Mijn oma is gisteravond overleden en hoewel ik zeker weet dat dit voor haar het beste was (ze had de afgelopen weken echt 0 kwaliteit van leven meer) vind ik het zo sneu voor mijn opa die vannacht dan voor het eerst in 60 jaar alleen naar bed moest. ![]()
![]()
Ik vond t retourproces bij Dr Martens echt lĆ”ng. Stuurde gisteren een bericht ājoh de schoenen zijn alweer 2 weken bij jullie: geld??ā En toen kwam het ineens⦠Afgelopen vrijdag ging iets retour naar lululemon en kreeg gisteren al de melding dat de retour ontvangen was.
Ja inderdaad, die van mij zijn ook donderdagochtend vroeg al bij het punt aangekomen en ik heb nog niet eens een mailbevestiging. Maar ja komt vast wel goed
Las over een grote drugszaak in Brabant. Een man van eind 60 had zijn loods verhuurd aan drugscriminelen. Hij wist dit in eerste instantie niet zei hij. Mensen op socials vinden dat ongeloofwaardig etc maar als je je ruimte verhuurd en mensen komen vragen of ze het mogen huren voor massageolie, hoe moet je dan weten dat het eigenlijk om drugs gaat? Ze kunnen toch letterlijk alles als smoes gebruiken?
Daarnaast vraag ik me af of je echt āneeā kan zeggen tegen dit soort criminelen. Denk dat ze uberhaupt geen āneeā accepteren?
Ik had gisteren na 2 weken nog geen mail dus contactformulier op de website ingevuld want anders wordt volgende week mān creditcard afgeschreven en het geld er daarna op gestort (gedoe) en toen kreeg ik alsnog geen reactie op mān formulier maar eindelijk wel de bevestiging van retour.
Wel zonde dat die van jou niet passen hoor
. Verschilt dus toch significant per model?
Ik denk meer aan leersoort? Want ik heb de sinclairs in aunt sally in maat 37 al 5 jaar en de nappa leer passen niet in 37 en 38. Ik kom gewoon niet eens met mn voet voorbij de ingang
Natuurlijk zijn het roddels.
alsof ik dat niet weet ![]()
Wat een rugpijn sinds het opstaan, ik voel me net een bejaarde
Ik had vanochtend voor werk al een kleine mental breakdown inclusief ugly crying omdat al mijn broeken in de was zaten of nog niet droog waren
Mentaal gammel dagje vandaag. Het dat ik de prikpil heb, anders dacht ik dat ik binnenkort ongesteld moet worden.
Gecondoleerd ![]()
Het sneeuwt ![]()
![]()

Werd wakker met niet ƩƩn, niet twee, maar drie!! puisten op mijn kin ![]()
Ik zie dat Jim Jefferies 19 mei naar Ahoy Arena komt en ik vind zijn shows wel echt grappig. Maar ik ga ook al 26 april naar Kevin Hart, en 26 mei naar Patrick Laureij. Dat worden dan in 1 maand tijd 3 comedy shows ![]()
Leuk toch lachen is goed voor je
True maar ben bang dat het dan de derde keer niet meer leuk/grappig is ofzo? ![]()
![]()
Ik heb echt even girl time nodig maar mān bff reageert niet op de vraag wanneer ze tijd heeft en mān andere vriendin is superleuk aan het daten / begin relatie dus nauwelijks beschikbaar en verder heb ik eigenlijk geen vriendinnen ![]()
Ik had al haast. Was mn auto dichtgevroren, ijskrabber weg en startte die niet.
Vervolgens geen parkeerplaats⦠gelukkig viel hoe veel te laat ik was wel mee maar het was gezeur met deze afspraken.
Hahaha duurde helaas maar een kwartiertje ofzo