Wel een van de betere manieren om te zorgen dat die duurbetaalde kaart niet direct bij het oud papier belandt. Heerlijk, wordt er nog jaren aan je gedacht als er weer een lading kroketten de frituur in gaat, kaart onder de vetsputters en ragoutvingers komt toch elke feestgelegenheid weer tevoorschijn.
Heerlijk op date met mezelf: gegeten bij de Mac, beetje geshopt tijdens koopavond en nu lekker popcorn nassen in de bios. Goede manier om mân vroege weekend in te luiden
Naar welke film ben je geweest?
Ik ga naar De Tattaâs Hij begint bijna
Nou als ze zo befaamd zijn wil ik het recept ook wel, of moet ik dan per se ook naar de uitvaart komen?
Echt een leuke manier om iemand te gedenken zeg.
Ohhh ja dat restaurant is inderdaad fantastisch!!
Omg let me know hoe het was! Ben benieuwd wil ook gaan haha
Ik heb echt non stop dubbel gelegen
Ah ik vind dit zo leuk. Een collega van mij heeft het script geschreven en ik voel elke keer plaatsvervangende trots voor hem als iemand naar zijn film gaat.
Haha ik zal een foto ervan aan mijn moeder vragen en dan stuur ik 'm door.
Hij speelt zelf ook erg leuk (als we d. bedoelen)
Telefoon uit als je in de bios zit
Ik heb hem 2 weken geleden al gezien
O, verkeerd gelezen. Entschuldigung
Ja klopt! Het halve kantoor is ook figurant .
Ik vond hem ook echt mega leuk! Echt heel erg gelachen en (beetje gĂȘnant) maar ik zou hem serieus gewoon zo een tweede keer gaan kijken haha.
Jij ook???
Nee ik had al plannen op de dag van de opnames. Anders had ik het misschien wel gedaan.
Loooool NOS nu met een filmpje over mensen die in de problemen komen op de woningmarkt.
Zijn het twee mensen die een huis van meer dan 9 ton hebben gekocht voordat ze hun huidige woning hadden verkocht en toen brak de oorlog uit en nu hebben ze hun woning al 3x in prijs moeten verlagen omdat niemand het wil
Ik speel âs werelds kleinste viool
Oh wat erg dat je een probleem hebt dat je eigenhandig gecreëerd hebt.
Altijd dit idd. Of als er iets heftigs in een ander land gebeurt is het altijd " In Oekraine breekt de oorlog uit. Hans en Grietje moesten daarom een dag eerder terug komen van vakantie"
NOU EN!