Ik kom er net achter dat er een nieuw seizoen van de Verhulstjes is begonnen (iedere zondag een nieuwe aflevering op Videoland) en ben daar veel te blij over haha, vind dat zo’n leuke serie
Ben echt woest dat ze per week uploaden en dan ook pas om 21u?!
Ik ben pas over 2 maanden jarig maar heb net een hotel geboekt, besloten om het verder te skippen. Nu al blij met deze keus.
Oh huh ik zag net dat aflevering 1 erop staat maar die is dan van vorige week dus?
Ja!
Het is vorige week ook pas begonnen in België en daar om 20:55 op tv, dus ik vind 21:00 online in Nederland heel schappelijk, beter dan eerdere seizoenen dat het maanden later pas online kwam!
Ik was donderdag begonnen met het kijken van alle seizoenen en heb gister de laatste gekeken + de aflevering waarin Gert afscheid neemt van Samson (Biecht : tranen met tuiten lol)
Maar nu baal ik echt dat ik seizoen 4 niet ook lekker kan bingen hahaha
Heb je expeditie Gooris ook al gezien? Dat vond ik ook echt heerlijk
Daarvan staat de 1e aflevering van het 2e seizoen ook op Videoland!
Ben net bezig met seizoen 1 van de verhulstjes en ik hoop niet dat die honden piemel een terug komend iets is…
Ik heb een nepplant gekocht. Dat dacht ik nooit te doen, want ik hou niet van nep. Maar ik werd steeds zo verdrietig van planten die ik mijn donkere huis het leven laten en word wel gelukkig van groen.
Nou dan stop maar met kijken
Oh god vreselijk hahaha. Word daar helemaal naar van.
Ik ben zo klaar met dit weekend dat ik gewoon zin heb om naar mijn werk te gaan. En daar is het niet al te gezellig.
Ik had al last van een opgeblazen buik en toch besloot ik iets te maken met bonen. Ik ben soms niet zo slim.
Nog een paar uur en dan kan je weer lekker ergeren aan collega’s
Oh neuh, ik ga ze lekker terroriseren.
Dat is ook een manier om je tijd in te vullen
Dit weekend naar Berlijn gegaan, 3x aangeschoven voor Berghain en niet binnengeraakt valt ook echt niet af te leiden op wat ze selecteren…
Ben de nieuwste aflevering aan het kijken en het gaat over, jawel… de ballen van Leo inclusief beeldmateriaal