Wat je even kwijt wil #63

Je bent de moordenaar van liefde en geluk, dat zonder wapen. Alles wat ik bouw dat maak jij stuk, ik voel het kraken: de scherven in m’n hart WAAROM BEN JE ZO HARD ZO GENADELOOS IK VOEL ME WAARDELOOS

Ik heb weer eens de hele fucking dag Streken van een Duivel in m’n hoofd :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Je kunt tegenwoordig vaak foto’s opvragen! Even inloggen bij CJIB

1 like

Het duurde even voordat ik het snapte

1 like

Laat je vader bewijzen dat jij 'm hebt gereden :clown_face:

3 likes

Ja ik moet er ook altijd van trillen. Van woede. Dat ik überhaupt moet werken!!!

10 likes

Lekker zen met enya erbij

5 likes

en @CloserToFine

Ik eet nu deze en ik vind 'm een aanrader. Gemak 10/10 (5 minuten in de magnetron en daarna klaar om te eten) en het is een flinke portie!

2 likes

Deze werkt niet zo goed in het Nederlands.

1 like

:kiss: -en :doughnut: -don + :information_source: :giraffe: -iraffe

3 likes

sorry maar dit is echt te veel denkwerk :rofl:

7 likes

Ik zag jou wel voor een puzzelaar aan eigenlijk

4 likes

Ik ben woest. Ze zijn mijn toilet aan het renoveren en ze zijn dus op plekken in mijn huis geweest waar ze niet hoeven te komen. Mijn hele badkamer zit onder het stof waardoor ik vanalles heb weg moeten gooien wat open en blood lag. Handoeken lagen er wit van stof bij, washandjes zijn gebruikt. De muren zijn vies en beschadigd, mijn toiletdeur mist stukken verf en mijn jas in de gang is ook voorzien van een witte veeg verf.

4 likes

Lipputig???

13 likes

:sun_with_face: -n is misschien een betere als je in :kiss: geen zoen ziet

5 likes

oh nu heb ik oorlogsflahbacks naar speidy op CBB

1 like

Ik kwam dit laatst ook tegen in mijn feed. Hij heeft zijn(?) kind in zijn armen en dan staan ze samen stil met die vogels eromheen. Ik herinner me hem als douchebag maar deze beelden waren toch wel aandoenlijk om te zien.

https://www.instagram.com/p/CnIiylrBnqe/

Ik was al preventief voor rabies ingeënt, dus ik hoefde dan maar 1 prik gelukkig.

Maargoed ik was niet gebeten of iets dus niks aan de hand.

2 likes

Ik lees allerlei dingen over stakingen maar bij NS in de app zelf wordt er niks over gedeeld :face_with_monocle:

1 like

Omdat NS niet staakt. Het gaat om streekvervoer. Dus eigenlijk bijna alles behalve NS.

16 likes

Ik heb buren die volgens mij uit Syrie komen en ik heb dit van ze gekregen

Het is zooo ontzettend lekker, eerst is het een soort van cake/pudding (not sure which) en dan een roomachtig laagje en dan pistache. Ik proef ook sowieso rozenwater.
Ze spreken niet echt NL en hun kleine zoontje bracht het, dus vragen is wat lastig. Maar het is echt overheerlijk so I wanna know.
Iemand die het toevallig weet?

57 likes