Ik vind het heel naar dat jullie dit mee hebben moeten maken @Blablabla ![]()
Oh dit klinkt zo leuk en gezellig! Dat is de brakheid helemaal waard. Veel plezier in Parijs!
Ik heb eyeliner op, mijn haar niet gekruld en laat de wijn staan vanavond. Who is she.
Ik heb de hele middag in bed gelegen met mn scharrel en ga nu eten bestellen en daarna staat er als toetje tiramisu van mn beste vriendin
en morgen nog een dag vrij!!! Heerlijk (ik werk om de week op zondag dus voelt extra)
Oh ja heel leuk! Dat zal ook echt precies op die plek passen. Thanks voor de tip!
Ik zit in hetzelfde vliegtuig (denk ik) als mijn favo duitse influencer en ik ben echt een beetje starstruck.
En ze is uit elkaar met haar man, maar ze zijn toch samen. ![]()
![]()
![]()
Nee dat is de favoriet van mn vriend
het is novalanalove (kut naam)
Ik had vandaag een nieuwsjaarsborrel op mijn werk. Voor het eerst sinds kerst dat ik er weer even was na 2 weken vakantie en daarna ziekehuis bezoeken. Wel fijn iedereen weer te zien. Maandag weer een paar uurtjes werken. ( mijn baas zit enorm te hameren op gelijk weer volle bak tot de operatie, maar ik trek dat denk ik niet hoor. Voel me er nu al kut en gestrest onder)
Iemand vertelde me ooit dat als je de hik hebt dat je moeder dan aan je denkt, sindsdien vind ik de hik minder irritant ![]()
Ik zag laatst een man van 75 jaar ofzo die 35 uur de hik had gehad. Wat zegt dit?!?!?!
Edit: ik heb hem pillen gegeven, maar had hem alleen moeten zeggen dat ie geen vis was en dat zijn dode moeder aan hem dacht.
Ik denk dat hij een vis is.
Mijn vader heeft mij (en iedereen en zijn moeder) tot vervelends toe verteld dat mijn opa (zijn vader dus) ooit twee weken lang de hik had. Mijn opa lag toen ook in het ziekenhuis, al had dat geloof in weinig met de hik te maken haha
(Omg dit verhaal heb ik dus al 400x aangehoord maar ik twijfel nu ineens of het twee weken was, dat is wel heel lang. Even fact checken)
kan je eigenlijk ook de hik hebben in je slaap? ![]()
Ja, kan wel, maar dan is meestal wel iets onderliggends aan de hand.
Ik zag een keer op tv een jonge man die jarenlang de hik had. Heel sneu. Het deed ook gewoon zeer, hij kon niet meer werken, niet lekker slapen. Heel triest. Niks hielp.
Weet niet of je hier op ongevraagd advies zit te wachten mbt werk:
Samenvatting
Je kan al voor je operatie een afspraak maken met de bedrijfsarts om te overleggen wat goed is voor jou en haalbaar is. Een afspraak met de bedrijfsarts mag je altijd maken. Als ik de bedrijfsarts was zou ik je baas streng toespreken ![]()
Ik ga de laatste tijd best vaak alleen naar het theater, maar het nadeel daaraan is dat je niet met iemand kan napraten! Of is iemand hier ook onlangs naar before after geweest? ![]()
Ik haat mannen. Je zou verwachten dat als ze richting de 30 gaan dat ze zich wel langzaam gaan gedragen toch. Maar volgensmij worden ze alleen maar erger.
Ik heb dus een Smart TV maar ik had nooit zin om het wifi wachtwoord in te typen via die afstandsbediening en allemaal apps te installeren dus ik gebruikte gewoon de Chromecast. Nu heeft iemand anders dus dat wachtwoord ingevuld en die apps voor me geïnstalleerd en het is echt heel chill. De verbinding is zoveel stabieler en ik kan gewoon pauzeren met de afstandsbediening
Zo lui ben ik ook ![]()
Ik voel mij weer 16 ik zit in een bus denk ik de goede richting huis. Maar eigenlijk heb ik nog geen idee hoe ik thuis kom en moet de chauffeur rustig rijden voor ik over mijn nek ga