Ik luister toch liever naar de witte chocolade song.
Wellll doen!!!
We hebben vanavond al bij la Boca gegeten, was idd echt heel lekker! Ook super gezellig restaurant, niet super toeristisch en we hadden Argentijnse live muziek!
Was gewoon het bestaan van dit pareltje vergeten, maar nu heb ik hem in mn hoofd.
Mijn beste vriendin woont nog steeds in Praag waardoor ik er geregeld kom en zij tipte mij dus dit restaurant. Inderdaad niet toeristisch en super knus! Fijn dat jij het ook lekker vond! Want vond je vriend er van?
Gisteravond lag ik met mijn vriend in bed en zei ik:âWat denk je eigenlijk wat Andrew Tate van totally spies vindt?â. Waarna ik gelijk een scheet moest laten. Zegt mijn vriend zo:â Volgens mij heb je zojuist een antwoord op je eigen vraag gegevenâ. Ik ging echt stuk hahaha.
Aaaah spotify ligt eruit! Net nu ik lekker muziek aan het luisteren ben, anyway miss mijn cue om te gaan slapen
Mijn ouders vinden van elkaar dat de ander écht geen smaak heeft. Als ze het nog eens hebben over toen ze getrouwd waren, dan zijn ze zó blij dat ze nu alles zelf mogen kiezen. Ga ik met mijn vader op pad voor een nieuwe bank voor in zijn huis. Kiest hij exact dezelfde kleur (saffraangeel, ook niet echt je meest neutrale random kleur) als mijn moeder een jaar geleden bij haarzelf heeft binnen gezet
.
Hahaha, maar nu heeft ie hem wel heeeelemaal zelf mogen kiezen!!!
Even naar buiten geweest om boodschappen doen en voor de rest van de dag sluit ik mij op en doe ik een winterslaap.
Ik ga vanavond vliegen zonder kind en ik heb er zoooooân zin in om gewoon weer chips te eten en een film te kijken zonder gedoe
Welcome to the club girllll. Laat me die rimpels maar eens zien de 21e
Mijn 40-jarige vriend heeft de term âmain characterâ ontdekt. Echt om te janken.
Dat ik me eindelijk weer een beetje mezelf voel na mân operatie! (Mini gastric bypass) En ik voel me verder ook echt goed
Same here heb echt van die jowls de laatste tijd. Probeer mezelf maar te vertellen dat het ok is omdat ik ook al bijna 32 ben, maar toch
weer iets nieuws wat ik heb gegoogled en blijkbaar een ding is. kom steeds van die termen voor lichaamsdingen tegen waar ik het bestaan niet van weet. het is beter om in onwetendheid te verkeren haha
Hahaha sorry! Ik weet helaas van het bestaan af omdat ik het bij mezelf zag en ging googelen wat ik er zelf aan kon doen Helaas niet zoveel haha.
Er is in de laatste week al 3x aangebeld. Echt kinderachtig maar ik doe gewoon niet open als ik niemand verwacht. Snap niet wat ze van me moeten
Ik wilde eigenlijk vanmiddag naar de sportschool maar mân motivatie om door deze regen te gaan is echt veel te laag.
We zijn aan het lunchen ergens maar de serveerster praat Engels. Zegt mân man: can I have the bouncer with cheese? (uitsmijter)