Brainpower had volgens mij een theatertour over de historie van de rapmuziek en was daarmee ook bij Lubach.
Ik heb vandaag 3 uurtjes op de receptie gewerkt en omg wat een hectisch beroep. Telefoontjes na telefoontjes, en dan weer mensen die binnenkomen die je moet ontvangen en aanmelden, mensen die weggaan, 100 knoppen die je moet bedienen voor de deuren. En als er noodmeldingen binnenkomen of brandmeldingen moet de receptie ook snel handelen. Werd helemaal panisch van al die belletjes en piepjes. .
Dus bij deze voor alle receptionisten: knap werk
Vermakelijke film! Sommige mensen in de zaal waren echt aan het schaterlachen
Ik vond dat zo leuk, maakte u dag spannend.
Ah yes ik kom er nu pas achter dat het vrijdag de dertiende is vandaag hou van deze dagen
haha wat vind je er leuk aan?
Memories unlocked. Ik heb dit vroeger zo vaak geluisterd. In mijn hoofd begon automatisch het volgende nummer van de CD al.
Ik ben op een vrijdag de dertiende geboren en vind het altijd wel een grappige datum ofzo
Ik zit echt in mijn villain era. Daaaag iedereen die ik altijd een hand boven het hoofd hou.
Ben iets te blij met de nieuwe steunzolen die onderweg zijn naar mijn huis. Te lang gewacht met nieuwe aanmeten en daardoor last met lopen. (Altijd hetzelfde liedje) gelukkig nu twee jaar eerder dan de vorige keer. Positief gezien.
Ik was van plan om vandaag een muur te schilderen en nu heeft het dak daar vannacht gelekt
Gefeliciteerd!
Ik ben misselijk en kan echt niet tegen overgeven.
Mijn goede voornemen om op elke vrije vrijdag minimaal een uur te wandelen kan ik vergeten met dit weer. Zo geen zin om naar buiten te gaan.
Lekkere dagboekpost, maar ik heb zo lekker gesport zojuist. Ik voelde me helemaal bleg daar voor (te lezen op het forum :d), maar sporten laat me nooit slechter voelen. Soms kom ik er daarna alsnog helemaal bleg uit, maar nu doen de endorfines hun werk
Ik heb per ongeluk een pakje stroopkoeken gekocht van 10,95 (voor 5 koekjes)
Omg begint me ineens op te vallen dat ik echt een oude kop krijg
Beter dan dat je gister de muur helemaal strak had geverfd en dat het dan vandaag verpest was door lekkage