Dit wel ja
Ik word zo vrolijk van deze trailer en ben de hele dag dat laatste nummer aan het nuriën was vroeger een van mn favoriete boeken en vond de originele film ook altijd geweldig. Komt met kerst op Netflix
Het is zo koud in m’n huis dat ik de thermostaat 1 graad omhoog heb gezet naar 16 graden maar nu hoor en voel ik de verwarming echt extreem gaan en het voelt echt illegaal. Verwarming?? In deze economie!!!
Zelfde hier… m’n vriend zei vanmorgen dat hij de verwarming aan had gezet. Het voelde echt alsof we een enorme ondoordachte uitgave deden. Op onze slaapkamers is het nog 11 graden maar toch voelt het zonde.
Oh een master forensische orthopedagogiek! Begon vorig jaar aan een research master maar vond het echt niks dus vrij snel gestopt en een jaar gewerkt.
Hij is in Engeland al uitgekomen en ik las dat de kranten dit een van de beste films van 2022 vinden. Ben echt zo benieuwd.
Hmm, De Morgen schiet de champagnejacht al aan met hun eerste reviews, tijd om de voorraden aan te vullen
Ja, mn hele TikTok staat er ook mee vol haha, ben zo benieuwd!
Maar kijk dan
Oh hier moest een reel staan maar t lukt niet
Ik ben ongesteld en deze keer lijkt het wel alsof ik nog meer kwaad ben om alles. Dus een vriend vroeg hoe ik had geslapen (WAAROM VRAGEN MENSEN DAT GODVERDOMME ) toen zei ik met mn stomme kop ook nog, ja naja niet zo goed, ben ongesteld en dat helpt ook niet. Zegt hij “ja dat is pijnlijk , ik weet het”. Dat weet hij niet!!! Heeft hij ineens een kut ofzo!! Kfkfjsbxjfsiskchrh zo hey. Ik wil eigenlijk ook huilen nu maar slaat nergens op.
Ik heb tot nu toe de dans ontsprongen maar ik ga 80 euro meer servicekosten betalen per maand. 750 euro voor een studio van 24 m2. . Dat is de helft van mijn salaris
Ik mis wel de outfits van Lavender. Stijlicoon!
Ik kijk nu voetbal en moet ineens denken aan 2019. Toen had ik een relatie met een ajax fan en toen verloren ze een hele belangrijke wedstrijd. Die vader ging op de tafel slaan, zijn broertje liet zich huilend op de vloer vallen en mn ex rende huilend naar boven Dus zelfs met simpele dingen zoals een wk denk ik altijd aan hoe fijn het is dat ik zulke bullshit niet meer meemaak omdat ik het niet lang daarna had uitgemaakt
I feel you. En met alle andere vaste lasten erbij zit ik op meer dan 80%. Zo ontzettend demotiverend om niet eens iets aan de kant te kunnen zetten terwijl ik 40 uur pw werk😭
Mijn kat ligt zachtjes te snurken 🥹
Ja het valt me echt zwaar om van een goed betaald studentenbaantje + lening + toeslagen ineens over te moeten stappen naar een gewoon salaris
Ja kut hè. En met bijna alle fulltime banen val je buiten de boot om eventuele toeslagen te krijgen, zo zuur. Ga blij zijn als het weer lente is en de verwarming in ieder geval uit kan blijven. Scheelt toch weer iets
Nee niet echt, we hebben allebei een elektrische onderdeken voor savonds en dat helpt wel. We dragen nu gewoon thermo kleding onder onze normale kleding en zitten veel onder dekentjes lol. Ik kan de wasbeer snuggle deken van Hema aanraden tijdens het werken
Man en ik beide apart eten besteld want wilde beide wat anders. Hij bestelde 10 min later en heeft het nu al weer op en mijne moet nog komen.
Wacht nog even en dan maar bellen dan is het bijna 1.5 uur.
Ik zou ook graag een voetballoos leven willen, maar mijn familie is zo. De ene kant Ajax en de andere kant Feyenoord