Tot op een zekere hoogte waar, maar een staking is toch wel een uitzonderlijke situatie waarin ik vind dat je (werkgever en werknemer, student en docent) samen tot een oplossing moet komen. Gedeelde verantwoordelijkheid vind ik het. Ik kom nu ook niet op werk, en dat kwam ik liever wel, want anders krijg ik niet uitbetaald.
Zeker, vind ik ook!
Ik vind eigenlijk dat jij best vaak denigrerend over je studenten praat. Ik snap dat een groep mbo-ers soms best vermoeiend kunnen zijn. Maar ik zou het echt vet kut vinden om ergens te lezen dat mn docent zich eigenlijk een beetje te goed voelt tegenover mij.
Ik als ex paarden meisje kan het wel waarderen
Hoe is het gegaan, misschien beter dan verwacht? Je bent ook maar mens en zoals je zelf al zegt, je hebt veel voor je kiezen gehad. Wees lief voor jezelf ![]()
Vandaag is het zó druk op werk, maaaar ik ga eindelijk weer na 6 dagen sporten, heb het zo gemist als afleiding van alles, maar het kon niet door de permanente make up.
Ik vind het prima dat je mij feedback geeft. Zou je mij kunnen aangeven uit welke zinnen/zinsneden je dit opmaakt of de laatst geposte berichten in het algemeen?
Ik hou niet al je berichten bij maar je hebt geloof ik vaker wat dingen erover gepost. Maar dit vind ik bijvoorbeeld denigrerend. Je hebt het wel over kinderen/jong volwassenen die daar misschien wel alleen zitten vanwege leerplicht. Die moet je wss wel wat meer motiveren en dat kan lastig zijn. Maar het zijn hele andere soort mensen dan 30 plussers die naar hun werk gaan.
Ik zal er meer op letten en bedankt dat je even de passage aanstreepte die je het meest problematisch vindt.
Nja ik snap heel goed dat het als docent voor een groep jongeren van 16 tm 20 ofzo heel lastig kan zijn. En je kan hier gewoon over je werk klagen. Maar ipv " Pfoe ik vond het vandaag best lastig om een groep jongeren te motiveren of ze een bepaald actueel iets uit te leggen." Vind ik jouw berichten meer " Jeetje mn studenten zijn echt dom en lui want ze willen dit niet begrijpen of gebruiken elk exuus om niet te komen." ( even overdreven gezegd)
Nja eigenlijk helemaal niet overdreven want dit is dus ewn voorbeeld van hoe jij over je studenten praat.
ja en facebook is tiktok 0,5.0 geworden!
@PaigeMichalchuk ja van tiffany was wel ‘zonde’, al kan ik het persoonlijk wel vaak té goed loslaten, die clips die ik postte zitten echt vol met taalgebruik maar ik moet er nog steeds om lachen als ik dat allemaal terug zie, ik was gisteren ook echt in een loop beland met seizoen 18 brits vs americans waar farrah en een random panellid op bit on the side gewoon los elkaar begonnen aan te vallen inclusief champagne gooien. Als ik daar nu allemaal op terug denk is mijn huidige housewives/below deck loop echt zwakzinnig.
Voor dat bericht schaamde ik mij ook. Ik had gehoopt dat ik mijn gedrag enigszins verbetert was maar er is dus duidelijk nog werk aan de winkel.
De wortel werkt beter dan de stok Alicent, je hebt een goede keus gemaakt.
Ik dacht altijd dat dat Blue Monday onzin was, maar onderhand is het gewoon een hele blue week geworden joh. Bijna iedereen om me heen is deze week getroffen door allerlei heftige en onverwachte gebeurtenissen of zit om andere redenen in de put. Kan dit aub stoppen ![]()
Retrograde?
Ik zou bijna in die shit gaan geloven ja ![]()
Ik heb zojuist mijn laatste werkdag gehad op een behoorlijk intense werkplek. Nu heb ik gewoon 2,5 maand vrij waarvan ik 2 maanden in Mexico door ga brengen!!!
![]()
Normaal zou ik het vieren met alcohol, maar ik doe mee aan dry january. ![]()
Lief, ja! Nu uit eten met mijn ouders en oma, Afghaans dus helemaal zin in en verder een hele relaxed dag gehad ![]()
Ligt toch maar net aan je baan? Bij ons is 07:00/08:00 normaal.
Dan alsnog vind ik het judgy dat je zegt “netjes” om 7u terwijl 8u dus ook kan. Uiteraard snap ik ook wel dat niet iedereen het geluk heeft om zelf te mogen bepalen hoe laat je binnen komt wandelen. Heb alleen een heel erg hekel aan dat principe van “hoe vroeger je begint des te betere werknemer je bent”.