Wat je even kwijt wil #63

Groot en deel van mijn werk bestaat ook uit Googlen. Veel dingen weet je en onthoud je, soms heb je wat unieke dingen. is een hitje op Google wel zo fijn, hoef ik niet letterlijk alles af te gaan als het al ergens staat.
Tijdens mijn examens met school kregen we ook echt de opdracht om Google goed te gebruiken.

(om het te doen op de laptop waar je bij mee kijkt is dan wel weer een bijzonder iets)

2 likes

Ja verbaasde mij daar ook over hier op het forum

5 likes

Kan je een van hen vanavond niet gewoon bellen? :blush:

Hoe weet jij dat. Jij bent pas 15

ik zit in de zon op mijn balkon met zonder jas 🥹 was vergeten dat dit bestond

14 likes

Echt hè? Ben HP fan, en houd van gamen, maar weiger nog een cent aan dat mens te geven.

3 likes

Sommige mensen lezen de krant, ok?
Stiekem wil ik over 85 jaar ook een fruitmand

2 likes

Ik heb vanavond een tentamen en ben zenuwachtiggg

1 like

Mijn vader wilde dat ik vanmiddag even wat voor zijn bedrijf zou doen, en hij zou na de lunch bellen. Heb nog niets gehoord, zul je zien dat hij net belt als ik de deur uit ga of naar de wc ben ofzo

Wow ik dacht dat ik dit jaar niet echt last had van een winterdepressie omdat ik al op tijd met een daglichtlamp begonnen was en ik niet echt down ben, maar ik heb net een stuk in de zon gefietst en ik voelde ineens een glimp van hoe ik me in de lente en zomer kan voelen en dat voelde zoooveel lichter en vrolijker, echt bizar, realiseer me nu pas hoe afgestompt ik me al maanden voel. Kan niet wachten tot het lente wordt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

68 likes

Jaloerss ik wil ook zo graag naar Patrickje!

2 likes

Hahaha beetje dezelfde vibes als een huisarts die gaat kijken op thuisarts.nl

3 likes

vega saucijzenbroodje van de hema is echt 10/10

18 likes

Jaa ik had die laatst en had niet door dat het vega was. Was echt zo lekker haha.

2 likes

ik wil dat dit de nieuwe forumtrend wordt

5 likes

De vega worstenbroodjes van de jumbo zijn ook lekker. Ook perongeluk gepakt ipv de gewone haha maar aangenaam verrast.

5 likes

Dit deed mijn vorige huisarts best regelmatig :sweat_smile:

Ik verveel me zo erg op m’n werk dat ik extra levens heb gekocht voor Candy crush :joy::joy: nieuw dieptepunt

6 likes

Ik ben zojuist met 34 weken zwanger en dikke pens afgestudeerd :pleading_face::partying_face:

192 likes

Gefeliciteerd

1 like

Ja ze pleuren uit elkaar maar vind ze verder wel lekker haha.