wanneer tiffany en gemma dat gevecht hebben over haar louboutins ![]()
Ik mag die collega A wel
Kom ik helemaal met een sexy wolfcut aan op werk. Zegt mn collega “Ah je lijkt nu een beetje op een maltees leeuwtje”
Thanks
Ik heb voor het eerst sinds ik 15 ben ofzo maandverband en gadver ik herken meteen het gevoel weer, wat goor. Ook zieke krampen trouwens dus ik identificeer me sowieso helemaal weer met mijn tienerzelf
Ik heb straks een tentamen maar ben enorm slecht voorbereid. Het studeren lukte totaal niet en als ik kijk naar wat ik de voorbije maanden voor mijn kiezen heb gekregen, begrijp ik wel dat ik er gewoon geen mentale capaciteit voor heb nu. Maar goed, baal toch enorm vanwege het studieverlof van mijn werk dat nu als “verspilt” voelt. Hopelijk bij mijn volgende tentamen meer geluk
Het is echt tot facebook 2.0 geworden, verschrikkelijk.
Ik moet mij voorbereiden voor een belangrijk gesprek dat ik vanmiddag heb, maar eigenlijk wil ik gewoon thuis op de bank onder een dekentje bcc first kijken.
Of geboorte van kinderen. Teft op.
Of mensen die met gepaste trots kunnen mededelen dat ze ondanks hun vmbo k advies toch zijn afgestudeerd aan de universiteit en dat je je dreams nooit moet upgiven
Toch wel grappig, ik ben gewoon op mijn werk verschenen en dan heb je mensen die alsnog gingen proberen of ze thuis mochten blijven. Mensen die op fietsafstand (20 min) van school wonen, of met een kleine wandeling en een trein echt wel op tijd kunnen komen. En dan zie je ze nu op locatie en dan geef je ze maar een compliment in de hoop dat ze vaker meer moeite zullen gaan doen. ![]()
Ik zou geen compliment geven voor de bare minimum hoor hahah hier ook collega’s die dichtbij wonen en een uur later komen terwijl degenen die ver moeten reizen netjes om 07:00 achter hun bureau zitten.
Netjes om 7.00u?? Dat is toch belachelijk/onnodig vroeg? Eerder dan 9.00u zie je mij niet verschijnen hoor (tenzij ik een afspraak heb die niet anders kan).
Ik doe het wel bij studenten, die je zo positief mogelijk moet benaderen. Al is het eigenlijk wel het minimale (op tijd) naar school komen of zelf bedenken hoe je daar komt wanneer bussen/trams etc niet rijden.
Collega’s hoef je geen veren in hun reet te steken voor the bare minimum.
Zo makkelijk is dat toch niet altijd? Niet iedereen heeft een fiets, niet iedereen heeft iemand die vrij is en hen kan brengen dus wat moet je dan doen? Taxi en 50 euro betalen? Sommige mensen (waaronder ik) zijn gewoon afhankelijk van het ov. Vinden wij ook niet fijn.
Had je paard zeker ook weer champagne op zeker
Als je echt kan aantonen met 9292 dat het niet haalbaar is, dan wordt er door mentoren coulant(er) mee omgegaan. Maar het is aan studenten om dat tijdig door te geven. We hebben veel mensen die alles aangrijpen om maar niet naar school te komen en last minute mailen of niets van zich laten horen… Ook voor hun beroepshouding op stage is het belangrijk dat ze zelf dingen regelen, een oplossing bedenken of tijdig mensen op de hoogte stellen.
Je kan als zorgverlener ook niet iemand in de kou laten staan.
Dat is niet eens realistisch. Stond net bij de bushalte en in de tijd dst ik er stond zouden er 2 bussen hebben moeten rijden volgens 9292, maar dat was nie zo.
En als het echt belangrijk is dat iemand op werk komt maar diegene heeft zelf niet de mogelijkheid daarvoor, moet de werkgever een taxi aanbieden vind ik.
mijn collega vertelde me gisteren dat ik echt wel vegan moet gaan eten want anders ben ik niet woke
Argument van mijn werkgever ooit: Je bent zelf verantwoordelijk voor vervoer. Jij woont in plaats x en je werk zit in plaats y. Jij kiest er voor om hier te werken dus dan moet je het zelf uitzoeken hoe je hier komt.
(Dat was voordat hybride werken een ding werd)