Wat je even kwijt wil #63

Ik luister toch liever naar de witte chocolade song.

7 likes

Wellll doen!!!

2 likes

We hebben vanavond al bij la Boca gegeten, was idd echt heel lekker! Ook super gezellig restaurant, niet super toeristisch en we hadden Argentijnse live muziek!

1 like

Was gewoon het bestaan van dit pareltje vergeten, maar nu heb ik hem in mn hoofd.

3 likes

Mijn beste vriendin woont nog steeds in Praag waardoor ik er geregeld kom en zij tipte mij dus dit restaurant. Inderdaad niet toeristisch en super knus! Fijn dat jij het ook lekker vond! Want vond je vriend er van?

Gisteravond lag ik met mijn vriend in bed en zei ik:‘Wat denk je eigenlijk wat Andrew Tate van totally spies vindt?’. Waarna ik gelijk een scheet moest laten. Zegt mijn vriend zo:’ Volgens mij heb je zojuist een antwoord op je eigen vraag gegeven’. Ik ging echt stuk hahaha.

18 likes

Aaaah spotify ligt eruit! Net nu ik lekker muziek aan het luisteren ben, anyway miss mijn cue om te gaan slapen :sweat_smile:

1 like

Mijn ouders vinden van elkaar dat de ander écht geen smaak heeft. Als ze het nog eens hebben over toen ze getrouwd waren, dan zijn ze zó blij dat ze nu alles zelf mogen kiezen. Ga ik met mijn vader op pad voor een nieuwe bank voor in zijn huis. Kiest hij exact dezelfde kleur (saffraangeel, ook niet echt je meest neutrale random kleur) als mijn moeder een jaar geleden bij haarzelf heeft binnen gezet :thumbsup: :joy:.

70 likes

Hahaha, maar nu heeft ie hem wel heeeelemaal zelf mogen kiezen!!!

22 likes

Even naar buiten geweest om boodschappen doen en voor de rest van de dag sluit ik mij op en doe ik een winterslaap.

5 likes

Ik ga vanavond vliegen zonder kind en ik heb er zooooo’n zin in om gewoon weer chips te eten en een film te kijken zonder gedoe

60 likes

Welcome to the club girllll. Laat me die rimpels maar eens zien de 21e :grin:

1 like

Mijn 40-jarige vriend heeft de term ‘main character’ ontdekt. Echt om te janken.

20 likes

Dat ik me eindelijk weer een beetje mezelf voel na m’n operatie! (Mini gastric bypass) En ik voel me verder ook echt goed :partying_face::partying_face::partying_face:

41 likes

Same here :sob: heb echt van die jowls de laatste tijd. Probeer mezelf maar te vertellen dat het ok is omdat ik ook al bijna 32 ben, maar toch :joy:

3 likes

:anguished: weer iets nieuws wat ik heb gegoogled en blijkbaar een ding is. kom steeds van die termen voor lichaamsdingen tegen waar ik het bestaan niet van weet. het is beter om in onwetendheid te verkeren haha

2 likes

Hahaha sorry! Ik weet helaas van het bestaan af omdat ik het bij mezelf zag en ging googelen wat ik er zelf aan kon doen :sob: Helaas niet zoveel haha.

2 likes

Er is in de laatste week al 3x aangebeld. Echt kinderachtig maar ik doe gewoon niet open als ik niemand verwacht. Snap niet wat ze van me moeten :unamused:

Ik wilde eigenlijk vanmiddag naar de sportschool maar m’n motivatie om door deze regen te gaan is echt veel te laag.

2 likes

We zijn aan het lunchen ergens maar de serveerster praat Engels. Zegt m’n man: can I have the bouncer with cheese? :sweat_smile: (uitsmijter)

54 likes