Wat je even kwijt wil #63

En dansen in het huis waar hij met 14 vrouwen is vreemd gegaan en het pak wat hij aan zou hebben gehad tijdens hun bruiloft of op die loper waar hij zou hebben gezegd dat ze zich moest gedragen. (Gelukkig komt tiktok nu met 10000 filmpjes op rij)

15 likes

Ik moest en zou witte chocolade halen, tot bijna jankend aan toe de regen door.

Drie keer raden waar ik nu helemaal geen zin meer in heb.

4 likes

Het is ook een soort van omgekeerde versie van if i was your man van bruno mars. En dat lied heeft liam voor haar opgedragen op hun bruiloft.

5 likes

Ook dat nog ja!
Yes yes
Maarrr het is een prima nummertje.

4 likes

Net toen ik dacht “wat nou blue Monday” liet ik m’n keukenweegschaal in 1000 stukjes vallen, gooide een pak rijst om, stootte ook nog een pak suiker uit de kast en poepte m’n baby alles onder. Fml :expressionless:.

7 likes

Hoogmoed komt voor de val :joy:

2 likes

Ik kijk the roast van famke louise. Heftige grapjes.

1 like

Maar is het grappig?

Ik vond peter pannekoek as always hilarisch, nesim vond ik ook grappig! De rest redelijk, vond maik de boer alleen niet zo.

En ik houd echt van groffe heftige grappen dus heb me wel vermaakt, maar een paar vond ik wel echt op het randje.

1 like

Ik zag op Tiktok geloof ik dat ze wel was geschrokken van de grap die Nesim maakte over haar overleden vader. Dat ze die wel echt even moest wegslikken omdat ze die niet had verwacht.

3 likes

Nee dat klopt niet haha. Ze hebben wel gedanst op Uptown Funk op hun bruiloft. En het gaat rond dat Liam idd ooit de referentie naar When I Was Your Man gemaakt heeft maar dat was na (1 van hun) breaks. @Clancy dat zijn allemaal roddels die nergens op gebaseerd zijn van die 14 vrouwen etc. Al herinner ik me wel dat hij al half in een andere relatie zat na 1 van hun eerdere breaks. Sorry ik ben al meer dan de helft van m’n leven Miley fan haha.

Liam was gewoon veel te saai voor Miley. Zoals dat moment op die loper leek het inderdaad alsof hij zich schaamde maar echt waarvoor?! Miley is zo cool en altijd al geweest imo.

Slide Away gaat ook over Liam

4 likes

Haha jaaaaaa love it go Miley

5 likes

Ennn de muziek van het nummer I will survive zit er ook nog doorheen als je goed luistert!

2 likes

Nee laat ons nou :stuck_out_tongue_closed_eyes:

(Ik stop nu met dubbel posten sorry)

2 likes

Ja begrijpelijk, en later zo’n soortgelijke van Peter nog

1 like

Ja haha ik volg Miley al 16 jaar op de voet en hun relatie daardoor ook al 10 jaar (biecht) dus kon het niet laten. Sorry! Maar ik vind de dingen die wel bekend zijn al saillant / verdrietig genoeg om de roddels er buiten te laten.

3 likes

Vond het ook wel stom van hem, hij had 2 grappen over 2 overleden vaders. Iets met niet genoeg inspiratie ofzo haha.

Leuk dat je zo’n fan bent!

2 likes

Ik had schoenen besteld maar ze pasten niet en toen heb ik ze geretourneerd en nu wacht ik op het bedrag van heel erg veel euro. In de tussentijd heb ik ze in een andere maat besteld, maar die passen ook niet. Nu moet ik weer heel dat irritante retourproces doorlopen en twee weken wachten op mijn geld. De volgende keer ga ik ze gewoon weer halen in de stad.

5 likes

Weer voor de wekker wakker meh

image

11 likes