Ik was van plan om vandaag een muur te schilderen en nu heeft het dak daar vannacht gelekt
Gefeliciteerd!
Ik ben misselijk en kan echt niet tegen overgeven.
Mijn goede voornemen om op elke vrije vrijdag minimaal een uur te wandelen kan ik vergeten met dit weer. Zo geen zin om naar buiten te gaan.
Lekkere dagboekpost, maar ik heb zo lekker gesport zojuist. Ik voelde me helemaal bleg daar voor (te lezen op het forum :d), maar sporten laat me nooit slechter voelen. Soms kom ik er daarna alsnog helemaal bleg uit, maar nu doen de endorfines hun werk
Ik heb per ongeluk een pakje stroopkoeken gekocht van 10,95 (voor 5 koekjes)
Omg begint me ineens op te vallen dat ik echt een oude kop krijg
Beter dan dat je gister de muur helemaal strak had geverfd en dat het dan vandaag verpest was door lekkage
Ik had deze realisatie een paar weken geleden en can’t unsee sindsdien
Ik zit een heel pak autodrop naar binnen te werken het is verschrikkelijk maar wel lekker
Het is half vijf bijna en het is nog zo licht! Fijn!
Dit heb ik soms als ik ongesteld ga worden
Zouden er 2 mensen op de aarde zijn die precies dezelfde smaak hebben? Dat zijn echt heel veel mogelijkheden dus een hele kleine kans maar er zijn ook heel veel mensen (geweest)
Qua alles. En ook qua eten heb ik altijd dat je veel dezelfde dingen lekker vindt maar er minimaal 1 ding is wat wel verschilt. Ik bedoel dus echt een identieke smaak.
Stom hechtingen mochten er vandaag toch nog niet uit. Nog minder proberen te bewegen haha.
Wow ja inderdaad, was me nog helemaal niet opgevallen! Geeft weer een beetje hoop na die grauwe maanden.
Ik wil patatjes en een kaassoufle eten
Dan doe je dat toch?
Nee, me mammie heeft al eten gemaakt
Ik zend wel een bericht het universum in
Mieter dat in de prullenbak en ga naar de snackbar