Doel staat op 10.000 maar gemiddeld loop ik er 19.000 op een dag.
oo zo knap.
Ik heb het een tijdje ook echt goed vol gehouden. tot ik eigenlijk verhuisd ben ironisch genoeg naar waar ik nu woon. nu haal ik het vaker niet dan wel. terwijl lopen hier veel mooier is.
Binnenkort maar weer eens normaal gaan maken.
Ik kwam vandaag mijn lievelingsjuf van de basisschool tegen. Was echt leuk om als volwassenen te kletsen.
Ja, leuk!
hahaha ik krijg net mail of ik via The Insiders iets wil proberen: kantoorartikelen. Dus ik zit even te scrollen door wat ze aan bieden; allemaal soorten pennen. En als sluitstuk: een slijmpakket. Zoo random haha, speelgoed voor kinderen dus. verder allemaal āfancy pennenā en dan afsluiten met een slijmpakket.
Lol ik bedenk me nu pas dat ze me op werk vorige week maandag hebben gevraagd of ik een bevroren handdoek uit de vriezer wou halen.
We hadden de stekker enzo eruit gehaald.
Maar ik heb er verder niet aan gedacht. De handdoek is weg en de stekker zit er weer in gelukkig maar niet dankzij mij haha
Ooh ja, dit heb ik ook wel eens gedaan, echt heel leuk inderdaad en duurzaam!
Gisteravond zat ik een paar minuten opgesloten in de lift. Gelukkig mezelf kunnen bevrijden door naar een andere verdieping te gaan (dat kon opeens wel). Ik ga voorlopig niet meer met de lift ![]()
Dus @Friemel, het is herkenbaar dat een minuut als een uur voelt als je even āopgeslotenā zit haha
Heb een nieuwe lamp gekocht
Eerste gloeilamp die ik erbij had besteld had een te kleine fitting (vond hem al zo goedkoop)
Tweede gekocht, met goede fitting, laat ik vallen, niet gebroken dus dacht hij doet het nog wel, maar hij begon te knipperen dus dat lijkt me geen goed teken ![]()
Zijn smart lampen ook dus ook niet heel goedkoop, maar het voelt echt alsof ik in het jaar 3000 leef als ik zeg āhe Google doe het licht aanā dus ga zo maar smartlamp nr 3 zoeken ![]()
Een smartlamp knippert vaak ook als hij nog geen verbinding heeft, kan dat het niet zijn?
Ik zit in de wachtkamer van de huisarts doodsangst uit te staan omdat ik zo een spiraal ga zetten. En het is hier zo fucking warm dat ik volgensmij zo al flauwval voordat ze überhaupt iets heeft gedaan.
Komt goed!!!
Het viel mee! Tenminste het zetten dan. Ik voel nu wel flinke krampen opkomen maar heb genoeg paracetamol en Aleve klaarliggen en kan zo ook eventueel mān bed in.
Ja dat dacht ik ook, maar toen ik hem weer uitzette gaf ie opeens een soort laatste spasme en dat zag er niet helemaal goed uit ![]()
@anon3219017 haha omg ja dat is dus precies degene die ik had besteld maar een te kleine fitting Hadi. Dus ga nu voor keek ander van calex met een e27 fitting
Maar waarom zat er een handdoek in de vriezer?
Denk ivm ontdooien.
Ik heb geen flauw idee denk omdat die voor de vakantie werd schoon gemaakt en dat iemand hem er toen niet heeft uitgehaald.
Ik ben nu een recept aan het maken waarvoor ik kip moet koken en dit gaat echt tegen mijn natuur in?? Daarbij is het ook al denk ik. 3 jaar geleden dat ik voor het laatst kip gemaakt heb dus ok ben benieuwd
Ik vind het nieuwe nummer Flowers van Miley zooo leuk! En al die lagen in de videoclip. En haar The Joker dans-vibes.
Echt ik voel dat nummer helemaal love it ![]()
En ook nog eens uitbrengen op de verjaardag van haar ex. Het is ook echt een lekker nummer. Maar ik heb een ouwe lullen muzieksmaak en Flowers heeft wat funk achtigs.