Wat je even kwijt wil #63

Als je syrian dessert pistachio googlet, zou het wel eens mafroukeh kunnen zijn. De foto’s lijken er op iig.

3 likes

Het lijkt een beetje op iets wat ik ken als lebanese night dessert, misschien een variatie daar op? Ziet er heerlijk uit. Sowieso pistache en rozenwater :drooling_face:

7 likes

Oh wauw daar lijkt het precies op! Moet het wel zijn

Bedankt :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

ohh cbb was echt mijn favo als jonge vivaglam, echt mijn formatieve serie

3 likes

Update! Ik heb een collega, waarvan we al 2 jaar tegen elkaar zeggen dat we een keer wat samen gaan eten, gevraagd en super gezellige avond gehad en mogelijke nieuwe vriendin erbij :heart:

69 likes

Doe de gordijnen aan de kant en er ligt ineens sneeuw. :thinking:

3 likes

Ik kan echt weinig motivatie opbrengen de laatste weken. Nu ligt mijn bed weer veels te lekker.

6 likes

Gisteren was een woensdag toch :joy:
Anyways vervelend dat je je bezeerd hebt! Beterschap

6 likes

Mijn collega’s reageerden allemaal heel lief en begripvol op een privé mededeling afgelopen week. Is eigenlijk normaal, maar ik heb soms echt werkplekken gehad waarin mensen helemaal niet medelevend waren of het niet interesseerde.
Gisteren was hét moment en ik heb zoveel privé berichtjes, smsjes en mailtjes gekregen en vandaag kwamen toch ook veel mensen checken en ik voelde me daardoor echt gezien en ik denk dan ook dat ik wel een leuke/fijne collega ben voor hun dat ze deze moeite wilde doen.

36 likes

Haat liefde verhouding met de trein en reizen in algemeen.
Het is nu nog vrij rustig en kan werken etc.

Maar ook soort benauwend want zit ‘vast’ en kan niet zomaar weg of eruit of naar huis. Met de auto heb ik dat alleen als we in de file staan.

collega A kwam ons net fruit brengen, daarop vroeg collega B ‘heb je ook bananen?’ en toen zei collega A ‘nee, maar wel radijsjes’ :drum:

69 likes

wanneer tiffany en gemma dat gevecht hebben over haar louboutins :joy:

Ik mag die collega A wel

2 likes

Kom ik helemaal met een sexy wolfcut aan op werk. Zegt mn collega “Ah je lijkt nu een beetje op een maltees leeuwtje”
Thanks

7 likes

Dan zie je er toch best schattig uit?

7 likes

Ik heb voor het eerst sinds ik 15 ben ofzo maandverband en gadver ik herken meteen het gevoel weer, wat goor. Ook zieke krampen trouwens dus ik identificeer me sowieso helemaal weer met mijn tienerzelf

2 likes

Ik heb straks een tentamen maar ben enorm slecht voorbereid. Het studeren lukte totaal niet en als ik kijk naar wat ik de voorbije maanden voor mijn kiezen heb gekregen, begrijp ik wel dat ik er gewoon geen mentale capaciteit voor heb nu. Maar goed, baal toch enorm vanwege het studieverlof van mijn werk dat nu als “verspilt” voelt. Hopelijk bij mijn volgende tentamen meer geluk

3 likes

Het is echt tot facebook 2.0 geworden, verschrikkelijk.

6 likes

Ik moet mij voorbereiden voor een belangrijk gesprek dat ik vanmiddag heb, maar eigenlijk wil ik gewoon thuis op de bank onder een dekentje bcc first kijken.

3 likes

Of geboorte van kinderen. Teft op.

8 likes