Warm? Ik wilde door jouw post bijna zonder jas naar buiten gaan voor m’n wandeling, wel met dikke trui. Maar hier staat echt nog zo’n gure wind. Voelt niet als 9 graden met zon iig.
Hopelijk geneest je litteken mooi.
Hier staan ook nog wat productadviezen van een huidtherapeute over littekens.
Misschien heb je er wat aan en anders lekker negeren gezien ik ongevraagd advies geef haha.
Neeeheee Of nouja als je thuis bent/in bed ligt is dit wel lekker en gezellig maar morgen overdag weer warmer aub.
Ik ben volgende week jarig en dan wil ik ook droog en mooi-ig weer
Haha, helpt wel een beetje
in principe maakt het niet uit wat je gebruikt, het is vooral belangrijk dat je door een olie of creme te smeren de huid soepel en ‘in beweging’ houdt waardoor het litteken weefsel beter weggaat. En gebruik royaal zonnebrandcreme als je met het litteken in de zon zal komen.
ja hallo ik heb net een hangmat voor m’n verjaardag gekregen vanmorgen en was me al helemaal aan het inbeelden dat ik daar binnenkort al gebruik van zou kunnen maken maar niet in de hagel!!!???
Mag dit in een spoiler aub. Ik vind dit heel erg triggerend.
Weet ik maar ik had even een illusie toen ik die hangmat en de zon zag
Joh gewoon lekker 1 worden met de natuur
Ughhhhhhhhh het gaat dus stormen vanavond en ik zou naar een vriend gaan in een andere stad maar heb niet heel erg zin om de deur uit te gaan met storm + kans dat ik niet meer thuiskom door gezeik op het spoor ofzo.
Het gaat heel slecht met één van de katten van mijn moeder en antibiotica heeft niks geholpen. Hij is een kilo afgevallen en slaapt alleen nog maar. Nu gaat mijn moeder hem vandaag laten inslapen en ik vind het zooo kut dat ik hem niet meer ga zien
Wat apart! Hier is het echt (nog) geen windje. Gek land leven we in, haha
Net even een factuur van 200€ ongeldig laten verklaren, mij niet voor de gek houden ik haat garages en auto’s en alles wat daar bij komt kijken. Vertrouw niks meer.
In mijn pakket van bol. com zit weer eens een artikel wat ik niet besteld heb.
Het is ook niet verkeerd geleverd, hij zit er gewoon extra in…
Een Philips lamp van 150 euro…
Zo random.
Wat is er gebeurd?
Shit, ben net geweest en moest 290 dokken. Leek me ook erg veel voor een kleine beurt zonder bijzonderheden… Waarom is het nietig bij jou?
raad je mensen nu aan een darmperforatie te schieten met een fontein klysma?
krijg je geen factuur met de prijzen van alle onderdelen en handelingen die ze verricht hebben?
Daar staan vaak een hoop mooie dingen op die je nooit kan controleren dus geeft weinig garantie dat je terecht dat geld hebt moeten betalen
oh damn haha!
ik heb laatst gepost over mijn auto en waterlekkage en voordat ik kies voor onderhoud bij een garage bel ik er eerst een paar op om prijsindicaties op te vragen. je wilt niet weten hoe groot het verschil was tussen garages dus ik geloof het helemaal dat je soms bedonderd wordt