Ik had deze realisatie een paar weken geleden en can’t unsee sindsdien
Ik zit een heel pak autodrop naar binnen te werken het is verschrikkelijk maar wel lekker
Het is half vijf bijna en het is nog zo licht! Fijn!
Dit heb ik soms als ik ongesteld ga worden
Zouden er 2 mensen op de aarde zijn die precies dezelfde smaak hebben? Dat zijn echt heel veel mogelijkheden dus een hele kleine kans maar er zijn ook heel veel mensen (geweest)
Qua alles. En ook qua eten heb ik altijd dat je veel dezelfde dingen lekker vindt maar er minimaal 1 ding is wat wel verschilt. Ik bedoel dus echt een identieke smaak.
Stom hechtingen mochten er vandaag toch nog niet uit. Nog minder proberen te bewegen haha.
Wow ja inderdaad, was me nog helemaal niet opgevallen! Geeft weer een beetje hoop na die grauwe maanden.
Ik wil patatjes en een kaassoufle eten
Dan doe je dat toch?
Nee, me mammie heeft al eten gemaakt
Ik zend wel een bericht het universum in
Mieter dat in de prullenbak en ga naar de snackbar
Is slecht voor het milieu!
Het is vrijdag, eet dat voor 2nd dinner.
Dan gooi je het in de tuin dan is het compost
Ik ga volgende week naar de kapper. En ik heb zin om daarna even naar de kruidvat een pakje blond te halen en dan wat random plukjes lichter verven. Maar dat moet ik niet doen want ik ga al voor een soort van pony weer en dat is al genoeg ellende.
Ik heb een side shave genomen en nu voel ik me een zoomer. Take that midlife crisis.
Ik weet niet of je het gezien had, maar het item ging over problemen op de woningmarkt en dit waren de enige personen die in beeld gebracht werden. De kritiek richt zich volgens mij vooral op de selectie van de NOS in deze.
Toen ik dat bericht van @Zemraluani las dacht ik meteen “misschien zijn dat wel @anon50301661 en partner”.
Er is iemand uit mijn spotify family account gegaan en ik heb mijn tante gevraagd of ze misschien een euro meer wil betalen (net zoals alle andere leden) en ze weigert dat gewoon