bij mij dus nu hebben we zaterdag afgesproken om af te spreken en heb er zo veel zin in!

22 likes

Ik heb een vriendin waar ik normaal heel veel mee appte maar de laatste x was in oktober zij vroeg iets en ik antwoordde daar op gewoon over een uitje wat ik had gehad en daar reageerde ze vervolgens nooit meer op? Nou vind ik het irritant als mensen laat reageren dus ik was gewoon aan het wachten en die reactie kwam nooit. En ik heb ook nooit meer iets gezegd. Ik ben helemaal niet boos ofzo en ik mis haar maar heb geen idee hoe ik het gesprek weer start? Hoe langer je wacht hoe lastiger het ook is ofzo

gewoon “hoi lang niet gesproken, hoe is het met je?”? Volgens mij hoef je dit niet ingewikkeld te maken en tsja het kan zijn dat ze een keertje vergeten is te reageren

46 likes

Ja I know maar voelt zo akward omdat we eerst dagelijks appten dus denk dat we allebei die stap niet durven zetten en wil er ook helemaal geen ding van maken, want er is eigenlijk niks aan de hand haha.

Dan kan je toch gewoon appen wat @Chuckie aan gaf?
Dan maak je er geen ding van en is meteen t ijs gebroken.

4 likes

Pfff en de eerste teleurstelling van 2023 is een feit. Ik weet even niet hoe ik hiermee ga copen vandaag haha.

4 likes

Ik weet niet wat er in de Washcat zit (bleek en andere troep gok ik) maar het werkt echt heel goed. Ik wil nu even niet in die kamer komen maar misschien maak ik later wel een voor- en nafoto voor de mensen die het aankunnen. :skull:

10 likes

Meh, mijn vader heeft meegedaan aan het bevolkingsonderzoek darmkanker en er is bloed gevonden dus hij moet voor vervolgonderzoek. Hij had de afgelopen weken corona en daardoor veel last van zijn buik. De huisarts heeft hem daarom vorige week goed onderzocht en geen gekke dingen gevonden. Mijn ouders hebben een enorm stressvol jaar achter de rug met veel verdriet (twee naaste familieleden verloren aan kanker). Ik hoop echt dat het meevalt maar ik maak me veel zorgen :disappointed:

19 likes

Ah super vervelend en spannend. Hopelijk neem ik wat stress bij je weg dat dit ook bij mijn moeder het geval was en dat er niets ernstigs werd gevonden. Ik ga voor je duimen dat dit ook bij jouw vader het geval is.

3 likes

Dankjewel! Mijn ouders kennen veel mensen bij wie het inderdaad ook niets ernstigs was, daar probeer ik me maar een beetje aan vast te houden.

1 like

Hahahahaha heerlijk :clap: keeps you grounded

3 likes

Ik zag gisteravond een oud klasgenootje in een gokreclame. Best wel grappig want hij was vroeger een communist.

18 likes

Weer sinusitis :weary:

1 like