ik stel het bellen naar de huisarts uit naar vrijdag omdat dan de stomme doktersassistente niet werkt en ik haar dus niet aan de tel krijg
Een recept rechtsreeks van internet halen en een persoonlijk tekstje erbij. Boeien gaat om het idee toch (zo doebl ik t altijd bij dit soort dingen iig) sorry late to the partyy
Dit is ook een goede zelfmaakversie van de burritos van Knorr: Mexicaanse burritos a là Knorr wereldgerechten - Familie over de kook
Ik had sushi besteld en ontvangen. Zonder saus en wasabi. Maar toen kwam de ellende pas? Het rook gewoon bedorven en er zat een vliegje op een van de maki rollen. En er zat een vliegje bij de doos toen ik hem uit de tas haalde.
Ik heb een foto gemaakt en hoop dat Thuisbezorgd iets kan doen.
Gelukkig was de kroepoek wel lekker.
Misschien proberen het restaurant te bereiken? Misschien willen zij je tegemoet komen ipv thuisbezorgd? Ik meld mijn klachten altijd direct bij t restaurant ipv thuisbezorgd.
Ik wilde een boek lenen uit de bieb maar ik was vergeten dat ik helemaal geen abonnement meer heb. Er was ook niemand omdat gereed te maken dat ik ga het nou morgen maar even doen en hoop dat het boek er nog ligt (van @Celeone natuurlijk)
Die zijn al dicht en op Google staan meer van dezelfde klachten. Als ik iets niet lekker vind dien ik geen klacht in maar dit is gewoon ranzig en niet ok.
Ja eens! Hoop dat thuisbezorgd iets voor je wilt doen
Haha heel tof!
Reminds me:
Ik heb ooit in Spanje foto’s van mijn longen moeten laten maken en die kreeg ik mee naar huis. Ik heb ze nog steeds en het ‘mooie’ is dat ze zo snel Spaans spraken dat ik niet begreep wat ze zeiden (namelijk dat ik alles uit moest doen), dus er staan ook nog prachtige bh beugels op de foto waar de Spaanse dokter hartelijk om moest lachen
Hij is uiteindelijk uit zichzelf overleden vanmiddag. Het was echt een unieke kat, zo intens lief. En hoe meer mensen er bij ons waren, hoe leuker hij het vond.
Als er kroepoek bij mijn sushi zat zou ik al zeer achterdochtig zijn
Ahhh heel veel sterkte
Mijn vriend gaat komend weekend naar Praag en we zaten een beetje te grappen dat ik stiekem mee ging. Het grappen werd steeds wat serieuzer en met wat geregel Links en rechts ziet het er naar uit dat ik spontaan met m mee ga. Tijdens de dingen die hij al in de planning had ge ik mezelf wel vermaken in de stad (lego museum jeej) En de resterende tijd vullen we lekker samen. Zo veel zin in, spontane uitjes zijn het beste
joh gewoon die burritos van knor doen hoor
Het was ook heel raar. Ik heb het weggehaald want voel me er eigenlijk een beetje naar van.
Dat had ik er zelf bij besteld hahahaha
Ik wilde gisteravond mijn vriend dat trucje met het gekookte ei in een bakje laten zien (gekookt ei in gesloten bakje, schudden en dat dan de schil er zo af valt).
Maar het bakje zat niet goed dicht en dat ei vloog dus vervolgens de hele keuken door gelukkig niet te zacht gekookt haha
Ohhhh wat een goede keuze. Praag is heel leuk, veel plezier!
Ik ben er nog nooit geweest dus ben super benieuwd! Als je nog een tip hebt voor een leuk restaurant hit me up nu nog hopen dat het niet zo erg regent als nu in nl