Wat je even kwijt wil #63

Een smartlamp knippert vaak ook als hij nog geen verbinding heeft, kan dat het niet zijn?

3 likes

Ik zit in de wachtkamer van de huisarts doodsangst uit te staan omdat ik zo een spiraal ga zetten. En het is hier zo fucking warm dat ik volgensmij zo al flauwval voordat ze überhaupt iets heeft gedaan.

10 likes

Komt goed!!!

4 likes

Het viel mee! Tenminste het zetten dan. Ik voel nu wel flinke krampen opkomen maar heb genoeg paracetamol en Aleve klaarliggen en kan zo ook eventueel m’n bed in.

9 likes

Ja dat dacht ik ook, maar toen ik hem weer uitzette gaf ie opeens een soort laatste spasme en dat zag er niet helemaal goed uit :sweat_smile:

@anon3219017 haha omg ja dat is dus precies degene die ik had besteld maar een te kleine fitting Hadi. Dus ga nu voor keek ander van calex met een e27 fitting

1 like

Maar waarom zat er een handdoek in de vriezer?

2 likes

Denk ivm ontdooien.

2 likes

Ik heb geen flauw idee denk omdat die voor de vakantie werd schoon gemaakt en dat iemand hem er toen niet heeft uitgehaald.

2 likes

Ik ben nu een recept aan het maken waarvoor ik kip moet koken en dit gaat echt tegen mijn natuur in?? Daarbij is het ook al denk ik. 3 jaar geleden dat ik voor het laatst kip gemaakt heb dus ok ben benieuwd

1 like

Ik vind het nieuwe nummer Flowers van Miley zooo leuk! En al die lagen in de videoclip. En haar The Joker dans-vibes.

Echt ik voel dat nummer helemaal love it :dancer:t2:

22 likes

En ook nog eens uitbrengen op de verjaardag van haar ex. Het is ook echt een lekker nummer. Maar ik heb een ouwe lullen muzieksmaak en Flowers heeft wat funk achtigs.

4 likes

En dansen in het huis waar hij met 14 vrouwen is vreemd gegaan en het pak wat hij aan zou hebben gehad tijdens hun bruiloft of op die loper waar hij zou hebben gezegd dat ze zich moest gedragen. (Gelukkig komt tiktok nu met 10000 filmpjes op rij)

15 likes

Ik moest en zou witte chocolade halen, tot bijna jankend aan toe de regen door.

Drie keer raden waar ik nu helemaal geen zin meer in heb.

4 likes

Het is ook een soort van omgekeerde versie van if i was your man van bruno mars. En dat lied heeft liam voor haar opgedragen op hun bruiloft.

5 likes

Ook dat nog ja!
Yes yes
Maarrr het is een prima nummertje.

4 likes

Net toen ik dacht “wat nou blue Monday” liet ik m’n keukenweegschaal in 1000 stukjes vallen, gooide een pak rijst om, stootte ook nog een pak suiker uit de kast en poepte m’n baby alles onder. Fml :expressionless:.

7 likes

Hoogmoed komt voor de val :joy:

2 likes

Ik kijk the roast van famke louise. Heftige grapjes.

1 like

Maar is het grappig?

Ik vond peter pannekoek as always hilarisch, nesim vond ik ook grappig! De rest redelijk, vond maik de boer alleen niet zo.

En ik houd echt van groffe heftige grappen dus heb me wel vermaakt, maar een paar vond ik wel echt op het randje.

1 like