Wat je even kwijt wil #63

ik ben die persoon :see_no_evil: dat zoeken naar het gesprek is wederzijds! Groetjes, iemand die al vier maanden moet antwoorden op een oude beste vriendin.

4 likes

Omg hahašŸ˜‚ we moeten het gewoon doen is toch zonde om zo’n beste vriendin te laten verwateren voor altijd

3 likes

De vraag die er echt toe doet: Heeft er al iemand paaseieren gespot?

5 likes

Ja, bij Action en Jamin. Supermarkt nog niet maar duurt niet lang denk ik haha

1 like

Bij de action hadden ze ze in december al :sweat_smile:

3 likes

Ja bij de action is al een heel schap

3 likes

Oh ik kan niet wachten tot ze bij de hema zijn. Zo veel zin in mn favo smaak.

2 likes

Ik ben vanaf vandaag echt een hippe millenial want ik heb nu bereal :joy:

2 likes

Dus Valentijn wordt genegeerd? Mooi, een onzin ā€˜feestdag’ minder

5 likes

Bij de HEMA niet :sob:

3 likes

TƤtta

11 likes

Haha, dat zou briljant zijn. Maar ik zou zeggen Proll of Prolo @Kultakala (alhoewel dat meer algemeen aso of op zijn goed Vlaams marginaal is, niet per se wit/Duitser)

2 likes

Bij de Jumbo ook. De gedachte ā€˜dat is toch veels te vroeg!!!’ kon ik helaas net niet tegenhouden.

3 likes

Ook een goeie!
Ben niet zo thuis in de straattaal tbh, maar ga eens bij Duitse vrienden navragen of er wellicht ook echt een woord is zoals tatta, moet haast wel toch?

2 likes

Heb je ze al gekocht? :smirk:

2 likes

Ik kijk dit programma nooit maar na dit artikel wil ik het zo weer eens bekijken. S10 was er ook in geweest kwam ik laatst achter. Een kort fragment was er te zien in dat programma op weg naar het Songfestival oid.

4 likes

Help m’n partner wil samen op stijldansen. Ik heb het 15 jaar geleden ooit eens gedaan, maar omg.

6 likes

Ik kijk het regelmatig en vind het altijd een mooi programma. Kinderen krijgen de ruimte om over hun situatie te vertellen zonder dat er druk op ligt Ʃn de kans om iemand in het zonnetje te zetten.
Voor mijn gevoel waren er vroegah voornamelijk ā€˜kinderen voor kinderen’ kinderen op de televisie, daar zit gelukkig wel verandering in.

16 likes

Ja ik vind het ook nog steeds een heel leuk en mooi programma, ik keek het vroeger al en je ziet zoveel verschillende kinderen met verschillende verhalen. Ik vind het ook zo fijn dat ā€˜abel’ het ondanks alles nog steeds doet

12 likes

Nee ben snel doorgelopen

2 likes