Wat je even kwijt wil #63

Ah helaas, dan moet ze maar d’r eigen premium betalen en mag ze niet meer met jou meedoen.

36 likes

Ze doet heel moeilijk en vraagt nu ook naar een ‘nota’ hahaha ja doei wees blij dat ik dit allemaal regel. Het gaat ook echt van drie naar vier euro

10 likes

Pfff je zou maar een euro meer moeten betalen om onbeperkt muziek te kunnen luisteren. Uberhaupt de normale spotify premium prijs gaat toch nergens over eigenlijk.

8 likes

Mijn man is in slaap gevallen op de bank na t avondeten en ik twijfel of ik m wakker moet maken zometeen. Ik zou t zelf arelaxed vinden om uuuuren in de avond te slapen, maar een powernap van 45 min lijkt me dan wel weer lekker. Dus als ik (perongeluk) in slaap val zou ik wel wakker gemaakt willen worden. Maar ik denk hij niet? Maar misschien wel? Dilemma. :face_with_monocle:

1 like

Wij helpen je wel

Wakker maken?

• Ja
  • Nee
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

3 likes

Haha thanks! FF to the rescue 🫶

3 likes

Mijn vriend maakte mijn vanmiddag wakker en toen was ik mega chagrijnig haha. Na wat eten ben ik wel weer bijgetrokken en wel blij mee anders slaap ik vanavond weer slecht denk ik.

2 likes

Oke hij draaide zich om op de bank, keek met een schuin oog naar mij en sliep verder dus toen ben ik snel naar m toegelopen en gevraagd “wil je de hele avond slapen?” En haalde hij zijn schouders op. Toen vroeg ik “moet ik je zo wakker maken?” En toen zei hij “hm.”

Dus ik laat m liggen geloof ik? :woman_shrugging:t3:

9 likes

Lekker laten, als hij gaat zeuren dan heb je hem gewaarschuwd.

6 likes

Nee, gewoon een glas koud water over hem heen gooien. Kunnen wij lachen

4 likes

Ik zag dit op tiktok. En toen wist ik niet zo goed of ik nou moest lachen of niet.

En toen kwam ik deze tegen en nu ben ik al helemaal de weg kwijt.

4 likes

Hahaha wat een pracht, ik weet nu al wat ik onbewust ga opzetten volgende keer als ik heel dronken ben

Edit: niet die eerste wat een zeiknummer

4 likes

Ik luister toch liever naar de witte chocolade song.

7 likes

Wellll doen!!!

2 likes

We hebben vanavond al bij la Boca gegeten, was idd echt heel lekker! Ook super gezellig restaurant, niet super toeristisch en we hadden Argentijnse live muziek!

1 like

Was gewoon het bestaan van dit pareltje vergeten, maar nu heb ik hem in mn hoofd.

3 likes

Mijn beste vriendin woont nog steeds in Praag waardoor ik er geregeld kom en zij tipte mij dus dit restaurant. Inderdaad niet toeristisch en super knus! Fijn dat jij het ook lekker vond! Want vond je vriend er van?

Gisteravond lag ik met mijn vriend in bed en zei ik:‘Wat denk je eigenlijk wat Andrew Tate van totally spies vindt?’. Waarna ik gelijk een scheet moest laten. Zegt mijn vriend zo:’ Volgens mij heb je zojuist een antwoord op je eigen vraag gegeven’. Ik ging echt stuk hahaha.

18 likes

Aaaah spotify ligt eruit! Net nu ik lekker muziek aan het luisteren ben, anyway miss mijn cue om te gaan slapen :sweat_smile:

1 like

Mijn ouders vinden van elkaar dat de ander écht geen smaak heeft. Als ze het nog eens hebben over toen ze getrouwd waren, dan zijn ze zó blij dat ze nu alles zelf mogen kiezen. Ga ik met mijn vader op pad voor een nieuwe bank voor in zijn huis. Kiest hij exact dezelfde kleur (saffraangeel, ook niet echt je meest neutrale random kleur) als mijn moeder een jaar geleden bij haarzelf heeft binnen gezet :thumbsup: :joy:.

70 likes