Na 3 pijnstillers en een anderhalf uur warmtetherapie van mijn kat die op me sliep, ben ik eindelijk uit mijn bed en voel ik me weer een beetje menselijk. Nu snel maar wat eten, opruimen en wat werkdingetjes doen voor de sinusitis weer overwint
La Boca is echt een aanrader! (Argentijns) of Max steakhouse daar kom ik ook graag terug als ik in Praag ben.
Op het forum is restaurant LehkĆ” hlava meermaals getipt en ik vond het eten daar echt heeeeemels. Het is hier nu tyfusweer dus de vraag is hoeveel erger het daar kan zijn.
@Twijfelaar @Dommel ik ga ze eens even opzoeken, dank voor het snelle meedenken! Will report back wat de keuzes zijn geworden en hoe het beviel haha
Ik keek maandag echte meisjes in de jungle en mijn vriend moest daar om lachen, maar ondertussen heeft hij al 3 keer gevraagd wanneer er weer een nieuwe aflevering is want die wil hij zien.
Ik heb vandaag een kenocort injectie gehad in mijn heup en nu werkt alleen de lidocaine nog maar wat mij betreft ga ik leven op lido. Ik voel me zowaar levend?!
Een oudoom is overleden en hij heeft zijn befaamde recept voor kroketten op de rouwkaart laten zetten. Wat een epische move. Ik wil dat later ook joh.
Wel een van de betere manieren om te zorgen dat die duurbetaalde kaart niet direct bij het oud papier belandt. Heerlijk, wordt er nog jaren aan je gedacht als er weer een lading kroketten de frituur in gaat, kaart onder de vetsputters en ragoutvingers komt toch elke feestgelegenheid weer tevoorschijn.
Heerlijk op date met mezelf: gegeten bij de Mac, beetje geshopt tijdens koopavond en nu lekker popcorn nassen in de bios. Goede manier om mān vroege weekend in te luiden
Naar welke film ben je geweest?
Ik ga naar De Tattaās Hij begint bijna
Nou als ze zo befaamd zijn wil ik het recept ook wel, of moet ik dan per se ook naar de uitvaart komen?
Echt een leuke manier om iemand te gedenken zeg.
Ohhh ja dat restaurant is inderdaad fantastisch!!
Omg let me know hoe het was! Ben benieuwd wil ook gaan haha
Ik heb echt non stop dubbel gelegen
Ah ik vind dit zo leuk. Een collega van mij heeft het script geschreven en ik voel elke keer plaatsvervangende trots voor hem als iemand naar zijn film gaat.
Haha ik zal een foto ervan aan mijn moeder vragen en dan stuur ik 'm door.
Hij speelt zelf ook erg leuk (als we d. bedoelen)
Telefoon uit als je in de bios zit
Ik heb hem 2 weken geleden al gezien