Wat je even kwijt wil #63

:cry: Ik was van plan om vandaag een muur te schilderen en nu heeft het dak daar vannacht gelekt :cry: :cry: :cry:

1 like

Gefeliciteerd!

3 likes

Ik ben misselijk en kan echt niet tegen overgeven. :nauseated_face:

1 like

Mijn goede voornemen om op elke vrije vrijdag minimaal een uur te wandelen kan ik vergeten met dit weer. Zo geen zin om naar buiten te gaan.

2 likes

Lekkere dagboekpost, maar ik heb zo lekker gesport zojuist. Ik voelde me helemaal bleg daar voor (te lezen op het forum :d), maar sporten laat me nooit slechter voelen. Soms kom ik er daarna alsnog helemaal bleg uit, maar nu doen de endorfines hun werk :sunglasses: :sunglasses:

18 likes

Ik heb per ongeluk een pakje stroopkoeken gekocht van 10,95 (voor 5 koekjes)

11 likes

Omg begint me ineens op te vallen dat ik echt een oude kop krijg :sob:

7 likes

Beter dan dat je gister de muur helemaal strak had geverfd en dat het dan vandaag verpest was door lekkage

13 likes

Ik had deze realisatie een paar weken geleden en can’t unsee sindsdien :sob:

1 like

Ik zit een heel pak autodrop naar binnen te werken het is verschrikkelijk maar wel lekker

8 likes

Het is half vijf bijna en het is nog zo licht! Fijn!

26 likes

Dit heb ik soms als ik ongesteld ga worden

8 likes

Zouden er 2 mensen op de aarde zijn die precies dezelfde smaak hebben? Dat zijn echt heel veel mogelijkheden dus een hele kleine kans maar er zijn ook heel veel mensen (geweest)

2 likes

Qua alles. En ook qua eten heb ik altijd dat je veel dezelfde dingen lekker vindt maar er minimaal 1 ding is wat wel verschilt. Ik bedoel dus echt een identieke smaak.

Stom hechtingen mochten er vandaag toch nog niet uit. :expressionless: Nog minder proberen te bewegen haha.

1 like

Wow ja inderdaad, was me nog helemaal niet opgevallen! Geeft weer een beetje hoop na die grauwe maanden.

5 likes

Ik wil patatjes en een kaassoufle eten :sob:

Dan doe je dat toch?

3 likes

Nee, me mammie heeft al eten gemaakt :innocent::joy:
Ik zend wel een bericht het universum in

3 likes

Mieter dat in de prullenbak en ga naar de snackbar

5 likes