Ik heb een nepplant gekocht. Dat dacht ik nooit te doen, want ik hou niet van nep. Maar ik werd steeds zo verdrietig van planten die ik mijn donkere huis het leven laten en word wel gelukkig van groen.
Nou dan stop maar met kijken ![]()
Oh god vreselijk hahaha. Word daar helemaal naar van.
Ik ben zo klaar met dit weekend dat ik gewoon zin heb om naar mijn werk te gaan. En daar is het niet al te gezellig.
Ik had al last van een opgeblazen buik en toch besloot ik iets te maken met bonen. Ik ben soms niet zo slim.
Nog een paar uur en dan kan je weer lekker ergeren aan collegaās
Oh neuh, ik ga ze lekker terroriseren.
Dat is ook een manier om je tijd in te vullen
Dit weekend naar Berlijn gegaan, 3x aangeschoven voor Berghain en niet binnengeraakt
valt ook echt niet af te leiden op wat ze selecterenā¦
Ben de nieuwste aflevering aan het kijken en het gaat over, jawel⦠de ballen van Leo
inclusief beeldmateriaal
Zo zagen we er zeker niet uit
de meisjes voor ons (Duits wel) zagen er gewoon neutraal zwart gekleed uit (niks speciaal) en mochten wel binnen⦠heel gek!
Speciale choker met ring aan (uit een fetish shop), zwarte leren broek en leren bh erop en leren plateau laarsjes (geen hak), een donkergroene mantel (wat natuurlijk veel bedekte door de koude) en van make-up wat oogschaduw en eyeliner. Kleren waar ik wel mezelf in ben dus heb me ook niet anders voorgedaan om āerbijā te kunnen horen.
Naar Kitkatklub en Tresor!
Een vers bed dat je niet zelf op hebt hoeven maken (ik woon alleen dus voor mij zou dit de droom zijn, haha)

Ik heb twee weken wel doorgeslapen en nu alweer sinds een aantal dagen totaal niet. Ik word hier zo moe van he
Zetoo kdekn pom
Ik ben zo blij dat mn werk bestie er vandaag weer is. Want mn gesprekstof voor heteromannen waar ik geen interesse in heb is op.
Wauw ik heb echt 0 zin om naar mijn werk te gaan vandaag š« waaaaarom is t weekend zo kort