Oooh zo. Nee iemand die een uitsmijter had en het op haar instagram ook vertaalde als mirrored eggs.
hahaha oke ja dan is het anders, maar mijne is met kluit en doet het nog perfect
Esmee en sharon van ex on the beach ook hahaha
Hahahaja ohhh oeps sorry
Met mn vriend!
Ohh ik herken dit zo van vroeger. Laatst was ik bij mijn vriend thuis en toen viel de jam kapot en ik zat gewoon helemaal gespannen te wachten tot er iemand ging schreeuwen, maar dat gebeurde helemaal niet. Was echt een eye opener dat het bij ons vroeger niet echt normaal was
Ohh tips van locals zijn altijd het beste haha! M’n vriend vond het ook heel lekker dus hij vindt het forum nu al helemaal fantastisch
Heerlijk!
M’n hond vond het nodig om op mij te liggen en haar kont tegen mijn kop te duwen. Katten horen klootviolen te zijn, niet honden.
Gisteravond zou mijn date nog even langskomen om doei te zeggen voor mijn spontane mini vakantie. Maar mijn vriendinnen appten of ik nog even cocktails kwam drinken, zwakke ruggengraat natuurlijk dus gegaan. Eindstand: mijn date besloot aan te sluiten en het is een dubbeldate geworden (inclusief een vijfde wiel maar super gezellig). Iets teveel wijn weer naar binnen zitten gieten. Daarna nog even alleen met mijn date bij mij thuis geweest en half 6 lagen we dan beiden te slapen. Dus vanmorgen zat ik na precies 3,5 uur slapen met een brakke kop in de Thalys. Nou lief dagboek, was niet helemaal de planning maar vaker ja zeggen tegen spontane dingen. En nu aan de gyoza’s in Parijs
Oh dit klinkt zo leuk en gezellig! Dat is de brakheid helemaal waard. Veel plezier in Parijs!
Ik heb eyeliner op, mijn haar niet gekruld en laat de wijn staan vanavond. Who is she.
Ik heb de hele middag in bed gelegen met mn scharrel en ga nu eten bestellen en daarna staat er als toetje tiramisu van mn beste vriendin en morgen nog een dag vrij!!! Heerlijk (ik werk om de week op zondag dus voelt extra)
Oh ja heel leuk! Dat zal ook echt precies op die plek passen. Thanks voor de tip!
Ik zit in hetzelfde vliegtuig (denk ik) als mijn favo duitse influencer en ik ben echt een beetje starstruck.
En ze is uit elkaar met haar man, maar ze zijn toch samen.
Nee dat is de favoriet van mn vriend het is novalanalove (kut naam)
Ik had vandaag een nieuwsjaarsborrel op mijn werk. Voor het eerst sinds kerst dat ik er weer even was na 2 weken vakantie en daarna ziekehuis bezoeken. Wel fijn iedereen weer te zien. Maandag weer een paar uurtjes werken. ( mijn baas zit enorm te hameren op gelijk weer volle bak tot de operatie, maar ik trek dat denk ik niet hoor. Voel me er nu al kut en gestrest onder)
Iemand vertelde me ooit dat als je de hik hebt dat je moeder dan aan je denkt, sindsdien vind ik de hik minder irritant
Ik zag laatst een man van 75 jaar ofzo die 35 uur de hik had gehad. Wat zegt dit?!?!?!
Edit: ik heb hem pillen gegeven, maar had hem alleen moeten zeggen dat ie geen vis was en dat zijn dode moeder aan hem dacht.