Wat je even kwijt wil #63

Ik heb vandaag afgesproken om 3 uur met een vriend, appt hij net dat hij er al om 2 is. Ja sorry maar dan ben ik nog niet klaar met alles wat ik moet doen vandaag?

6 likes

Hier kwamen een paar kinderen gisteren aan de deur om te vragen of we youtubers waren. Puur door rgb kerstlampjes en mijn setup wat redelijk voor het raam staat.
Zo random. Ik deed alleen open omdat ik dacht dat het eten er was.

4 likes

Dat doet me denken aan die tweeling van ex on the beach met hun mirror eggs hahahaha

3 likes

mijn man is aan het bellen, maar kan niet achterhalen wie het is, ben zo nieuwsgierig😅

3 likes

Als er brand is bellen ze denk ik wel vaker aan dan 1x. Buren kunnen de pleuris krijgen en onverwachte cadeaus geloof ik niet in.
Als ik niemand verwacht doe ik niet open. Pleurt op.

14 likes

Jawel hoor ik piek door het gaatje, maar als ik die persoon niet ken doe ik gewoon niet open. En de postnl komt hier niet aan de deur dus dat is ook altijd uitgesloten.

2 likes

Ik kijk het WK hockey en daar horen we de spelers en scheidsrechters wel praten bij een betwisting.
Ooh en die Belgische hockeyers :heart_eyes:

Shittt ik wist niet dat dit gaande was, love onze ploeg haha. Ik moet vanaf nu echt kijken :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Hahaha ik heb hier hardop om gelachen

2 likes

Ik heb vandaag mijn kerstboom opgeborgen (ja omg) maar nu is die hoek gelijk zo donker. Dat is altijd zo jammer :sob:

6 likes

ik vind dat er een movement moet komen die kerstbomen in heel januari normaliseert (mijne staat ook nog)

11 likes

Iemand die ik ken en de influencer-lifestyle ambieert plaatste dat van de week ook op haar instagram. :smiling_face_with_tear:

1 like

Echt niet! Ik judge mensen zo erg die nu nog hun boom hebben staan. Vooral als het een echte is. Een huis bij mij in de straat heeft de boom nog opstaan en die takken hangen zo erg dat er nu ballen uitvallen.

Dus die boom is zichzelf als het ware aan het aftuigen

22 likes

Wat leuk! Met wie ga je?

1 like

Ik ben toch naar de sportschool gegaan, en zit nu een bak kwark te eten. Mag ik mezelf al een fitgirl noemen

14 likes

Haha ja mijn kerstdorp staat er ook nog steeds :joy: maar heb echt de kracht nog niet gevonden om al die shit weer in dozen te doen en netjes op te bergen haha

1 like

Wie? Dit komt me bekend voor haha.

1 like

Ode aan dolly’s:

Door mijn extreme uitstelgedrag stond een ladekast al een half jaar in de kelder stof te vangen. Nu heb ik besloten om, in plaats van iemand uit te nodigen dat sterk genoeg is om mee te dragen, twee van deze dingen bij de Action te kopen (10 euro per stuk) en heb ik die rotkast helemaal alleen naar boven gerold :heart_eyes:

Serieus, hoe ben ik al drie keer verhuisd zonder deze dingen??

34 likes

Goed bezig.
Ik heb laatst ook paar zware dingen in huis verplaatst om het op het boodschappen karretje te zetten. Het onderstel dus, de tas ervan af te halen eerst
Vond ik ook vrij handig van mezelf

3 likes

Wat goed! Maar bedoel je dan met een lift want deze dingen “rol” je niet ff een trap omhoog toch?

2 likes