Houden natuurlijk
Ja ik ga normaal ook naar een andere garage, maar deze onderhoudsbeurt hing ook samen met garantie van de motor dus die wilde ik bij de officiële dealer laten doen. Wel een duur geintje…
En idd, die beschrijvingen op de factuur zijn abracadabra
Net een heel fijn gesprek gehad met mijn werkgever en mijn wens voor nieuwe opdrachten (en ook wát voor opdrachten). Echt voor niets zenuwachtig hier voor geweest En blij dat ik eindelijk hierin actie onderneem.
Mijn ex had een aandoening waarbij hij hele erge zweethanden had. Super naar voor hem, echt waar. Maar hij was dus niet zo fris op zichzelf en veegde zijn handen vaak af aan zijn broek (snap ik wel) maar hij stopte standaard einde van de dag die broek weer in de kast om hem daarna weer aan te doen. Op een gegeven moment kregen die broeken een bepaalde geur, en precies die geur ruik ik nu in de tram
Ik. Wil. Mijn. Rijbewijs.
Ze hebben dit 4 maanden geleden al gefixt, ging nu alleen even langs voor een check omdat ik wat gek geluid hoorde. Toen ik aangaf dat dit onderdeel exact gelijk nu weer op de factuur stond en ik dit best gek vond voor zo’n korte tijd kwamen ze er achter dat ik (of zij op die onderdelen, weet niet precies) nog garantie had.
Update: ik heb vannacht op de bank moeten slapen want dat spul stonk nog eeeeeeeenorm in mijn slaapkamer. Wel iets om rekening mee te houden dus als je van plan bent het zelf ook te gebruiken.
Waarom kan ik niet gewoon 1 klusje in huis doen en dat ook gewoon meteen af maken. Nu ligt heel de woonkamer overhoop omdat ik moet stofzuigen en dweilen, maar zit ik op bed drukknoppen op een dekbedovertrek te naaien, vouw ik na elk drukknopje wat was op en ruim daarna een plankje in de kast op. Hoezo niet gewoon woonkamer, dekbedovertrek, was opvouwen en dan die plank. Wil nu eigenlijk ook nog de badkamer poetsen, maarja.
Dat is echt veel te veel geld voor een kleine beurt zonder mankementen
Dacht vandaag eej een reep huismerk chocolade is niet veel duurder geworden. Hebben ze gewoon 20 gram van de 100 afgehaald. Ik weet vrij zeker dat die repen van de Jumbo ook gewoon 100 gram waren.
Zoo chill, ik heb een werkplek ergens anders dan mijn eigen huis gevonden waar ook mijn hond welkom is! Dus mijn hond gaat een kantoorhond worden
Ja en echt ff ramen open te zetten daarna!
Zo leuk. Wordt het de eerste kantoorhond daar of zijn er al meer? Echt gezellig
Mag ik ook komen?
Nou de eigenaresse van de werkplek heeft zelf een hond en we hadden vanmiddag een meeting in het bos met de honden om te kijken of het zou klikken tussen die twee. Dus het was even afwachten of de honden elkaar zouden accepteren en dat is geloof ik het geval, dus we zijn welkom! Maar er is ook 1x per week een andere hond aanwezig, dus dan moet ik wel op andere dagen gaan werken. Anders nemen die honden die hele tent over haha.
@Clancy wat mij betreft ben je welkom hoor!
Oké oké wie van ons heeft net het “je bent een jood” nummer op tiktok gegooid, ik kom ‘m net tegen op for you
Ik laat dat filmpje ongepast vaak zien maar ik was het niet
Voor een collega die weggaat willen ze recepten gaan verzamel en bundelen. En nu vinden ze het leuk als je een recept aanlevert + foto’s. Hartstikke leuk idee, maar…
- Het is voor mij op dit moment vaak te hoog gegrepen om zelf iets te koken na een werkdag.
- Ik kook nooit voor mijn plezier en heb ook geen favoriete recepten of succesnummers (ja de burrito’s van Knor).
- Ik raak normaal al van een uitgebreidere maaltijd op tafel zetten lichtelijk in paniek en van deze ‘opdracht’ al helemaal.
- Een vriend geprobeerd om te kopen en dat ik in ruil wat voor hem doe, maar hij heeft geen tijd .
Wat nu?
Echt het nadeel van niet meer werken op een kantoor vol mannen waarvan het gros geen keukenprins is.
@Blush nu heb ik dat nummer weer in mijn hoofd.
Kun je niet iets van familie/vrienden die wel kunnen koken jatten?
Pluk gewoon iets van internet af en lever dat aan, alsof ze dat gaan controleren
Haha ja vraag in het ‘wat eet je vanavond’-topic of iemand ff foto’s wil plaatsen van het proces en eindproduct