De buren zijn al anderhalf uur aan het boren, onmogelijk om doorheen te slapen. Mijn man? Slaapt gewoon nog, of ligt minstens met zijn ogen dicht in bed. Hoe dan? Keihard irritant geluid.
Mijn onderbuurman begon om 7u met zagen.
Mijn man: āfijn dat we voor de wekker wakker zijn, goed begin van de dag.ā
Is het vandaag nationale complimentendag? Ik zie eruit als een verzopen kat maar volgens een oude mand met hond en een veertiger had ik leuke schoenen aan (redelijk basic air maxjes). En een middelbare scholier vond mijn pet leuk. ik wil vooral mijn eigen lichaam een compliment geven voor het uitblijven van hoestbuien.
Hahaha vind het beeld hierbij vooral grappig.
Denk wel dat de hond gepast had in een mand. š„¹
Ik heb mijn band (van de auto) lekgereden Ik had een gesprek met mijn manager en ze heeft me eerst even geholpen met de pechhulp bellen, want ik wist niet goed wat ik moest doen
Er is er maar ƩƩn.
Jaa precies die hond zag ik voor me haha.
Vandaag heb ik mijn laatste sessie gehad bij mijn psycholoog die ik al 6 jaar zie en die me zowat heeft zien opgroeien van 16-jarig meisje tot nu.
Ergens voelt het heel raar maar ik heb heel veel groei doorgemaakt sinds dan en voel me nu ook echt goed (al zijn er altijd werkpunten maar thatās life). Het einde van een tijdperk maar wel op een goed moment
MOAAP MOAAAAP
We hebben net afscheidslunch gehad van mijn manager, collega en van mij. was chill. gratis voedsel. En een Bol cadeaukaart gekregen van 50 euro.
Nu nog een week uithouden.
Nutteloos maar heb 400 dagen achter elkaar mijn stappendoel.
Doel staat op 10.000 maar gemiddeld loop ik er 19.000 op een dag.
oo zo knap.
Ik heb het een tijdje ook echt goed vol gehouden. tot ik eigenlijk verhuisd ben ironisch genoeg naar waar ik nu woon. nu haal ik het vaker niet dan wel. terwijl lopen hier veel mooier is.
Binnenkort maar weer eens normaal gaan maken.
Ik kwam vandaag mijn lievelingsjuf van de basisschool tegen. Was echt leuk om als volwassenen te kletsen.
Ja, leuk!
hahaha ik krijg net mail of ik via The Insiders iets wil proberen: kantoorartikelen. Dus ik zit even te scrollen door wat ze aan bieden; allemaal soorten pennen. En als sluitstuk: een slijmpakket. Zoo random haha, speelgoed voor kinderen dus. verder allemaal āfancy pennenā en dan afsluiten met een slijmpakket.
Lol ik bedenk me nu pas dat ze me op werk vorige week maandag hebben gevraagd of ik een bevroren handdoek uit de vriezer wou halen.
We hadden de stekker enzo eruit gehaald.
Maar ik heb er verder niet aan gedacht. De handdoek is weg en de stekker zit er weer in gelukkig maar niet dankzij mij haha
Ooh ja, dit heb ik ook wel eens gedaan, echt heel leuk inderdaad en duurzaam!
Gisteravond zat ik een paar minuten opgesloten in de lift. Gelukkig mezelf kunnen bevrijden door naar een andere verdieping te gaan (dat kon opeens wel). Ik ga voorlopig niet meer met de lift
Dus @Friemel, het is herkenbaar dat een minuut als een uur voelt als je even āopgeslotenā zit haha
Heb een nieuwe lamp gekocht
Eerste gloeilamp die ik erbij had besteld had een te kleine fitting (vond hem al zo goedkoop)
Tweede gekocht, met goede fitting, laat ik vallen, niet gebroken dus dacht hij doet het nog wel, maar hij begon te knipperen dus dat lijkt me geen goed teken
Zijn smart lampen ook dus ook niet heel goedkoop, maar het voelt echt alsof ik in het jaar 3000 leef als ik zeg āhe Google doe het licht aanā dus ga zo maar smartlamp nr 3 zoeken