Ja echt hè… dat geven wij niet eens met een verjaardag ik sla echt stijl achterover soms.
Ik ben net terug van mijn vakantie en ben zo blij met dat ik voor vertrek mijn bed al verschoond en opgemaakt heb
Oh dit had ik mijn laatste vakantie ook gedaan en toen was ik ook helemaal in mijn nopjes
Dat ik echt een pesthekel heb aan de vriendin van mijn broertje. Ze smoest altijd in gezelschap, vanavond ook en ik was er zo klaar mee dus ik had er wat van gezegd. ‘Nee dit moet’, reageerde ze. Nee meid, flikker op. Hou je bek dicht en zeg het later, maar ga niet lopen smoezen in gezelschap!
Nou en dat is precies waarom je nu lekker op dat weekend bent, even uit die mindset! Lekker weer gaan googlen wat je morgen gaat doen en wat voor weer het wordt!
Waarom word je hier zo geërgerd van? M’n schoonfamilie was ook zo. Dan zaten we samen op de bank en vroeg man hoe laat we gaan en of we de bus/tram nemen, hoorde we direct ‘NIET SMOEZENNN’. Dan denk ik jeetje, stel je niet aan. Is dat onzekerheid of fomo? Of bedoel je zoiets niet?
Ik ben meer verbaasd over deze intense reactie
Haha zie die schoonzus op haar forum al iets posten: “zei net tijdens sinterklaas bij mijn schoonouders iets tegen m’n vriend en toen ging zijn zus helemaal uit haar plaat.”
Ik heb echt zo’n onstilbare honger vandaag, denk dat ik zo m’n koelkast ook op eet.
Bon appetit
Oh m’n moeder deed dit ook zo vaak! Niet dat ze zei dat ik niet mocht smoezen maar als dan wat tegen mijn toenmalige partner zei zei ze heel vaak “wat zei je?” En dan zei ik “ik zei even wat tegen F”. Zo vermoeiend, mag toch weleens iets tegen hem zeggen zonder een hele uitleg erbij.
Haha ja damn zo’n haat om zoiets onbenulligs
Heb nog amper geslapen vannacht omdat ik misselijk ben. Zo fijn met emotofobie
Besef me nu dat ik het woord smoezen zo ongeveer 25 jaar niet gehoord heb
Omdat ik weet dat het over mij gaat. En dan denk ik; zeg het gewoon recht in mijn gezicht. Ik vind het gewoon onwijs onbeleefd als mensen smoezen in gezelschap, maar dat zal dan wel een kwestie van opvoeding zijn.
Is het ook niet jouw onzekerheid? Laat haar maar lekker lullen joh. Plus wie weet fluisterd ze wel gwn steeds “ik ga jou zo helemaal uit elkaar trekken”
Want? Jeetje laat mij als ik dit gewoon niet prettig vond. Dat jij er geen moeite mee hebt, nou hartstikke fijn hoor.
Makkelijker gezegd dan gedaan als je weet dat ze een hekel aan mij heeft. En prima als ze dit doet in het huis van mijn ouders. Maar in ons huis ga je gewoon met respect met elkaar om en anders is daar de deur.
Door je voorgaande reacties vind ik dat niet heel gek.
- frustratie -