Joh gewoon lekker 1 worden met de natuur
Het gaat heel slecht met één van de katten van mijn moeder en antibiotica heeft niks geholpen. Hij is een kilo afgevallen en slaapt alleen nog maar. Nu gaat mijn moeder hem vandaag laten inslapen en ik vind het zooo kut dat ik hem niet meer ga zien
Wat apart! Hier is het echt (nog) geen windje. Gek land leven we in, haha
Net even een factuur van 200€ ongeldig laten verklaren, mij niet voor de gek houden ik haat garages en auto’s en alles wat daar bij komt kijken. Vertrouw niks meer.
In mijn pakket van bol. com zit weer eens een artikel wat ik niet besteld heb.
Het is ook niet verkeerd geleverd, hij zit er gewoon extra in…
Een Philips lamp van 150 euro…
Zo random.
Wat is er gebeurd?
Shit, ben net geweest en moest 290 dokken. Leek me ook erg veel voor een kleine beurt zonder bijzonderheden… Waarom is het nietig bij jou?
raad je mensen nu aan een darmperforatie te schieten met een fontein klysma?
krijg je geen factuur met de prijzen van alle onderdelen en handelingen die ze verricht hebben?
Daar staan vaak een hoop mooie dingen op die je nooit kan controleren dus geeft weinig garantie dat je terecht dat geld hebt moeten betalen
oh damn haha!
ik heb laatst gepost over mijn auto en waterlekkage en voordat ik kies voor onderhoud bij een garage bel ik er eerst een paar op om prijsindicaties op te vragen. je wilt niet weten hoe groot het verschil was tussen garages dus ik geloof het helemaal dat je soms bedonderd wordt
Houden natuurlijk
Ja ik ga normaal ook naar een andere garage, maar deze onderhoudsbeurt hing ook samen met garantie van de motor dus die wilde ik bij de officiële dealer laten doen. Wel een duur geintje…
En idd, die beschrijvingen op de factuur zijn abracadabra
Net een heel fijn gesprek gehad met mijn werkgever en mijn wens voor nieuwe opdrachten (en ook wát voor opdrachten). Echt voor niets zenuwachtig hier voor geweest En blij dat ik eindelijk hierin actie onderneem.
Mijn ex had een aandoening waarbij hij hele erge zweethanden had. Super naar voor hem, echt waar. Maar hij was dus niet zo fris op zichzelf en veegde zijn handen vaak af aan zijn broek (snap ik wel) maar hij stopte standaard einde van de dag die broek weer in de kast om hem daarna weer aan te doen. Op een gegeven moment kregen die broeken een bepaalde geur, en precies die geur ruik ik nu in de tram
Ik. Wil. Mijn. Rijbewijs.
Ze hebben dit 4 maanden geleden al gefixt, ging nu alleen even langs voor een check omdat ik wat gek geluid hoorde. Toen ik aangaf dat dit onderdeel exact gelijk nu weer op de factuur stond en ik dit best gek vond voor zo’n korte tijd kwamen ze er achter dat ik (of zij op die onderdelen, weet niet precies) nog garantie had.
Update: ik heb vannacht op de bank moeten slapen want dat spul stonk nog eeeeeeeenorm in mijn slaapkamer. Wel iets om rekening mee te houden dus als je van plan bent het zelf ook te gebruiken.
Waarom kan ik niet gewoon 1 klusje in huis doen en dat ook gewoon meteen af maken. Nu ligt heel de woonkamer overhoop omdat ik moet stofzuigen en dweilen, maar zit ik op bed drukknoppen op een dekbedovertrek te naaien, vouw ik na elk drukknopje wat was op en ruim daarna een plankje in de kast op. Hoezo niet gewoon woonkamer, dekbedovertrek, was opvouwen en dan die plank. Wil nu eigenlijk ook nog de badkamer poetsen, maarja.
Dat is echt veel te veel geld voor een kleine beurt zonder mankementen
Dacht vandaag eej een reep huismerk chocolade is niet veel duurder geworden. Hebben ze gewoon 20 gram van de 100 afgehaald. Ik weet vrij zeker dat die repen van de Jumbo ook gewoon 100 gram waren.