Wat je even kwijt wil #63

O, verkeerd gelezen. Entschuldigung

1 like

Ja klopt! Het halve kantoor is ook figurant :joy:.

4 likes

Ik vond hem ook echt mega leuk! Echt heel erg gelachen en (beetje gĂȘnant) maar ik zou hem serieus gewoon zo een tweede keer gaan kijken haha.

4 likes

Jij ook???

1 like

Nee ik had al plannen op de dag van de opnames. Anders had ik het misschien wel gedaan.

2 likes

Loooool NOS nu met een filmpje over mensen die in de problemen komen op de woningmarkt.

Zijn het twee mensen die een huis van meer dan 9 ton hebben gekocht voordat ze hun huidige woning hadden verkocht en toen brak de oorlog uit en nu hebben ze hun woning al 3x in prijs moeten verlagen omdat niemand het wil

Ik speel ‘s werelds kleinste viool :violin:
Oh wat erg dat je een probleem hebt dat je eigenhandig gecreëerd hebt.

94 likes

Altijd dit idd. Of als er iets heftigs in een ander land gebeurt is het altijd " In Oekraine breekt de oorlog uit. Hans en Grietje moesten daarom een dag eerder terug komen van vakantie"

NOU EN!

15 likes

Brainpower had volgens mij een theatertour over de historie van de rapmuziek en was daarmee ook bij Lubach. :cry:

1 like

:pinching_hand:

6 likes
1 like

Ik heb vandaag 3 uurtjes op de receptie gewerkt en omg wat een hectisch beroep. Telefoontjes na telefoontjes, en dan weer mensen die binnenkomen die je moet ontvangen en aanmelden, mensen die weggaan, 100 knoppen die je moet bedienen voor de deuren. En als er noodmeldingen binnenkomen of brandmeldingen moet de receptie ook snel handelen. Werd helemaal panisch van al die belletjes en piepjes. .
Dus bij deze voor alle receptionisten: :+1:t3: knap werk

31 likes

Vermakelijke film! Sommige mensen in de zaal waren echt aan het schaterlachen

4 likes

Ik vond dat zo leuk, maakte u dag spannend.

2 likes

Ik heb een of ander virusje te pakken en vanavond net voor mijn eigen voordeur gekotst op weg van werk naar huis :rofl: En nu uiteraard mega honger dus ik lig in bed te bedenken of eten het waard is als ik daarna weer boven de wc hang :thinking:

5 likes

Ah yes ik kom er nu pas achter dat het vrijdag de dertiende is vandaag :heart_eyes: hou van deze dagen

3 likes

haha wat vind je er leuk aan?

Memories unlocked. Ik heb dit vroeger zo vaak geluisterd. In mijn hoofd begon automatisch het volgende nummer van de CD al.

2 likes

Ik ben op een vrijdag de dertiende geboren en vind het altijd wel een grappige datum ofzo :joy:

6 likes

Ik zit echt in mijn villain era. Daaaag iedereen die ik altijd een hand boven het hoofd hou.

12 likes

Ben iets te blij met de nieuwe steunzolen die onderweg zijn naar mijn huis. Te lang gewacht met nieuwe aanmeten en daardoor last met lopen. (Altijd hetzelfde liedje) gelukkig nu twee jaar eerder dan de vorige keer. :person_shrugging: Positief gezien.

2 likes