Wat je even kwijt wil #63

Echt fuck de gen Z generatie die nu al in de bus vanaf rembrandt naar huis gaan SKREEUWEND over hun gevoelens en hoe de avond was. Chick ik probeer als 37 jarige na 5 liter bier uit te vinden waar ik ben, hoe ik thuis kom en om niet te kotsen in de nachtbus. In mijn tijd begon de avond net zonder piepende oren door jullie geschreeuw

19 likes

Precies op het moment dat ik mijn buurt in reed klapten alle lantaarnpalen eruit. Of ik ben wel erg statisch geladen óf er sluipt een horror iets door de straat :cautious:

3 likes

Ik dacht vandaag een deadline te hebben voor een cursus en ik had al helemaal mijn wekker gezet om er de hele dag aan te werken. Toen ik vanochtend inlogde zag ik dat mijn progressie op 100% stond, blijkbaar had ik vorige week alles gedaan voor twee weken! En nu heb ik gewoon een vrije zondag!!! Best feeling ever!

75 likes

Of iemand had een Deluminator op zak. :woman_mage:

8 likes

En @Blablabla Heel herkenbaar idd! Weet nog goed dat m“n zus en ik voor de eerste keer onze stiefmoeder ontmoeten. Onze stiefbroer stootte iets om en mijn zus en ik verstijfden allebei, terwijl stiefmoeder heel rustig reageerde en alles gewoon werd opgekuist zonder geschreeuw. Ik was toen 29 btw, zo diep zit dat er dus in.

21 likes

Ik ben sinds tijden weer naar de sportschool geweest. Ik kan niet wachten op de spierpijn morgen

5 likes

Nog niet maar ik ga er volgende week zaterdag heen, ook in mijn eentje, dus als je daarna nog behoefte hebt om na te praten dan mag dat :slight_smile:

2 likes

Leuk! Ja ik vond het heel knap gedaan. Veel plezier! :slight_smile:

3 likes

Ik heb gisteravond voor het eerst sinds de pandemie m’n verjaardag gevierd en het was zo leuk :pleading_face: ik had best wel verschillende groepen mensen uitgenodigd (familie, vrienden van vroeger en nieuwere vrienden en collega’s) en mensen mengden best wel leuk! En ik nu lekker ontbijten met taart en heb nog snacks voor de hele week over

51 likes

Plus: lekker zelfzorgdagje, eindelijk weer henna in haar en zo’n leuk Peel off maskertje

Min: maskertje uiteraard te lang laten zitten en te ongeduldig van het gezicht getrokken, in een moeite door halve wenkbrauw weg-geƫpileerd

5 likes

Ik kom er net achter dat er een nieuw seizoen van de Verhulstjes is begonnen (iedere zondag een nieuwe aflevering op Videoland) en ben daar veel te blij over haha, vind dat zo’n leuke serie

27 likes

Ben echt woest dat ze per week uploaden en dan ook pas om 21u?! :triumph:

Ik ben pas over 2 maanden jarig maar heb net een hotel geboekt, besloten om het verder te skippen. Nu al blij met deze keus.

7 likes

Oh huh ik zag net dat aflevering 1 erop staat maar die is dan van vorige week dus?

1 like

Ja!

2 likes

Het is vorige week ook pas begonnen in Belgiƫ en daar om 20:55 op tv, dus ik vind 21:00 online in Nederland heel schappelijk, beter dan eerdere seizoenen dat het maanden later pas online kwam!

2 likes

Ik was donderdag begonnen met het kijken van alle seizoenen en heb gister de laatste gekeken + de aflevering waarin Gert afscheid neemt van Samson (Biecht : tranen met tuiten lol)

Maar nu baal ik echt dat ik seizoen 4 niet ook lekker kan bingen hahaha

Heb je expeditie Gooris ook al gezien? Dat vond ik ook echt heerlijk

6 likes

Daarvan staat de 1e aflevering van het 2e seizoen ook op Videoland!

Ben net bezig met seizoen 1 van de verhulstjes en ik hoop niet dat die honden piemel een terug komend iets is…

1 like

:zipper_mouth_face:

13 likes