Wat je even kwijt wil #63

Zoo chill, ik heb een werkplek ergens anders dan mijn eigen huis gevonden waar ook mijn hond welkom is! Dus mijn hond gaat een kantoorhond worden :smiley:

57 likes

Ja en echt ff ramen open te zetten daarna!

4 likes

Zo leuk. Wordt het de eerste kantoorhond daar of zijn er al meer? Echt gezellig

1 like

Mag ik ook komen?

3 likes

Nou de eigenaresse van de werkplek heeft zelf een hond en we hadden vanmiddag een meeting in het bos met de honden om te kijken of het zou klikken tussen die twee. Dus het was even afwachten of de honden elkaar zouden accepteren en dat is geloof ik het geval, dus we zijn welkom! Maar er is ook 1x per week een andere hond aanwezig, dus dan moet ik wel op andere dagen gaan werken. Anders nemen die honden die hele tent over haha.

@Clancy wat mij betreft ben je welkom hoor! :smiley:

7 likes

Oké oké wie van ons heeft net het “je bent een jood” nummer op tiktok gegooid, ik kom ‘m net tegen op for you :upside_down_face::joy:

10 likes

Ik laat dat filmpje ongepast vaak zien maar ik was het niet

3 likes

Voor een collega die weggaat willen ze recepten gaan verzamel en bundelen. En nu vinden ze het leuk als je een recept aanlevert + foto’s. Hartstikke leuk idee, maar…

• Het is voor mij op dit moment vaak te hoog gegrepen om zelf iets te koken na een werkdag.
  • Ik kook nooit voor mijn plezier en heb ook geen favoriete recepten of succesnummers (ja de burrito’s van Knor).
  • Ik raak normaal al van een uitgebreidere maaltijd op tafel zetten lichtelijk in paniek en van deze ‘opdracht’ al helemaal.
  • Een vriend geprobeerd om te kopen en dat ik in ruil wat voor hem doe, maar hij heeft geen tijd . :stuck_out_tongue:

Wat nu? :upside_down_face:

Echt het nadeel van niet meer werken op een kantoor vol mannen waarvan het gros geen keukenprins is.

@Blush nu heb ik dat nummer weer in mijn hoofd. :cry:

2 likes

Kun je niet iets van familie/vrienden die wel kunnen koken jatten?

2 likes

Pluk gewoon iets van internet af en lever dat aan, alsof ze dat gaan controleren :joy:

16 likes

Haha ja vraag in het ‘wat eet je vanavond’-topic of iemand ff foto’s wil plaatsen van het proces en eindproduct :joy:

19 likes

Ja! Jat iets van @grace/otto, dan zijn je collega’s vast onder de indruk

4 likes

Er is voor mijn moeder eens zo’n boek gemaakt en daarin stonden ook recepten als vlaflip, ik vond dat heel aandoenlijk juist. Gewoon de moeite nemen iets op te schrijven dat is wat telt

9 likes

:'D

@Spaarlamp als Turnitin, die plagiaatchecker die ze gebruiken, het maar niet door heeft.
@Whistle veel mensen zijn ook niet zo gek op koken en mijn familie bestaat uit Knor- en Honig-fanatiekelingen…

3 likes
Ingrediënten 1 persoon

Brood en pindakaas

Benodigdheden

Mes en bord

Voorbereiding

Pindakaas uit de kast halen, mes en bord zoeken

Bereidingswijze

Je opent de pot pindakaas en steekt het mes erin. Vervolgens maak je een vloeiende smeerbeweging over het broodje waarbij je de pindakaas egaal over het broodje uitsmeert.

Serveertip

Extra lekker als je bovenop de pindakaas een laagje sambal aanbrengt. Ook kun je de pindakaas mengen met chocolade pasta (je eet toch ook chocolade pinda’s?). Erg lekker ook is om op de pindakaas oude kaas te brokkelen met een augurk.

53 likes

Ja dit is toch top

2 likes

En dan een fancy foto maken van de boterham en dan de letters van die naam gesmeerd op het brood. :stuck_out_tongue: Of brood daarna snijden in de vorm van die naam. :stuck_out_tongue:

Of je doet dit recept eronder voor die collega die wel zin heeft om te koken

5 likes

Mogen bakrecepten ook?
Zou ja dan zou ik iets lekkers uit het baktopic plukken. De koekjes van Annabella’s met bruine boter zijn heerlijk en er staan veel foto’s die je zou kunnen gebruiken.

5 likes

Ja of deze maar dan moet je ook erbij verzinnen dat je een fotografiecursus hebt gedaan

5 likes