Wat goed! Maar bedoel je dan met een lift want deze dingen “rol” je niet ff een trap omhoog toch?
Goed idee!
Ja ik heb een lift natuurlijk haha
Haha ik weet niet zo goed of ik haar helemaal wil exposen (vond het ook wel aandoenlijk naast grappig) want ik ken haar dus ook persoonlijk.
Voel me heel deze week al naar, onzeker, wantrouwig en echt rot. Goeie huilbui gehad en dat hielp wel even.
Ik duik gewoon even met mn knuffel im bed and I call it a day.
Begint haar voornaam met een C? Ik weet echt bijna 100% zeker dat ik dit van de week ook op insta heb gezien haha.
Lief zijn voor jezelf ![]()
Nee! Dan zijn er meer mensen die het lekker letterlijk vertalen.
Oh ik dacht je dit filmpje bedoelde. Die komt al uit 2018 geloof ik?
Ik heb echt een super chille werkdag gehad en ga straks eten halen bij mijn favoriete restaurant. Zoveel zin in een lekker bankhang avondje met biertjes en Netflix. ![]()
Oooh zo. Nee iemand die een uitsmijter had en het op haar instagram ook vertaalde als mirrored eggs.
hahaha oke ja dan is het anders, maar mijne is met kluit en doet het nog perfect
Esmee en sharon van ex on the beach ook hahaha
Hahahaja ohhh oeps sorry
Met mn vriend!
Ohh ik herken dit zo van vroeger. Laatst was ik bij mijn vriend thuis en toen viel de jam kapot en ik zat gewoon helemaal gespannen te wachten tot er iemand ging schreeuwen, maar dat gebeurde helemaal niet. Was echt een eye opener dat het bij ons vroeger niet echt normaal was
Ohh tips van locals zijn altijd het beste haha! M’n vriend vond het ook heel lekker dus hij vindt het forum nu al helemaal fantastisch
Heerlijk!
M’n hond vond het nodig om op mij te liggen en haar kont tegen mijn kop te duwen. Katten horen klootviolen te zijn, niet honden.
Gisteravond zou mijn date nog even langskomen om doei te zeggen voor mijn spontane mini vakantie. Maar mijn vriendinnen appten of ik nog even cocktails kwam drinken, zwakke ruggengraat natuurlijk dus gegaan. Eindstand: mijn date besloot aan te sluiten en het is een dubbeldate geworden (inclusief een vijfde wiel maar super gezellig). Iets teveel wijn weer naar binnen zitten gieten. Daarna nog even alleen met mijn date bij mij thuis geweest en half 6 lagen we dan beiden te slapen. Dus vanmorgen zat ik na precies 3,5 uur slapen met een brakke kop in de Thalys. Nou lief dagboek, was niet helemaal de planning maar vaker ja zeggen tegen spontane dingen. En nu aan de gyoza’s in Parijs ![]()