Ik denk dat hij een vis is.
Mijn vader heeft mij (en iedereen en zijn moeder) tot vervelends toe verteld dat mijn opa (zijn vader dus) ooit twee weken lang de hik had. Mijn opa lag toen ook in het ziekenhuis, al had dat geloof in weinig met de hik te maken haha
(Omg dit verhaal heb ik dus al 400x aangehoord maar ik twijfel nu ineens of het twee weken was, dat is wel heel lang. Even fact checken)
kan je eigenlijk ook de hik hebben in je slaap?
Ja, kan wel, maar dan is meestal wel iets onderliggends aan de hand.
Ik zag een keer op tv een jonge man die jarenlang de hik had. Heel sneu. Het deed ook gewoon zeer, hij kon niet meer werken, niet lekker slapen. Heel triest. Niks hielp.
Weet niet of je hier op ongevraagd advies zit te wachten mbt werk:
Samenvatting
Je kan al voor je operatie een afspraak maken met de bedrijfsarts om te overleggen wat goed is voor jou en haalbaar is. Een afspraak met de bedrijfsarts mag je altijd maken. Als ik de bedrijfsarts was zou ik je baas streng toespreken
Ik ga de laatste tijd best vaak alleen naar het theater, maar het nadeel daaraan is dat je niet met iemand kan napraten! Of is iemand hier ook onlangs naar before after geweest?
Ik haat mannen. Je zou verwachten dat als ze richting de 30 gaan dat ze zich wel langzaam gaan gedragen toch. Maar volgensmij worden ze alleen maar erger.
Ik heb dus een Smart TV maar ik had nooit zin om het wifi wachtwoord in te typen via die afstandsbediening en allemaal apps te installeren dus ik gebruikte gewoon de Chromecast. Nu heeft iemand anders dus dat wachtwoord ingevuld en die apps voor me geïnstalleerd en het is echt heel chill. De verbinding is zoveel stabieler en ik kan gewoon pauzeren met de afstandsbediening
Zo lui ben ik ook
Ik voel mij weer 16 ik zit in een bus denk ik de goede richting huis. Maar eigenlijk heb ik nog geen idee hoe ik thuis kom en moet de chauffeur rustig rijden voor ik over mijn nek ga
Echt fuck de gen Z generatie die nu al in de bus vanaf rembrandt naar huis gaan SKREEUWEND over hun gevoelens en hoe de avond was. Chick ik probeer als 37 jarige na 5 liter bier uit te vinden waar ik ben, hoe ik thuis kom en om niet te kotsen in de nachtbus. In mijn tijd begon de avond net zonder piepende oren door jullie geschreeuw
Precies op het moment dat ik mijn buurt in reed klapten alle lantaarnpalen eruit. Of ik ben wel erg statisch geladen óf er sluipt een horror iets door de straat
Ik dacht vandaag een deadline te hebben voor een cursus en ik had al helemaal mijn wekker gezet om er de hele dag aan te werken. Toen ik vanochtend inlogde zag ik dat mijn progressie op 100% stond, blijkbaar had ik vorige week alles gedaan voor twee weken! En nu heb ik gewoon een vrije zondag!!! Best feeling ever!
Of iemand had een Deluminator op zak.
En @Blablabla Heel herkenbaar idd! Weet nog goed dat m´n zus en ik voor de eerste keer onze stiefmoeder ontmoeten. Onze stiefbroer stootte iets om en mijn zus en ik verstijfden allebei, terwijl stiefmoeder heel rustig reageerde en alles gewoon werd opgekuist zonder geschreeuw. Ik was toen 29 btw, zo diep zit dat er dus in.
Ik ben sinds tijden weer naar de sportschool geweest. Ik kan niet wachten op de spierpijn morgen
Nog niet maar ik ga er volgende week zaterdag heen, ook in mijn eentje, dus als je daarna nog behoefte hebt om na te praten dan mag dat
Leuk! Ja ik vond het heel knap gedaan. Veel plezier!
Ik heb gisteravond voor het eerst sinds de pandemie m’n verjaardag gevierd en het was zo leuk ik had best wel verschillende groepen mensen uitgenodigd (familie, vrienden van vroeger en nieuwere vrienden en collega’s) en mensen mengden best wel leuk! En ik nu lekker ontbijten met taart en heb nog snacks voor de hele week over
Plus: lekker zelfzorgdagje, eindelijk weer henna in haar en zo’n leuk Peel off maskertje
Min: maskertje uiteraard te lang laten zitten en te ongeduldig van het gezicht getrokken, in een moeite door halve wenkbrauw weg-geëpileerd