Is slecht voor het milieu!
Het is vrijdag, eet dat voor 2nd dinner.
Dan gooi je het in de tuin dan is het compost
Ik ga volgende week naar de kapper. En ik heb zin om daarna even naar de kruidvat een pakje blond te halen en dan wat random plukjes lichter verven. Maar dat moet ik niet doen want ik ga al voor een soort van pony weer en dat is al genoeg ellende.
Ik heb een side shave genomen en nu voel ik me een zoomer. Take that midlife crisis.
Ik weet niet of je het gezien had, maar het item ging over problemen op de woningmarkt en dit waren de enige personen die in beeld gebracht werden. De kritiek richt zich volgens mij vooral op de selectie van de NOS in deze.
Toen ik dat bericht van @Zemraluani las dacht ik meteen “misschien zijn dat wel @anon50301661 en partner”.
Er is iemand uit mijn spotify family account gegaan en ik heb mijn tante gevraagd of ze misschien een euro meer wil betalen (net zoals alle andere leden) en ze weigert dat gewoon
Ah helaas, dan moet ze maar d’r eigen premium betalen en mag ze niet meer met jou meedoen.
Ze doet heel moeilijk en vraagt nu ook naar een ‘nota’ hahaha ja doei wees blij dat ik dit allemaal regel. Het gaat ook echt van drie naar vier euro
Pfff je zou maar een euro meer moeten betalen om onbeperkt muziek te kunnen luisteren. Uberhaupt de normale spotify premium prijs gaat toch nergens over eigenlijk.
Mijn man is in slaap gevallen op de bank na t avondeten en ik twijfel of ik m wakker moet maken zometeen. Ik zou t zelf arelaxed vinden om uuuuren in de avond te slapen, maar een powernap van 45 min lijkt me dan wel weer lekker. Dus als ik (perongeluk) in slaap val zou ik wel wakker gemaakt willen worden. Maar ik denk hij niet? Maar misschien wel? Dilemma.
Wij helpen je wel
Wakker maken?
- Ja
- Nee
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Haha thanks! FF to the rescue 🫶
Mijn vriend maakte mijn vanmiddag wakker en toen was ik mega chagrijnig haha. Na wat eten ben ik wel weer bijgetrokken en wel blij mee anders slaap ik vanavond weer slecht denk ik.
Oke hij draaide zich om op de bank, keek met een schuin oog naar mij en sliep verder dus toen ben ik snel naar m toegelopen en gevraagd “wil je de hele avond slapen?” En haalde hij zijn schouders op. Toen vroeg ik “moet ik je zo wakker maken?” En toen zei hij “hm.”
Dus ik laat m liggen geloof ik?
Lekker laten, als hij gaat zeuren dan heb je hem gewaarschuwd.
Nee, gewoon een glas koud water over hem heen gooien. Kunnen wij lachen
Ik zag dit op tiktok. En toen wist ik niet zo goed of ik nou moest lachen of niet.
En toen kwam ik deze tegen en nu ben ik al helemaal de weg kwijt.
Hahaha wat een pracht, ik weet nu al wat ik onbewust ga opzetten volgende keer als ik heel dronken ben
Edit: niet die eerste wat een zeiknummer