Want? Je vindt het lelijk? Of mooi?
Past toch mooi bij je avatar
The Prestige is op tv zo leuk die film, twijfel alleen of ik die ga kijken of mijn nieuwe boek over psychopaten ga lezen
Ik heb een burnout en ben met werkzaamheden aan het opbouwen. Ik ben nu een weekendje weg (vrij gevraagd en dat was goedgekeurd, en bovendien zijn het niet mn opbouwdagen) en het gaat zo veel beter dan verwacht! Tot ik denk aan mn werk en nu zit ik helemaal in de stress en voel ik me een grote fraudeur enzo. Mân baas was volgens mij allang weer vergeten dat ik een dagje (/weekend) vrij had gevraagd en normaal zou ik er lekker over kletsen maar ben bang dat ze meteen rot erover doen. (Ze vinden het opbouwen te lang duren, maar ze vonden het al in week 2 te lang duren). Dus nu zit ik me alsnog druk te maken in mn hotelkamer.
Van wat ik tot nu toe heb gezien vond ik de vorige Bulstronk wel beter, echt zoân vieze vrouw
Ah meid geniet van wat je nu aan het doen bent en hoe goed het gaat! En als je erover wil kletsen dan begin je gewoon met âik was op dat weekendje weg waar ik het eerder over had en het ging echt heel goed! Geeft me vertrouwen in de toekomst!â Knappe jongen die dan lelijk gaat doen hoor, zeker nadat ze het zelf hebben goedgekeurd.
Het is noujuist de bedoeling dat je voor je herstel dingen doet waar je (positieve) energie van krijgt, dus het is nou juist goed dat je dit doet, ook om te ondervinden hoe je het ervaart, waar je staat in je herstel proces en wat je aan kan! Supergoed dus denk ik zo dat je een weekendje weg bent. Geniet ervan, niet schuldig voelen. Ook dit is onderdeel van je herstel
Ik zie stories voorbij komen met staaaapels cadeauâs, echt niet gezond meer haha
Ja echt hÚ⊠dat geven wij niet eens met een verjaardag ik sla echt stijl achterover soms.
Ik ben net terug van mijn vakantie en ben zo blij met dat ik voor vertrek mijn bed al verschoond en opgemaakt heb
Oh dit had ik mijn laatste vakantie ook gedaan en toen was ik ook helemaal in mijn nopjes
Dat ik echt een pesthekel heb aan de vriendin van mijn broertje. Ze smoest altijd in gezelschap, vanavond ook en ik was er zo klaar mee dus ik had er wat van gezegd. âNee dit moetâ, reageerde ze. Nee meid, flikker op. Hou je bek dicht en zeg het later, maar ga niet lopen smoezen in gezelschap!
@Rosie en @Junebug85 jullie hebben echt helemaal gelijk! Ik moet proberen het wat meer los te laten. Volgens mij is dat ook de reden waarom het opbouwen tegenvalt - ik ben er in mn hoofd gewoon fulltime mee bezig. En nu dus niet: nu ben ik bezig met of ik zonder jas in de zon kan, wat er voor interessante dingen te zien zijn in de stad en gewoon mensen kijken en andere futiele dingen. Dan staat mn (zorgen-maak-)hoofd wel uit
Nou en dat is precies waarom je nu lekker op dat weekend bent, even uit die mindset! Lekker weer gaan googlen wat je morgen gaat doen en wat voor weer het wordt!
Waarom word je hier zo geĂ«rgerd van? Mân schoonfamilie was ook zo. Dan zaten we samen op de bank en vroeg man hoe laat we gaan en of we de bus/tram nemen, hoorde we direct âNIET SMOEZENNNâ. Dan denk ik jeetje, stel je niet aan. Is dat onzekerheid of fomo? Of bedoel je zoiets niet?
Ik ben meer verbaasd over deze intense reactie
Haha zie die schoonzus op haar forum al iets posten: âzei net tijdens sinterklaas bij mijn schoonouders iets tegen mân vriend en toen ging zijn zus helemaal uit haar plaat.â
Ik heb echt zoân onstilbare honger vandaag, denk dat ik zo mân koelkast ook op eet.
Bon appetit