Mentaal gammel dagje vandaag. Het dat ik de prikpil heb, anders dacht ik dat ik binnenkort ongesteld moet worden.
Gecondoleerd
Het sneeuwt
Werd wakker met niet één, niet twee, maar drie!! puisten op mijn kin
Ik zie dat Jim Jefferies 19 mei naar Ahoy Arena komt en ik vind zijn shows wel echt grappig. Maar ik ga ook al 26 april naar Kevin Hart, en 26 mei naar Patrick Laureij. Dat worden dan in 1 maand tijd 3 comedy shows
Leuk toch lachen is goed voor je
True maar ben bang dat het dan de derde keer niet meer leuk/grappig is ofzo?
Ik heb echt even girl time nodig maar mân bff reageert niet op de vraag wanneer ze tijd heeft en mân andere vriendin is superleuk aan het daten / begin relatie dus nauwelijks beschikbaar en verder heb ik eigenlijk geen vriendinnen
Ik had al haast. Was mn auto dichtgevroren, ijskrabber weg en startte die niet.
Vervolgens geen parkeerplaats⊠gelukkig viel hoe veel te laat ik was wel mee maar het was gezeur met deze afspraken.
Hahaha duurde helaas maar een kwartiertje ofzo
Ik was ff naar de stad gegaan om een beetje te winkelen, want eindelijk fatsoenlijk weer, krijg ik ineens een soort rare kramp in mn onderbuik. Kan niet eens goed bepalen of het nu menstruatiekramp of gewoon darmkrampen zijn, maar ik ben maar op een bankje gaan zitten, wachten tot het over is
Van de helft weet ik nou niet of ze daar zelf nou zo blij mee zijn.
Ik ga vanmiddag maar weer eens een soort pony laten knippen. Ben mn voorhoofd zat.
Hahaha ik kreeg net: alsjeblieft! In de zoekbalk na het installeren van een printer ik vind dat zo leuk
Tbh, it helpdesk is vaak heel goed gericht kunnen googlen!
Random nummer ook om op een bruiloft op te dragen, dat is toch een break-up song
Het is 100x leuker dan de burgermeester die bij je op bezoek komt
Ik weet dat ik erg in een âlinkse bubbelâ leef maar ben echt verbaasd hoeveel mensen zowel offline als online zin hebben om nog meer geld in de zakken van Terf Rowling te stoppen voor een spelletje.
Ik heb nog steeds mn geld niet terug van mn declaratie bij de zorgverzekering (31e ingediend en meestal duurt het 4 dagen) en nu sta ik rood. Vind het echt rot