Wat je even kwijt wil #63

Hahaha, maar nu heeft ie hem wel heeeelemaal zelf mogen kiezen!!!

22 likes

Even naar buiten geweest om boodschappen doen en voor de rest van de dag sluit ik mij op en doe ik een winterslaap.

5 likes

Ik ga vanavond vliegen zonder kind en ik heb er zooooo’n zin in om gewoon weer chips te eten en een film te kijken zonder gedoe

60 likes

Welcome to the club girllll. Laat me die rimpels maar eens zien de 21e :grin:

1 like

Dat ik me eindelijk weer een beetje mezelf voel na m’n operatie! (Mini gastric bypass) En ik voel me verder ook echt goed :partying_face::partying_face::partying_face:

41 likes

Same here :sob: heb echt van die jowls de laatste tijd. Probeer mezelf maar te vertellen dat het ok is omdat ik ook al bijna 32 ben, maar toch :joy:

3 likes

:anguished: weer iets nieuws wat ik heb gegoogled en blijkbaar een ding is. kom steeds van die termen voor lichaamsdingen tegen waar ik het bestaan niet van weet. het is beter om in onwetendheid te verkeren haha

2 likes

Hahaha sorry! Ik weet helaas van het bestaan af omdat ik het bij mezelf zag en ging googelen wat ik er zelf aan kon doen :sob: Helaas niet zoveel haha.

2 likes

Er is in de laatste week al 3x aangebeld. Echt kinderachtig maar ik doe gewoon niet open als ik niemand verwacht. Snap niet wat ze van me moeten :unamused:

Ik wilde eigenlijk vanmiddag naar de sportschool maar m’n motivatie om door deze regen te gaan is echt veel te laag.

2 likes

We zijn aan het lunchen ergens maar de serveerster praat Engels. Zegt m’n man: can I have the bouncer with cheese? :sweat_smile: (uitsmijter)

54 likes

Ik heb vandaag afgesproken om 3 uur met een vriend, appt hij net dat hij er al om 2 is. Ja sorry maar dan ben ik nog niet klaar met alles wat ik moet doen vandaag?

6 likes

Hier kwamen een paar kinderen gisteren aan de deur om te vragen of we youtubers waren. Puur door rgb kerstlampjes en mijn setup wat redelijk voor het raam staat.
Zo random. Ik deed alleen open omdat ik dacht dat het eten er was.

4 likes

Dat doet me denken aan die tweeling van ex on the beach met hun mirror eggs hahahaha

3 likes

mijn man is aan het bellen, maar kan niet achterhalen wie het is, ben zo nieuwsgierig😅

3 likes

Als er brand is bellen ze denk ik wel vaker aan dan 1x. Buren kunnen de pleuris krijgen en onverwachte cadeaus geloof ik niet in.
Als ik niemand verwacht doe ik niet open. Pleurt op.

14 likes

Jawel hoor ik piek door het gaatje, maar als ik die persoon niet ken doe ik gewoon niet open. En de postnl komt hier niet aan de deur dus dat is ook altijd uitgesloten.

2 likes

Ik kijk het WK hockey en daar horen we de spelers en scheidsrechters wel praten bij een betwisting.
Ooh en die Belgische hockeyers :heart_eyes:

Shittt ik wist niet dat dit gaande was, love onze ploeg haha. Ik moet vanaf nu echt kijken :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Hahaha ik heb hier hardop om gelachen

2 likes