Wat je even kwijt wil #63

Eens! Ik vind het programma ‘Hoofdzaken’ ook een heel mooi format.

12 likes

Ik heb vorige week woensdag drie hechtingen gekregen bij mijn ribbenkast en ik heb er nog last van maar ik voel me wel echt een aansteller. :expressionless:

Had een vetbult laten weghalen wat al jaren onder mijn huid aan het groeien was heel langzaam en dus ook bij me ribben zat. Maar ik had niet verwacht dat ik het nu nog zou voelen.

1 like

Waaaarom heb ik altijd van die ongemakkelijke seks dromen? Het eindigde ook niet erg bevredigend :smiling_face_with_tear::joy:

1 like

Het is zowaar mooi weer op mijn verjaardag. Dat kan niet kloppen :confused:

15 likes

Hechtingen trekken. Dus logisch dat je er nog last van hebt! Mogen ze er snel uit?

2 likes

Ja ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst hechtingen heb dus ik weet ook niet hoe dit normaal gaat. Mogen er vrijdag uit.

3 likes

Zo lekker in de zon!

3 likes

Ik heb vaak sex dromen die wel bevredigend eindigen, maar dan over mensen waar ik helemaal niet over wil dromen. Dus dan komt de ongemakkelijkheid pas als ik wakker ben. Why brain…WHY.

1 like

Echt first world problem dit maar zo’n beetje mijn enige hobby is ergens lunchen, of wat drinken in een koffietentje, uit eten. Maar die prijzennn tegenwoordig :anguished:

9 likes

Dit is de reden waarom ik vlieg. Om jou mooi weer te geven met je verjaardag! Gefelii.

8 likes

Wat fijn! Daarna voelt het vast beter. Hou het litteken een beetje soepel door het in te vetten. Dan wordt het niet zo stug.
Kleine tip :smile:

2 likes

Bedankt voor de tip!

2 likes

Ik kreeg de tip om mijn littekens in te smeren/masseren met vitamine olie en dat heeft goed geholpen. Litteken waarbij ik dat niet gedaan heb (omdat ze toen die tip niet gaven) is een stuk stugger dan het andere litteken.

3 likes

Het is gewoon warm? Ziek

2 likes

ooh mijn god dit geeft me echt flashbacks, die muziek maakte het zó grappig

3 likes

gelukkige verjaardag!

2 likes

Gefeliciteerd @Schaakmat :birthday: :tada:

Ik word jaloers van jullie berichtjes over het mooie weer. Het is hier grauw en koud en ik voel me al zo rot, zou wel wat zon kunnen gebruiken…

1 like

Er komt vanavond noodweer met zware hagelbuien, stelt dat je gerust?

6 likes

Welke vitamine olie gebruik je? Ik wil het litteken van de bevalling soepel houden en gebruik normaal cicaplast overal voor maar advies was om echt een olie te gebruiken ipv crème/zalf.

2 likes

Vitamine E olie.

image
Ik gebruik zelf deze en vind hem echt heel fijn. Inmiddels niet meer nodig voor mn litteken, maar gebruik m inmiddels voor van alles: Droge plekken, massageolie en ook als dag/nachtcreme. Ik vind het echt top spul.

5 likes