Ik zag op Tiktok geloof ik dat ze wel was geschrokken van de grap die Nesim maakte over haar overleden vader. Dat ze die wel echt even moest wegslikken omdat ze die niet had verwacht.
Nee dat klopt niet haha. Ze hebben wel gedanst op Uptown Funk op hun bruiloft. En het gaat rond dat Liam idd ooit de referentie naar When I Was Your Man gemaakt heeft maar dat was na (1 van hun) breaks. @Clancy dat zijn allemaal roddels die nergens op gebaseerd zijn van die 14 vrouwen etc. Al herinner ik me wel dat hij al half in een andere relatie zat na 1 van hun eerdere breaks. Sorry ik ben al meer dan de helft van m’n leven Miley fan haha.
Liam was gewoon veel te saai voor Miley. Zoals dat moment op die loper leek het inderdaad alsof hij zich schaamde maar echt waarvoor?! Miley is zo cool en altijd al geweest imo.
Slide Away gaat ook over Liam
Haha jaaaaaa love it go Miley
Ennn de muziek van het nummer I will survive zit er ook nog doorheen als je goed luistert!
Nee laat ons nou
(Ik stop nu met dubbel posten sorry)
Ja begrijpelijk, en later zo’n soortgelijke van Peter nog
Ja haha ik volg Miley al 16 jaar op de voet en hun relatie daardoor ook al 10 jaar (biecht) dus kon het niet laten. Sorry! Maar ik vind de dingen die wel bekend zijn al saillant / verdrietig genoeg om de roddels er buiten te laten.
Vond het ook wel stom van hem, hij had 2 grappen over 2 overleden vaders. Iets met niet genoeg inspiratie ofzo haha.
Leuk dat je zo’n fan bent!
Ik had schoenen besteld maar ze pasten niet en toen heb ik ze geretourneerd en nu wacht ik op het bedrag van heel erg veel euro. In de tussentijd heb ik ze in een andere maat besteld, maar die passen ook niet. Nu moet ik weer heel dat irritante retourproces doorlopen en twee weken wachten op mijn geld. De volgende keer ga ik ze gewoon weer halen in de stad.
Weer voor de wekker wakker meh
Mijn oma is gisteravond overleden en hoewel ik zeker weet dat dit voor haar het beste was (ze had de afgelopen weken echt 0 kwaliteit van leven meer) vind ik het zo sneu voor mijn opa die vannacht dan voor het eerst in 60 jaar alleen naar bed moest.
Ik vond t retourproces bij Dr Martens echt láng. Stuurde gisteren een bericht ‘joh de schoenen zijn alweer 2 weken bij jullie: geld??’ En toen kwam het ineens… Afgelopen vrijdag ging iets retour naar lululemon en kreeg gisteren al de melding dat de retour ontvangen was.
Ja inderdaad, die van mij zijn ook donderdagochtend vroeg al bij het punt aangekomen en ik heb nog niet eens een mailbevestiging. Maar ja komt vast wel goed
Las over een grote drugszaak in Brabant. Een man van eind 60 had zijn loods verhuurd aan drugscriminelen. Hij wist dit in eerste instantie niet zei hij. Mensen op socials vinden dat ongeloofwaardig etc maar als je je ruimte verhuurd en mensen komen vragen of ze het mogen huren voor massageolie, hoe moet je dan weten dat het eigenlijk om drugs gaat? Ze kunnen toch letterlijk alles als smoes gebruiken?
Daarnaast vraag ik me af of je echt ‘nee’ kan zeggen tegen dit soort criminelen. Denk dat ze uberhaupt geen ‘nee’ accepteren?
Ik had gisteren na 2 weken nog geen mail dus contactformulier op de website ingevuld want anders wordt volgende week m’n creditcard afgeschreven en het geld er daarna op gestort (gedoe) en toen kreeg ik alsnog geen reactie op m’n formulier maar eindelijk wel de bevestiging van retour.
Wel zonde dat die van jou niet passen hoor . Verschilt dus toch significant per model?
Ik denk meer aan leersoort? Want ik heb de sinclairs in aunt sally in maat 37 al 5 jaar en de nappa leer passen niet in 37 en 38. Ik kom gewoon niet eens met mn voet voorbij de ingang
Natuurlijk zijn het roddels. alsof ik dat niet weet
Wat een rugpijn sinds het opstaan, ik voel me net een bejaarde
Ik had vanochtend voor werk al een kleine mental breakdown inclusief ugly crying omdat al mijn broeken in de was zaten of nog niet droog waren